Heh, jotenkin en vaan jaksa uskoa tuohonEkan ja vikan kerran, kyllä.
Heh, jotenkin en vaan jaksa uskoa tuohonEkan ja vikan kerran, kyllä.
Sen päässä ainakin. Kyllä mä sille viestitin perään että millä rahalla se ruokaa ostaa, saatika käy jossain hampurilaisella jos ei oo rahaa tankata.Käy ruokakaupassa eikä oo ruokaa? Ontuuko tossa nyt jokin?
nyt oon kkuullu kaiken erilaisista miehistä siis tiiän et elareita jää pois mut et joku mies kehtais pyytää eksältään fyrkkaa en oo koskaan kuullukkaan.Ekan ja vikan kerran, kyllä.
Tai sitten se on joutunut pohtimaan ostaako ruokaa vai bensaa. Ja hampurilainen on hyvä ja edullinen vaihtoehto tommosen päätöksen jälkeen :xmas:se on ameeba eikä osaa ostaa semmosta mitä laps voi syödä?
hyvin tehty yinksu, löikkö painoksi nyrkkiä pöytään?:wave:
Avauduin tänään vähän töissä.....vahingossa...pomolle :ashamed:
Noo en ihan mutta jotenkin pääs lipsahtamaan mitä mieltä olen siitä ja sen toimista mua kohtaan...kun pääsin vauhtiin niin..Eikä se ihminen tajunnut kyllä yhtikäs mitään,ei osaa ottaa negatiivista kritiikkiä vastaan kun on omasta mielestään niin täydellinen. Voi vaan olla että tökin nukkuvaa karhua ja saan kärsiä vielä. Mutta en voinut mitään...kun sain sanaisen arkkuni auki niin johan rupes tulee juttua.hyvin tehty yinksu, löikkö painoksi nyrkkiä pöytään?
Vai niin !!!!:wave:
Avauduin tänään vähän töissä.....vahingossa...pomolle :ashamed:
mutta jos isä osaakin sano oaina kun pikkanen meinaa nukahtaa vauuu ziikas mikä hepap tuolal ulkona menee niin skidi aina herää jännityksestä missä isi missäää ni sit ei nukutakkaan autossa.No jos positiivisesti ajatellaan, niin mun budjettini ei pariin kymppiin kaadu, ja poikahan se tässä iloseks tulee ko isälleen pääsee. Ja saanhan mäkin sitten vähän omaa aikaa.
Ämpäri taas saa... Ajaa autoa iltaan asti koska ei tajunnut lähteä ajoissa liikkeelle, ja luultavasti puolikas ottaa päiväunet autossa, ja ne joutuu sit kimpassa valvomaan melkosen myöhään. Mikä varmasti ottaa päähän hölöä joka on ollu ennen viittä töissä. Hmm, oikeestaan tää menikin ihan kivasti
Well done girl! Jospa siellä joku ratas pyörähtäs pomon päässä!Noo en ihan mutta jotenkin pääs lipsahtamaan mitä mieltä olen siitä ja sen toimista mua kohtaan...kun pääsin vauhtiin niin..Eikä se ihminen tajunnut kyllä yhtikäs mitään,ei osaa ottaa negatiivista kritiikkiä vastaan kun on omasta mielestään niin täydellinen. Voi vaan olla että tökin nukkuvaa karhua ja saan kärsiä vielä. Mutta en voinut mitään...kun sain sanaisen arkkuni auki niin johan rupes tulee juttua.
olisko 10snt sopiva summa?Se vastas mun viestiin. Nyt sille onkin tullut jo palkka, mutta mun tarttis silti maksaa sille bensarahaa. Antakaa mun kaikki kestää.
Mä niin myyn tän tarinan salkkareihin.
Nääh. Nyt voi antaa vinkkejä että millä kalautan sitä päähän sitteko se saapuu. Alkaa v-käyrä nousemaan siihen malliin että.olisko 10snt sopiva summa?
sit vois sanoa et skidi tarvis uusia talvi vermeitä ja kenkiä et annakko rahhoo ettei lapsi keuhkokuumeeseen kuole.olisko 10snt sopiva summa?
Voi ku sä oot söpönen :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30461469:Vai niin !!!!
En haluu olla söpönenVoi ku sä oot söpönen :kiss:
no et kyllä maksa kun kerta on palkankin saanut eikä sun muutenkaan kuulu maksaa sen bensoja eikä muitakaan menoja.Se vastas mun viestiin. Nyt sille onkin tullut jo palkka, mutta mun tarttis silti maksaa sille bensarahaa. Antakaa mun kaikki kestää.
Mä niin myyn tän tarinan salkkareihin.
oot siltiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30461537:En haluu olla söpönen
Vaikee uskoa,ei se tunnistanut muka mitään niistä jutuista mitä sille sanoin ja vetos jutuissa aina "määräyksiiin". Ei sillä ole selkänkaa eikä osaa asettua työntekijän osaan. Hän on omasta mielestään muita korkeemmalla. No,toivossa on hyvä elää mut voi myös olla että kaivoin itteni nyt vaan syvemmälle suohon.J
Well done girl! Jospa siellä joku ratas pyörähtäs pomon päässä!
ooks varma että se ei puhunu palturia noiden määräysten suhteenVaikee uskoa,ei se tunnistanut muka mitään niistä jutuista mitä sille sanoin ja vetos jutuissa aina "määräyksiiin". Ei sillä ole selkänkaa eikä osaa asettua työntekijän osaan. Hän on omasta mielestään muita korkeemmalla. No,toivossa on hyvä elää mut voi myös olla että kaivoin itteni nyt vaan syvemmälle suohon.
Prkl majuri,turha vastustella!! Olet kun kerta niin sanon :vampire:
:kiss::hug::kiss::hug::kiss::hug: