The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="Samu";30459598]Aaa, näköjään on. Ja tsemppiä duuniin![/QUOTE]

Jep mä käyn Täälä kurkkimassa. Nii ja kiitoksia. Yli puolet lusittu jo ekasta yöstä. Kyllähä tää nyt jo tässä menee. Alkaa olee jo vähä enemmän tekemistä :) nyt kyl nautiskelen ruokakahvit vielä ensteks :)

IhQ
Huomenta!

Nyt tuli blackout, on varmasti mainittu monta kertaa aiemmin mut mitä sie ATM teitkään työkses?

Esikoinen herätti viiden maissa.."äiti joko saa herätä..?" Olis kyllä osannu kattoa kelloa itekin mut kivempaa herättää äiti kattomaan kelloa |O voi haukotus.

Huomenta!

Nyt tuli blackout, on varmasti mainittu monta kertaa aiemmin mut mitä sie ATM teitkään työkses?

Esikoinen herätti viiden maissa.."äiti joko saa herätä..?" Olis kyllä osannu kattoa kelloa itekin mut kivempaa herättää äiti kattomaan kelloa |O voi haukotus.
Painokoneellaha mä työskentelen. Lähinnä alistajana, mut viime viikolla tuli sitte harjoteltua ja tehtyä värimiehen hommiaki :)

Pitää joutua heti aamusta viemään äiti kaupoille ja käymään uudella työpaikalla. Sitä ennen pieni rukouspyyntö. Pistä krut nyt semmoset peukut ettei oo moisia ennen nähty!!! Meillä on asuntonäyttö numero 890 0000 000 ja tää vaikuttaa hyvältä (nähty jo kerran). Tarkoitus on mennä tekemään tarjous jolla sen saa omaksi. Eli parhaat peukut ruutti! Eikä tuo haitanne jos joku muukin peukuttaa...

Itkenkö vai nauranko, kun ämpäri vastasi mun bensarahatarjoukseen, että mähän voisin viedä lapsen bussilla Tampereelle.

Eli mä kantaisin turvaistuinta kilometrin verran linkka-asemalle ja laps ostuis matkan rattaissa, koska hän ei viittis ajella hakemaan. Ja tartteeko edes kertoa ettei herra ole ostanut pojalle kakkosistuinta, mikä sovittiin ennen muuttoa helpottamaan sitä että mä voisin joskus viedä poikaa siihen suuntan.

Itkenkö vai nauranko, kun ämpäri vastasi mun bensarahatarjoukseen, että mähän voisin viedä lapsen bussilla Tampereelle.

Eli mä kantaisin turvaistuinta kilometrin verran linkka-asemalle ja laps ostuis matkan rattaissa, koska hän ei viittis ajella hakemaan. Ja tartteeko edes kertoa ettei herra ole ostanut pojalle kakkosistuinta, mikä sovittiin ennen muuttoa helpottamaan sitä että mä voisin joskus viedä poikaa siihen suuntan.
välillä alkaa epäilyttämään että toi sun eksä on vähän tyhmä

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä