The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Joskus nuorena, ennen lapsia, käytiin kaveriporukalla baarissa ja yhellä parilla tuli JOKA KERTA loppuillasta riitaa keskenään. Jossain vaiheessa ei oikeen huvittanu niiden kans lähteä, tai sit mentiin tytöt ja pojat eri porukassa..

9MM
Kuulostaa hauskalta :D
heh monia juttui ja taphtumia huh oonkos kertonu ku tää sai vakuutus rahat 10 tonnia siis amigonkin pitäisi olla kuollu jo ne aikoinaan ajo broidin kaa ulos autolla rotkoon tää jätkä lensi tuulilasin läpi 20 metrii autosta selvis hengissä titaani käsi. Noh oltiin laivalla kaikki massit lompakossa tällä jätkällä sitten se hukkas sen me vattu ettiin sitä joka paikasta ei löytny sit mentiin infoon ja se oli kiikutetu sinne ja kaikki massit tallella ollaan meinaa kumpainenkin aika huonoi noissa tavara hommissa jos haluutte taikurin ja tavaran häviimään toinen meistä ja 5 sec ja seon puf mut toi lompakon löytyminen sai arvostaa enkä enään itekkään sen jälkeen oo lompakkoon koskenu vaan vienny sen sinne minne se kuuluukin noniin mut siis virossa en kehtaa kertoa yhtä juttua mut me oltiin ku kunikaat siellä ja starat :) sitten kun oli massit tuhlattu käveltiin pankkiin nostamaan lisää jumaluta että oli vihanen virkailia kassalla ku me oltiin nostamassa sellasta summaa ja ehkä vähän kerskuiltiin kun oltiin sekasin ja sorruin itekkin et hei et kuule viittis soittaa matkatoimistoon ja varaa meilel lippui damiin ja limusiinia tohon oven pieleen ei helvatti et nolottaa nyt..

9MM
Joskus nuorena, ennen lapsia, käytiin kaveriporukalla baarissa ja yhellä parilla tuli JOKA KERTA loppuillasta riitaa keskenään. Jossain vaiheessa ei oikeen huvittanu niiden kans lähteä, tai sit mentiin tytöt ja pojat eri porukassa..
tää on mun mielestä vakio tai siellä missä mä oon dallaillu niin aina löytyy yks pariskunta joka riitelee ei sillä oon mäkin riidelly mut en musita et baarissa kylläkään.

PMS on kavala sairaus. Ensin olet tajunnut, että tähän asti ihan hyväksi luulemasi elämä on aivan pilalla. Sitten alat suoltaa sivukaupalla riipaiseva dramaqueen runoa jollekin eks-hässäkälle. Siinä vaiheessa kun runossa tehdään suunnilleen kuolemaa, havahdut ja saat oivalluksen: En ole muuten muistanut ottaa B-vitamiinia. Ei muuta kun Repomiehen hengessä varmuuden vuoksi puoli kourallista vitamiinipillereitä kitusiin ja taas mennään.

Riitely humalassa on jotain sellaista mitä en harrasta.
Oon enneminkin aina se sovittelija jos joillekki tulee sanomista.

Riitely kännissä on jotain niin täydellisen turhaa ja typerää ja hyödytöntä.
Ja yleensä en kauheasti jaksa näitä draamapareja joilla on joka kerta elämää suurempi matsi kun otetaan parit lonkerot. :headwall:

Nykyään ei semmosia pareja oo kaveripiirissä, muutama yksittäistapaus joista tulee tietyssä vaiheessa riidan haastajia, ja ne sit yhteistuumin pakataan taksiin kotiosoitteen kera.

Jotkut ihmiset oikein hakee humalassa sitä draamaa ja äksöniä.
Joillekin se vaan tapahtuu ja alkoholi on aina rähinäviinaa otti sitä miten paljon tai vähän vaan.

9MM
mut nyt me mennään työn kaa syömään nakkikeittoa reipas tyttö laittaa potut kattilaan ja tykkää ruuanlaitosta :) kävin eilen hakeen tytölle pulkan kohta mäkeen kun lunta kerran on heippa ..

• Tykkää
Reactions: IhQ
9MM
Riitely humalassa on jotain sellaista mitä en harrasta.
Oon enneminkin aina se sovittelija jos joillekki tulee sanomista.

Riitely kännissä on jotain niin täydellisen turhaa ja typerää ja hyödytöntä.
Ja yleensä en kauheasti jaksa näitä draamapareja joilla on joka kerta elämää suurempi matsi kun otetaan parit lonkerot. :headwall:

Nykyään ei semmosia pareja oo kaveripiirissä, muutama yksittäistapaus joista tulee tietyssä vaiheessa riidan haastajia, ja ne sit yhteistuumin pakataan taksiin kotiosoitteen kera.

Jotkut ihmiset oikein hakee humalassa sitä draamaa ja äksöniä.
Joillekin se vaan tapahtuu ja alkoholi on aina rähinäviinaa otti sitä miten paljon tai vähän vaan.
tiiäkkö musta tulee välillä dr philli humalassa ei hemskatti :) mut joo toi on hyvi nsanottu.

ainiin
kyllä se vaan tää kun nyt ollu 2 vuotta tybyn kaa on krtonu millasta on kotiäidin arki kyllä kohta alkaa kattoon tybylle päiväkotii ja ite duuniin arvosta kyllä tätä homma :)

Spencer Hastings
Ei jumalauta mä en kestä ton miehen autistikautta. Kaikesta pitää nillittää ja päteä. Saiskohan tosta hyvän paistin joulupöytään? Päänahasta tulis hyvä turkishattu jollekin kodittomalle lapselle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä