The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ooks varma että se ei puhunu palturia noiden määräysten suhteen

usein pikkupomot on puun ja kuoren välissä erilaisten viranomaismääräysten ja toisaalta johdolta tulleiden määräysten suhteen
Sehän on hyppykepin ja paskasuodattimen virka.

Eri asia sitten miten sen hoitaa, mikään määräys tuskin kehottaa esittämään asioita vittuilemalla ja simputtamalla

ooks varma että se ei puhunu palturia noiden määräysten suhteen

usein pikkupomot on puun ja kuoren välissä erilaisten viranomaismääräysten ja toisaalta johdolta tulleiden määräysten suhteen
No en tiedä mut sama kai se on kun sanoin sille et sama se mitä niissä sanotaan kun kyse on nyt tästä tilanteesta ja annoin ymmärtää kyllä että en usko sen sanomisiin sitten yhtään.

IhQ
Koht pitää rientää taas, hakemaan lapset harrastuksesta.

Tuntuu että vois myydä pois kaikki langat ja muut härpäkkeet, leffat ja kirjat..ikinä oo aikaa syventyä mihinkään tai sit ei vaan saa aikaseks. Möllöttää vaan. Ahistaa, taas vaihteeks. : / ei oo hyvä olo.

Mun pitäs ilmeisesti alkuvuodesta hypätä pikkupomon saappaisiin, esimies on lähössä äitiyslomalle ja minä kakkosnaisena otan homman haltuun. Ne on isot ja vaikeat saappaat, mulla on niin loistava esimies että häntä on mahdoton paikata

eiks tää
[QUOTE="kokki";30461682]Vinegrette:

0,5 dl balsami-, valkoviini- tai punaviinietikkaa
1 rkl sinappia
1,5 dl öljyä
suolaa
sokeria
pippuria[/QUOTE]

sopis jos hyvin pääruuankin kanssa? :) muistelin joskus uittaneeni pihivä punaviinissä :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä