Kiitos näistä sanoista, mä jo aloin epäilemään että oon ite tyhmä ja herkkähipiäinen ämmä, joka ottaa pienestä nokkiinsa.välillä alkaa epäilyttämään että toi sun eksä on vähän tyhmä
Kiitos näistä sanoista, mä jo aloin epäilemään että oon ite tyhmä ja herkkähipiäinen ämmä, joka ottaa pienestä nokkiinsa.välillä alkaa epäilyttämään että toi sun eksä on vähän tyhmä
ei tätäkään vaihtoehtoa auta sulkea pois opcorn:Kiitos näistä sanoista, mä jo aloin epäilemään että oon ite tyhmä ja herkkähipiäinen ämmä, joka ottaa pienestä nokkiinsa.
Meinaakko että tuossa voisi asiat ko-eksistoida?ei tätäkään vaihtoehtoa auta sulkea pois opcorn:
ahaa, se olikin sitä että vanha suola janottaa"No sit tuun yökylään."
Voi vitun %?£?>_>?%?¥¿¿\¡_???£%. Kohta repeää perse.
ahaa, se olikin sitä että vanha suola janottaa
No sietääkin, mähän oon ihana.ahaa, se olikin sitä että vanha suola janottaa
no niimpä, ei siis ole ihme että eksä pyrkii yökyläänNo sietääkin, mähän oon ihana.
Ei kun mä lähden käymään automaatilla nostamassa sille bensarahaa, ko tilille ei voi siirtää kun sehän menis muuten lainanlyhennykseenPitäshän sun giraffi vähän joustaa jos ämpäri uhrautuu ja tapaa lastaan. Voisitko tehdä niille ruuatkin valmiiksi?
Tarkotit varmaan munaton mikki hiiri?On, se on vaan yksinkertasesti vitun typerä ja kusipää ameeba.
Eihän se nyt voi mennä noin että herra vartoo persausreikä homeessa että sä hoidat sille kaiken valmiina, jeesaat ja hyysäät ja joustat, eikä ämpärin tartte mitään muuta kun rutkuttaa vähän lisää, valittaa ja nillittää.
Se käyttää sua joko tietoisesti tai tyhmyyttään hyväks.
Oikeesti.
Vittu mikä rinsessa mieheksi! |O
isäihmistä ei oikein passais munattomaksi tituleerataTarkotit varmaan munaton mikki hiiri?
Aika lame.isäihmistä ei oikein passais munattomaksi tituleerata
miten olis selkärangaton?
tunnustan että en osaa kunnolla roustataAika lame.
Enköhän mä jotain tilanteeseen sopivaa keksi, yleensä onnistun aika hyvin.tunnustan että en osaa kunnolla roustata
oon niin kiltti
Tää on kyl hyväAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30460548: