Mulla soi tää
[video=youtube;NnxQgLoo0sU]http://www.youtube.com/watch?v=NnxQgLoo0sU[/video]
[video=youtube;NnxQgLoo0sU]http://www.youtube.com/watch?v=NnxQgLoo0sU[/video]
Mitä kertoo minusta että käsitin "vetääkseen santaa vakoseen" joulupukiksi...Mitä enemmän pohdin tätä asiaa mielessäni, niin alkaa vaan vituttamaan ihan tajuttomasti. En osaa päättää oonko mä herkkänahkainen, vai onko se yks oikeasti vaan niin vitun typerä ja kusipää ameeba. On vaan niin vaikea käsittää mitä siellä sen päässä liikkuu, jos mitään.
Ollaanko me oikeasti sovittu elatuskykyä pienemmät elatusmaksut ja annettu mun auto ämpärille käyttöön ihan vaan sitä varten, että se voi vaatia multa bensarahaa hakeakseen poikaa yökylään, ja vetääkseen santaa vakoseen koska en halua häntä meille yökylään jos sen on mahdollista ottaa poika tykönsä, enkä lähde kuskaamaan pikkujäbää bussilla Tampereelle ilman että sillä on omaa turvaistuinta lapselle.
Mä niin alan kirjoittamaan näitä möhläilyitä ylös, ja marssin lastenvalvojalle sen kanssa ja kysyn että voisinko mä nyt oikeasti saada sen yksinhuoltajuuden.
Mitä kertoo minusta että käsitin "vetääkseen santaa vakoseen" joulupukiksi...
Pistä se seinää vasten ja ilmota että me voidaan sopia kyllä elarit ja tapaamiset uusiksi virallisia teitä jos ei herra ota peukaloa perseestään ja ala toimia kuten on sovittu
no tosipuhheessa niin et, kyllä sää oot joustanu enemmän kuin monikaan olis jaksanuMutta enhän mä oikeasti ole nillittävä ja herkkänahkainen, enhän?
Mutta enhän mä oikeasti ole nillittävä ja herkkänahkainen, enhän?
Eipä sitä muuten pinna venyis näin pitkälle.Et ole, sä kumminkin ajattelet ja yrität toimia puolikkaan parhaaksi. Jos toinen keskenkasvuinen ameeba ei samaan kykene niin ainakin olet parhaasi yrittänyt
Huomenta :wave:
En saanut maitoa aamukahviin . Musta kahvi maistuu ihan karsealta |O
Onhan tosta vitsiä heitelty kerran jos toisenkin. Kirjottaessa se on ainakin helppoa kertoa olevansa pa(i)nokoneella alistamassaTuo on hyvä sanoa ammatiksi kun baarissa joku tulee pokaamaan.
:stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30460907:
ahaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30460927:
Oon jo oven takana!Mä tahon jäädä kotiin asumaan. :'( talon osto ei ole läheskään niin kivaa puuhaa kun ihmiset antaa ymmärtää.. Tule ramona meille kahville, on maitoa ja tuoretta pullaa :vampire:
Mun päähän ei mahdu, miten kukaan vanhempi sukupuolesta riippumatta voi käyttäytyä noin. Mä nauroin viikonloppuna ämpärille päin puhelinta, se on tehny alle kuukaudessa kahdet oharit, ja valittaa ko on poikaa ikävä. Oh really.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30460952:Noi tapaamishommat on kyllä ihan perseestä.
Mä kattelen tällä hetkellä lähietäisyydeltä tilannetta, jossa äitiä ei juurikaan kauheesti kiinnosta tyttönsä näkeminen/luokseen ottaminen. Kahteen viikkoon oo nähny, eikä kuulunu mitään. Melkee naapurissa käyny kolme kertaa viikon sisään, eikä kuitenkaan samalla reissulla viiti sitte käydä sitä neitiä katsomassa. Ei vaan tahdo istua mun päähän, miten äiti voi käyttäytyä noin.
noi oharit on muuten hirveen raskaita lapsen psyykkeelleMun päähän ei mahdu, miten kukaan vanhempi sukupuolesta riippumatta voi käyttäytyä noin. Mä nauroin viikonloppuna ämpärille päin puhelinta, se on tehny alle kuukaudessa kahdet oharit, ja valittaa ko on poikaa ikävä. Oh really.