The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä enemmän pohdin tätä asiaa mielessäni, niin alkaa vaan vituttamaan ihan tajuttomasti. En osaa päättää oonko mä herkkänahkainen, vai onko se yks oikeasti vaan niin vitun typerä ja kusipää ameeba. On vaan niin vaikea käsittää mitä siellä sen päässä liikkuu, jos mitään.

Ollaanko me oikeasti sovittu elatuskykyä pienemmät elatusmaksut ja annettu mun auto ämpärille käyttöön ihan vaan sitä varten, että se voi vaatia multa bensarahaa hakeakseen poikaa yökylään, ja vetääkseen santaa vakoseen koska en halua häntä meille yökylään jos sen on mahdollista ottaa poika tykönsä, enkä lähde kuskaamaan pikkujäbää bussilla Tampereelle ilman että sillä on omaa turvaistuinta lapselle.

Mä niin alan kirjoittamaan näitä möhläilyitä ylös, ja marssin lastenvalvojalle sen kanssa ja kysyn että voisinko mä nyt oikeasti saada sen yksinhuoltajuuden.
Mitä kertoo minusta että käsitin "vetääkseen santaa vakoseen" joulupukiksi...

Pistä se seinää vasten ja ilmota että me voidaan sopia kyllä elarit ja tapaamiset uusiksi virallisia teitä jos ei herra ota peukaloa perseestään ja ala toimia kuten on sovittu

• Tykkää
Reactions: Inanna
Mitä kertoo minusta että käsitin "vetääkseen santaa vakoseen" joulupukiksi...

Pistä se seinää vasten ja ilmota että me voidaan sopia kyllä elarit ja tapaamiset uusiksi virallisia teitä jos ei herra ota peukaloa perseestään ja ala toimia kuten on sovittu
:LOL:

Mää koitin kyllä antaa vähän kurinpalautusta jo aamulla, mutta en kauhean kovia sanoja viitsinyt käyttää kun puolikas oli paikalla. Mutta ehkäpä sitä illalla vois avautua vähän enemmän sitten kun se tulee poikasta noutamaan.

Ensinnäkin kannatan että lapsi-isä tapaamisiin voi vähän panostaa itse jos toinen ei ymmärrä lapsen etua, mutta!!!!! Joku raja siihenkin että hyppyytetään nuissa kuljetuksissa. Sillä on sun auto!!! Elarit on vain rahaa, en minäkään saa läheskään täysiä elareita eikä kiinnosta exän lompakolla ruikuttaa. Eli joustaa voi, mutta ei jatkuvasti ja miten paljon tahansa. Yökylä on ihan vihoviimeistä kun kerta erottu on. Mikä lapsivapaata se sinulle on? Ja syövät sinun pussista ilta että aamupalat? Tsiisus.. Tähän Irinan "pokkaa" biisin sanat kiitos... :D

Ja sitten minun stressi numero yksi.. Maksaisitko talosta "liikaa". Siis noin 10 000-20 000€ enempi minkä arvoinen se on jos siinä on maalämpö. Vai tuon verta vähempi toisesta jossa puu/sähkö lämmitys.. Molempiin tulossa muuten samat rempat ja kunto muuten sama.. Toinen on vaan "ylihinnoiteltu" uuden lämmityksen vuoksi..

Hitto. Kuuden päivän päästä olen koditon, mut ei se mitään, niin on mun muukin perhe.. :LOL:
Fuck.. :headwall:

Noi tapaamishommat on kyllä ihan perseestä.

Mä kattelen tällä hetkellä lähietäisyydeltä tilannetta, jossa äitiä ei juurikaan kauheesti kiinnosta tyttönsä näkeminen/luokseen ottaminen. Kahteen viikkoon oo nähny, eikä kuulunu mitään. Melkee naapurissa käyny kolme kertaa viikon sisään, eikä kuitenkaan samalla reissulla viiti sitte käydä sitä neitiä katsomassa. Ei vaan tahdo istua mun päähän, miten äiti voi käyttäytyä noin.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30460952:
Noi tapaamishommat on kyllä ihan perseestä.

Mä kattelen tällä hetkellä lähietäisyydeltä tilannetta, jossa äitiä ei juurikaan kauheesti kiinnosta tyttönsä näkeminen/luokseen ottaminen. Kahteen viikkoon oo nähny, eikä kuulunu mitään. Melkee naapurissa käyny kolme kertaa viikon sisään, eikä kuitenkaan samalla reissulla viiti sitte käydä sitä neitiä katsomassa. Ei vaan tahdo istua mun päähän, miten äiti voi käyttäytyä noin.
Mun päähän ei mahdu, miten kukaan vanhempi sukupuolesta riippumatta voi käyttäytyä noin. Mä nauroin viikonloppuna ämpärille päin puhelinta, se on tehny alle kuukaudessa kahdet oharit, ja valittaa ko on poikaa ikävä. Oh really.

Mun päähän ei mahdu, miten kukaan vanhempi sukupuolesta riippumatta voi käyttäytyä noin. Mä nauroin viikonloppuna ämpärille päin puhelinta, se on tehny alle kuukaudessa kahdet oharit, ja valittaa ko on poikaa ikävä. Oh really.
noi oharit on muuten hirveen raskaita lapsen psyykkeelle

muistan omasta lapsuudestani päällimmäisenä sen miten isä aina lupas sitä tai tätä ja sitte se ei pitänytkään lupauksiaan

mainio muisto tuonilmaisiin lähteneestä :'(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä