The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="huh";30461427]nyt oon kkuullu kaiken erilaisista miehistä siis tiiän et elareita jää pois mut et joku mies kehtais pyytää eksältään fyrkkaa en oo koskaan kuullukkaan.[/QUOTE]

No jos positiivisesti ajatellaan, niin mun budjettini ei pariin kymppiin kaadu, ja poikahan se tässä iloseks tulee ko isälleen pääsee. Ja saanhan mäkin sitten vähän omaa aikaa.

Ämpäri taas saa... Ajaa autoa iltaan asti koska ei tajunnut lähteä ajoissa liikkeelle, ja luultavasti puolikas ottaa päiväunet autossa, ja ne joutuu sit kimpassa valvomaan melkosen myöhään. Mikä varmasti ottaa päähän hölöä joka on ollu ennen viittä töissä. Hmm, oikeestaan tää menikin ihan kivasti :LOL:

hyvin tehty yinksu, löikkö painoksi nyrkkiä pöytään?
Noo en ihan mutta jotenkin pääs lipsahtamaan mitä mieltä olen siitä ja sen toimista mua kohtaan...kun pääsin vauhtiin niin..Eikä se ihminen tajunnut kyllä yhtikäs mitään,ei osaa ottaa negatiivista kritiikkiä vastaan kun on omasta mielestään niin täydellinen. Voi vaan olla että tökin nukkuvaa karhua ja saan kärsiä vielä. Mutta en voinut mitään...kun sain sanaisen arkkuni auki niin johan rupes tulee juttua.

Mutta
No jos positiivisesti ajatellaan, niin mun budjettini ei pariin kymppiin kaadu, ja poikahan se tässä iloseks tulee ko isälleen pääsee. Ja saanhan mäkin sitten vähän omaa aikaa.

Ämpäri taas saa... Ajaa autoa iltaan asti koska ei tajunnut lähteä ajoissa liikkeelle, ja luultavasti puolikas ottaa päiväunet autossa, ja ne joutuu sit kimpassa valvomaan melkosen myöhään. Mikä varmasti ottaa päähän hölöä joka on ollu ennen viittä töissä. Hmm, oikeestaan tää menikin ihan kivasti :LOL:
mutta jos isä osaakin sano oaina kun pikkanen meinaa nukahtaa vauuu ziikas mikä hepap tuolal ulkona menee niin skidi aina herää jännityksestä missä isi missäää :) ni sit ei nukutakkaan :) autossa.

J
Noo en ihan mutta jotenkin pääs lipsahtamaan mitä mieltä olen siitä ja sen toimista mua kohtaan...kun pääsin vauhtiin niin..Eikä se ihminen tajunnut kyllä yhtikäs mitään,ei osaa ottaa negatiivista kritiikkiä vastaan kun on omasta mielestään niin täydellinen. Voi vaan olla että tökin nukkuvaa karhua ja saan kärsiä vielä. Mutta en voinut mitään...kun sain sanaisen arkkuni auki niin johan rupes tulee juttua.
Well done girl! Jospa siellä joku ratas pyörähtäs pomon päässä!

J

Well done girl! Jospa siellä joku ratas pyörähtäs pomon päässä!
Vaikee uskoa,ei se tunnistanut muka mitään niistä jutuista mitä sille sanoin ja vetos jutuissa aina "määräyksiiin". Ei sillä ole selkänkaa eikä osaa asettua työntekijän osaan. Hän on omasta mielestään muita korkeemmalla. No,toivossa on hyvä elää mut voi myös olla että kaivoin itteni nyt vaan syvemmälle suohon.

Vaikee uskoa,ei se tunnistanut muka mitään niistä jutuista mitä sille sanoin ja vetos jutuissa aina "määräyksiiin". Ei sillä ole selkänkaa eikä osaa asettua työntekijän osaan. Hän on omasta mielestään muita korkeemmalla. No,toivossa on hyvä elää mut voi myös olla että kaivoin itteni nyt vaan syvemmälle suohon.
ooks varma että se ei puhunu palturia noiden määräysten suhteen

usein pikkupomot on puun ja kuoren välissä erilaisten viranomaismääräysten ja toisaalta johdolta tulleiden määräysten suhteen

On tää vaan helvetinsaatananperkeleenperseenvitustarevittyä yrittää yksisteen muuttaa 4 lapsen kanssa :mad:

Onneks sit ees perjantaina saa jeesii siel toises pääs, koko kroppa kuin tulessa, mut pakko yrittää vaan hammast purren yrittää jatkaa. En muuta varmaan enää koskaan, tai ainakaan ennenkuin lapsista osa muuttaneet jo omilleen. :ashamed:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä