The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon kyllä ihan pihalla näistä nykyajan jutuista, alan kai vaan olla jo vanha... on tinderiä, kikkiä, ask.fm ja pinterest ja mitä vielä, ainut joka on mulle tuttu on facebook :D. Noista muista ei ole hajuakaan mitä ne edes on, tai mikä niiden idea on.

Mua ei suoraan sanottuna toi tinderi yhtään kiinnosta,suurinosa hakee kuitenkin siellä sitä seksiseuraa vaan.Toki joku ehkä iohan tosissaan mut suurinosa sitä seksiseuraa tai sit ne on sarjadeittaajia.
Mut sitte taas eihän sitä tiiä kuka klikkaa ja miten. Kun ei niitä oo pakko tavata ja kirjottaminen onnistuu vaan silloin jos on matchannu. Ei multa oo kukaan ainakaan vielä vinkunu pillua, tosin ehkä mulle on osunu sitte niitä fiksumpia matcheja.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30462208:
Mut sitte taas eihän sitä tiiä kuka klikkaa ja miten. Kun ei niitä oo pakko tavata ja kirjottaminen onnistuu vaan silloin jos on matchannu. Ei multa oo kukaan ainakaan vielä vinkunu pillua, tosin ehkä mulle on osunu sitte niitä fiksumpia matcheja.
No samapa se mulle kun en ole facessakaan enkä liity niin että mitä muut siellä tinderissä touhuu

:popcorn: sisko pisti kiukkusen viestin kun mä en pidä yhteyttä. Kysyin rakentavasti onko hän kädetön vai miksi mun pitäisi itekseni pitää yhteyttä. Hän kuulemma yrittää mutta mä en vastaa. Tämä "yrittäminen" on pelikutsujen lähettäminen facebookissa. Totesin että on turhan henkilökohtaista moinen yhteydenpito.

Sisko on siis jopa muakin vanhempi.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
:popcorn: sisko pisti kiukkusen viestin kun mä en pidä yhteyttä. Kysyin rakentavasti onko hän kädetön vai miksi mun pitäisi itekseni pitää yhteyttä. Hän kuulemma yrittää mutta mä en vastaa. Tämä "yrittäminen" on pelikutsujen lähettäminen facebookissa. Totesin että on turhan henkilökohtaista moinen yhteydenpito.

mää ainaski oon ohjannu veispuukin pelikutsut roskikseen

ei mikään huipuin yhteydenpitokonsti munkaan mielestä

*REPEE TOTALLY*:LOL:

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä