The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä enemmän pohdin tätä asiaa mielessäni, niin alkaa vaan vituttamaan ihan tajuttomasti. En osaa päättää oonko mä herkkänahkainen, vai onko se yks oikeasti vaan niin vitun typerä ja kusipää ameeba. On vaan niin vaikea käsittää mitä siellä sen päässä liikkuu, jos mitään.

Ollaanko me oikeasti sovittu elatuskykyä pienemmät elatusmaksut ja annettu mun auto ämpärille käyttöön ihan vaan sitä varten, että se voi vaatia multa bensarahaa hakeakseen poikaa yökylään, ja vetääkseen santaa vakoseen koska en halua häntä meille yökylään jos sen on mahdollista ottaa poika tykönsä, enkä lähde kuskaamaan pikkujäbää bussilla Tampereelle ilman että sillä on omaa turvaistuinta lapselle.

Mä niin alan kirjoittamaan näitä möhläilyitä ylös, ja marssin lastenvalvojalle sen kanssa ja kysyn että voisinko mä nyt oikeasti saada sen yksinhuoltajuuden.

On, se on vaan yksinkertasesti vitun typerä ja kusipää ameeba.

Eihän se nyt voi mennä noin että herra vartoo persausreikä homeessa että sä hoidat sille kaiken valmiina, jeesaat ja hyysäät ja joustat, eikä ämpärin tartte mitään muuta kun rutkuttaa vähän lisää, valittaa ja nillittää.
Se käyttää sua joko tietoisesti tai tyhmyyttään hyväks.
Oikeesti.

Vittu mikä rinsessa mieheksi! |O

On, se on vaan yksinkertasesti vitun typerä ja kusipää ameeba.

Eihän se nyt voi mennä noin että herra vartoo persausreikä homeessa että sä hoidat sille kaiken valmiina, jeesaat ja hyysäät ja joustat, eikä ämpärin tartte mitään muuta kun rutkuttaa vähän lisää, valittaa ja nillittää.
Se käyttää sua joko tietoisesti tai tyhmyyttään hyväks.
Oikeesti.

Vittu mikä rinsessa mieheksi! |O
Tarkotit varmaan munaton mikki hiiri?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä