The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
noi oharit on muuten hirveen raskaita lapsen psyykkeelle

muistan omasta lapsuudestani päällimmäisenä sen miten isä aina lupas sitä tai tätä ja sitte se ei pitänytkään lupauksiaan

mainio muisto tuonilmaisiin lähteneestä :'(
Joo mä muista kanssa miten ihana oli soittaa isälle, että mä tulisin vkl, niin 90% kerroista sillä oli jotain parempaa tekemistä. Loput 10% se kittas kaljaa aamusta iltaan vaikka mä olin siellä.

Luulis kyllä jotain vanhemmuudellisia vaistoja olevan ja heräävän. Sanois tuo yks ees joskus että sillä on ollu ikävä tytärtään, mä piirtäisin sellasen rastin seinää ettei oo toista nähty.

noi oharit on muuten hirveen raskaita lapsen psyykkeelle

muistan omasta lapsuudestani päällimmäisenä sen miten isä aina lupas sitä tai tätä ja sitte se ei pitänytkään lupauksiaan

mainio muisto tuonilmaisiin lähteneestä :'(
Mä en oo enää hetkeen viitiny kertoa puolikkalle iskän suunnitelmista, ettei pieni sitten pety jos se ei tulekaan. Mielummin vittuunnun ihan keskenäni sen pelleilyyn, ja lapsi saa yllättyä iloisesti jos ja kun iskää näkee.
Kyllä mun sydän särkyy joka kerta ton pojan puolesta ko se ikävöi.

IhQ
On kyllä nuo tapaamishommat joskus..: /
Sivusta seurannut yhtä isää jota ei tuntunu vähempää kiinnostavan lapsten tapaaminen mut ex rouvalleen muisti kyllä vattuilla kaikesta mahdollisesta aina ku mahollista.

IhQ
Pitää tässä kehua taas tuota omaa miestä..not. Aamulla oli vissiin odottanu että mie hänet herätän töihinlähtiessäni viemään/saattamaan kuopuksen kouluun. Ysiksi oli neiti ekaluokkalainen menossa ja meinas myöhästyä kun ei miehel ollukaan kello herättämässä.
No, oli se sentään käyny ruokakaupassa ennen iltavuoroon lähtöään.

mutta
sen verran kerron omasta menneisyydestä että yhden naisen kanssa se meni niin automatioksi se homma et emmä ees osannu miettiä muuta kun tottu siihen "hyysäykseen"! siis se oli automaattista eikä siinä ajatellu mitään ku kaikki tapahtu aina niin? et kannattaa olla myös tiukkana et ei se lipsu siihen toisen laiskuuteen aivot vaan on sellanen helposti samaan rataan jumahtava juttu tottumisen ja tavan tie on vaikea murtaa!

Soitin äsken miehelle ja sanoin reippaasti et "tuu suoraan töistä mun äitille syömään ni lähetään tästä sinne talolle suoraan" johon kuuluu puhelimesta hiljainen "joo", "tuota...mikäs juttu tää on?".. Ihmeissäni sanoin et "mikä juttu?, tulet tänne ja saat ruokaa". Toinen et "joo, okei, mut mikä talo?". Tässä vaiheessa kurkkaan puhelinta ja huomaan olevani puhelimessa esikoiseni isän kanssa joka on edustanut ex etuliitteellä vuosikymmenen jo.. Nauroin et sori, ei sulle pitänyt soittaa johon kuuluu vähän pettynyt ääni "sun äitin ruuat on kyllä hyviä..." :LOL:

Mitä opimme.. Älä mieti exää kun soitat Nyxälle... :snotty:

Kauhee kiire oli saada mut tuomaan poikaa, että pääsee hyvissä ajoin isänsä tykö, että kerkee olemaan yhdessä. Herra on päässy töistä kaks tuntia sitten, ja nyt hää on tankkaamassa. Käy vielä jossain syömässä ja ruokakaupassa ennen kuin lähtee tulemaan. Ja muisti kysyä että annanhan minä lapselle ruokaa ennen kuin se lähtee, kun kämpällä ei oo mitään syötävää.

Voi jeesus. Mulla loppuu vähän sanat kesken tässä asiassa.

Viimeksi muokattu:
Kauhee kiire oli saada mut tuomaan poikaa, että pääsee hyvissä ajoin isänsä tykö, että kerkee olemaan yhdessä. Herra on päässy töistä kaks tuntia sitten, ja nyt hää on tankkaamassa. Käy vielä jossain syömässä ja ruokakaupassa ennen kuin lähtee tulemaan. Ja muisti kysyä että annanhan lapselle ruokaa ennen kuin se lähtee, kun kämpällä ei oo mitään syötävää.

:hug: :hug:

"siis"
Kauhee kiire oli saada mut tuomaan poikaa, että pääsee hyvissä ajoin isänsä tykö, että kerkee olemaan yhdessä. Herra on päässy töistä kaks tuntia sitten, ja nyt hää on tankkaamassa. Käy vielä jossain syömässä ja ruokakaupassa ennen kuin lähtee tulemaan. Ja muisti kysyä että annanhan minä lapselle ruokaa ennen kuin se lähtee, kun kämpällä ei oo mitään syötävää.

häh heitäkkö sä sille fyrkkaa et tulee hakeen lapsen? ja sä oot työtön ja se töissä?

Käy ruokakaupassa eikä oo ruokaa? Ontuuko tossa nyt jokin?

• Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä