Ei oo.ei taida olla ukkomiehelle sovelias paikka
Ei oo.ei taida olla ukkomiehelle sovelias paikka
noin 100Vää, torkahdin sohvalle ja kohta täytyisi mennä oikeasti nukkumaan.
Onkohan Pleikka kolmosella ja oheishärpäkkeillä minkälainen jälleenmyyntiarvo? Tätä on täällä tänään pohdittu.
No rva Krut ei välttämättä pitäs ajatuksesta, että oot ettimässä seuraa.ei taida olla ukkomiehelle sovelias paikka
Ok, sitten en myy. Maksoi maltaita uutena. Ostin sen aikoinaan miehelle lahjaksi ja nyt haluaisi siitä eroon, mrrr...miehet...noin 100
On sitä vielä siullekin palanen Ota koppi *heittää*Oisit antanu mulle vaan pannarit, mää oon ollu kiltti
Mie kans, ihan pihalla.Mä oon kyllä ihan pihalla näistä nykyajan jutuista, alan kai vaan olla jo vanha... on tinderiä, kikkiä, ask.fm ja pinterest ja mitä vielä, ainut joka on mulle tuttu on facebook . Noista muista ei ole hajuakaan mitä ne edes on, tai mikä niiden idea on.
Mut sitte taas eihän sitä tiiä kuka klikkaa ja miten. Kun ei niitä oo pakko tavata ja kirjottaminen onnistuu vaan silloin jos on matchannu. Ei multa oo kukaan ainakaan vielä vinkunu pillua, tosin ehkä mulle on osunu sitte niitä fiksumpia matcheja.Mua ei suoraan sanottuna toi tinderi yhtään kiinnosta,suurinosa hakee kuitenkin siellä sitä seksiseuraa vaan.Toki joku ehkä iohan tosissaan mut suurinosa sitä seksiseuraa tai sit ne on sarjadeittaajia.
No samapa se mulle kun en ole facessakaan enkä liity niin että mitä muut siellä tinderissä touhuuAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30462208:Mut sitte taas eihän sitä tiiä kuka klikkaa ja miten. Kun ei niitä oo pakko tavata ja kirjottaminen onnistuu vaan silloin jos on matchannu. Ei multa oo kukaan ainakaan vielä vinkunu pillua, tosin ehkä mulle on osunu sitte niitä fiksumpia matcheja.
Kyllä. Ollut vaan hiukan puuhattavaa.sentäs hengissä vielä?
mut mää en oo ettimässä seuraa, se on hiinä ja hiinä että pärjään ees frukrutilleAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30462176:No rva Krut ei välttämättä pitäs ajatuksesta, että oot ettimässä seuraa.
opcorn: sisko pisti kiukkusen viestin kun mä en pidä yhteyttä. Kysyin rakentavasti onko hän kädetön vai miksi mun pitäisi itekseni pitää yhteyttä. Hän kuulemma yrittää mutta mä en vastaa. Tämä "yrittäminen" on pelikutsujen lähettäminen facebookissa. Totesin että on turhan henkilökohtaista moinen yhteydenpito.
Sisko on siis jopa muakin vanhempi.
*REPEE TOTALLY*opcorn: sisko pisti kiukkusen viestin kun mä en pidä yhteyttä. Kysyin rakentavasti onko hän kädetön vai miksi mun pitäisi itekseni pitää yhteyttä. Hän kuulemma yrittää mutta mä en vastaa. Tämä "yrittäminen" on pelikutsujen lähettäminen facebookissa. Totesin että on turhan henkilökohtaista moinen yhteydenpito.
Sisko on siis jopa muakin vanhempi.
voin heittää sivun pari MaxwelliäYks sivu kirjotettu, neljä jäljellä. Vähän heikosti tullut teiltä kontribuutiota :stick:
Mä oon vakaasti mieltä että joko minä tai sisko on vaihdokas. Meillä ei oo kertakaikkiaan mitään yhteistä. Siltikään en ymmärtänyt, että joku pelikutsu voi olla yhteydenpitoa. Ellei jopa smalltalkia.mää ainaski oon ohjannu veispuukin pelikutsut roskikseen
ei mikään huipuin yhteydenpitokonsti munkaan mielestä
jopa minä, sosiaalisesti kädetön, ymmärrän ettei pelikutsut ole yhteydenpitoa.Mä oon vakaasti mieltä että joko minä tai sisko on vaihdokas. Meillä ei oo kertakaikkiaan mitään yhteistä. Siltikään en ymmärtänyt, että joku pelikutsu voi olla yhteydenpitoa. Ellei jopa smalltalkia.