En jaksanu silti nousta sängystä, pyöriskelin ja kuuntelin lasten tuhinaa.Olisit sättäillyt mun kanssa täällä. Olin tuohon aikaan hereillä.
En jaksanu silti nousta sängystä, pyöriskelin ja kuuntelin lasten tuhinaa.Olisit sättäillyt mun kanssa täällä. Olin tuohon aikaan hereillä.
Mä olin puhelimella täällä. Ei tarvinnu nousta. Mitä ny tupakilla kävin.En jaksanu silti nousta sängystä, pyöriskelin ja kuuntelin lasten tuhinaa.
Minuu aina "kritisoidaan" siitä et laitan kahviini "liikaa" maitoa. Enkä laita ees puolta mukillista.Mulle täydellinen tapa ja Juhla Mokaa käytän. Vanhalla ruokalusikalla lusikallinen per kuppi ja lopuksi vielä rippunen ylimääräistä. Mies vaihtoi mittalusikan :-/
Sitten puoli mukia kahvia, vähän sokeria ja toinen puoli maitoa.
Sama täälläLate Lampaat on kyllä hyviä. Ihan lemppareita täälläkin.
Miun känny on liian hankala, lukemassa käyn sillä joskus tääl mut en jaksa alkaa kirjottelee mitään.Mä olin puhelimella täällä. Ei tarvinnu nousta. Mitä ny tupakilla kävin.
Samoin mutta väliäkös sillä.Minuu aina "kritisoidaan" siitä et laitan kahviini "liikaa" maitoa. Enkä laita ees puolta mukillista.
jos just mitalla laitan niin laitan puolikkaan yli tai yhden kokonaisen verran siis tolal lusikka mittarilla.Juhla mokka ja presidentti. Se varmaan riippuu mitasta minkä kokoinen on. Laitan tasan sen verran kuin on vettä. 2 kupillisen verran vettä ja 2 tasaista mitallista kahvia.
noh kreikkalaiset laittaa kupin täyteen sokeria huh ja sit mitä mahtuu kahvia sinne jok usenttiMinuu aina "kritisoidaan" siitä et laitan kahviini "liikaa" maitoa. Enkä laita ees puolta mukillista.
Mieki oon ollut selvinpäin. Yks kerta oli lääkekuuri.kirhavi miten sä jaksat mennä baariin selvinpäin? mä oo joskus aikoinaan kahesti kokeillu juonnu limskaa ja ne jutut kierti 30 minuutin viivellä ja sama alusta ei jaksa kyllä ite känniläistä 10 minuuttia kauempaa noh oon ollu varmasti itekkin rasittava känniläinen *
:hug:Varpaita palelee enkä löydä villasukkia. :'(
Mie harkitsen ihan tosissaan ilmottautua kuskiksi ens viikonlopun illanistujaisiin.kirhavi miten sä jaksat mennä baariin selvinpäin? mä oo joskus aikoinaan kahesti kokeillu juonnu limskaa ja ne jutut kierti 30 minuutin viivellä ja sama alusta ei jaksa kyllä ite känniläistä 10 minuuttia kauempaa noh oon ollu varmasti itekkin rasittava känniläinen *
mulla alko sillain menee hermo kun se juttu alko aina alusta siis joka kerta ja se toiminta kun sen näkee selvinpän niin tulee sellanen eet ei helvatti okei onhan noita tullu itekki nrymyttyä oon ollu niin kännissä laivalla että luulin ruletti pöytää black jack pöydäks ja inttäny jaa ne kortit per yks niistä maailman omistaja illoista nolotusMieki oon ollut selvinpäin. Yks kerta oli lääkekuuri.
Eron jälkeen ei hutsittanut juoda. Silloin olin kyl aika huonoa seuraa.
Höh, aina pitäis olla kunnon varastot villasukkia! Niin että löytyis aina yhet jalkaan kun niitä tarvii. Miul on varmaan enempi villa- ku tavansukkia..:snotty:Varpaita palelee enkä löydä villasukkia. :'(
noh yhen kerran aikoinaan lähin kuskisks tonne vastavirtaklubille punkkarien kaa. vattu mikä kotimatka kaks takapenkillä koko matkan toisti missä mun pullo on sammu hetken päästä heräs sä oot juonnu mun pullon ja täys auto mä oo neii kun muutenkaan en pidä jankkaamisesta niin se känniläisen jankkaus on mrrrMie harkitsen ihan tosissaan ilmottautua kuskiksi ens viikonlopun illanistujaisiin.
Ekaa kertaa ikinä, ku vasta sain ajokortin. Ne tuskin minnekään baariin tosin lähtee, että se olis vaan siel juhlapaikalla istuksimista..ja tietty juopuneen porukan juttuja. Ja mahdollisia kotiinheittämisiä sit loppuillasta..
Mie jossain vaiheessa huppelissa ollessani tajuan itekin olevani rasittava.Mä oon kans ollut ennätykselliset yhden kerran baarissa selvinpäin ja voi luoja...känniläiset on kyllä rasittavia Itsehän en koskaan ole ollut rasittava:saint:
En oo miekään. Juttelen kavereiden kanssa.Mä oon kans ollut ennätykselliset yhden kerran baarissa selvinpäin ja voi luoja...känniläiset on kyllä rasittavia Itsehän en koskaan ole ollut rasittava:saint:
joo siis jos on hyvä musa danssa paikak niin sitten siellä voi olla mut täällä ei juurikaan oo niin tai schaissee musaa sitä tumputi tum musaa mis ei oo itelle sellasta rytmistä melodiaaMie oon kans tämmönen selvinpäin baareilija !
Joskus kävin vaan tanssimassa baarissa ja melkein aina selvinpäin,
eron jälkeen sinkkukesän olin n.28 päivää kuukaudesta baarissa,
joista 26 selvinpäin.
Mie en nää siinä mitään kummaa