Myyntiä. Nyt halutaan pelata Wiitä.Toffolassako harkitaan nelos pleikan ostoa?
Eikös niitä laitteita saa joko hyvään jouluhintaan tai joulun jälkeen halvemmalla? Meilläki puhuvat pleikkanelosesta ja mä oon just oppinu laittamaan kolmosen päälle. Katon Netflixiä sitä kautta.Myyntiä. Nyt halutaan pelata Wiitä.
On se ihan mahoton!Huomenta!
Tai no, pakko tunnustaa että mä huijjaan taas ja meen viel takasi nukkuun
eipä sairastuspöpö kato että kuka on sijainen ja kuka vakkariMe ollaan tytön kanssa vötkyinä. Kummallakin on lämpöä 37 ja päähän koskee. Väsyttää niin paljon että soitin työterveyteen ja jään kotiin. Koska olen itse sijainen, sain hirveen saarnan mitä maksaa palkata sijaiselle sijainen. Itkettää. Miks pitää olla näin herkkis nyt.. Pitäs komentaa että turpas kiinni, en tahalleen oo kipee, mutta en kehtaa huutaa, koska sijainen.. Pöh.. Nyt nappia nassuun ja köllölleen..
Me ollaan tytön kanssa vötkyinä. Kummallakin on lämpöä 37 ja päähän koskee. Väsyttää niin paljon että soitin työterveyteen ja jään kotiin. Koska olen itse sijainen, sain hirveen saarnan mitä maksaa palkata sijaiselle sijainen. Itkettää. Miks pitää olla näin herkkis nyt.. Pitäs komentaa että turpas kiinni, en tahalleen oo kipee, mutta en kehtaa huutaa, koska sijainen.. Pöh.. Nyt nappia nassuun ja köllölleen..
3m miraclealneja saa? ei varmaan joka kaupasta? oon joskus kuullu tosta vahanpoistoaineesta mistäs niitä?3M miraclean sienellä tai vahanpoistoaineella.
Niitä saa kaupasta. Merkki ei ole sama.Alkuperäinen kirjoittaja mistäs näitä;30463728:3m miraclealneja saa? ei varmaan joka kaupasta? oon joskus kuullu tosta vahanpoistoaineesta mistäs niitä?
sellanen saman näkönen kun esim saunassa käytettävä selkä sieni? tai siis sen näkönen? joka kaupassa niitä on? pakko myöntää muuten et siitä on 100 vuootta kun oon ite ostanu luutu aineen puhdistan kyllä ja luutuilen mut sitä tököttiä en oo ite ostanukkaanNiitä saa kaupasta. Merkki ei ole sama.
Jotkut sanoo ihmesieneksi miracleanea. Se on valkoinen ja hajoaa aika helposti. Älä kastele sientä. Kastele puhdistettava pinta. Sienen voi huuhdella käytön jälkeen. Pitää puristaa varovaisesti kuivaksi.
eiköhän se löydy sieltä noh tänään sieni maailmaan sittenEi ole ihan sellainen. Ensin sitä oli vain ammattisiivouksessa. Myöhemmin niitä tuli kauppoihin.