The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eilen muuten ko laitoin nukkumaan, niin puolikas oli kierinyt mun puolelle sänkyä. Nostin sen omalle puolelleen ja peittelin, poika havahtu sen verran että raotti silmiä ja mutisi että "kiitos äiti." Kuin ihana.

Meikä on tänään saanu nukkua pitkään, käydä kaupoilla ja rötvätä mitään tekemättä, ja mun lapsella on ollu viiden tähden hoitopalvelu isovanhempien ja enomiehen kanssa. Kaikilla on ollu kivaa, ja meikä jaksaa taas tän voimin olla uhmiksen äiti taas saamatta hermoromahdusta. Life's good.

IhQ
Huomenta!

Lispetti, tuo Guardians of the galaxy oli just se leffa minkä meinasin käydä teatterissa kattomassa mut en sit käyny ku ne yksin viiti mennä sinnekään. Mut pitääpä hommata jossain vaiheessa dvd ja vilkasta.

Olispa nukuttanu, heräilin joskus 5-6 maissa enkä meinannu saada enää unta mut sit ku alko väsyttää uudelleen niin en meinannu saaha itteeni ylös ollenkaan. Mies on töissä ja lapset oli hereillä niin pakkohan se silti oli.
Kahvia oottelen täs ja yritän heräillä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Huomenta! Ystävällisesti olin hereillä ja ylhäällä reippaasti ennen kuutta keittääkseni kahvin töihin lähtevälle puolisolle. Keitin, vaikka sanottiin ettei tarvi keittää. Keitän kuulemma niin pahaa kahvia. Toinen tykkää vahvasta kahvista ja toinen lirusta. Jos kahvin läpi näkyy, niin se on kyllä kuravettä.

• Tykkää
Reactions: Inanna ja 9MM
Huomenta!

Lispetti, tuo Guardians of the galaxy oli just se leffa minkä meinasin käydä teatterissa kattomassa mut en sit käyny ku ne yksin viiti mennä sinnekään. Mut pitääpä hommata jossain vaiheessa dvd ja vilkasta.

Olispa nukuttanu, heräilin joskus 5-6 maissa enkä meinannu saada enää unta mut sit ku alko väsyttää uudelleen niin en meinannu saaha itteeni ylös ollenkaan. Mies on töissä ja lapset oli hereillä niin pakkohan se silti oli.
Kahvia oottelen täs ja yritän heräillä.
Olisit sättäillyt mun kanssa täällä. Olin tuohon aikaan hereillä. :whistle:

Mulle täydellinen tapa ja Juhla Mokaa käytän. Vanhalla ruokalusikalla lusikallinen per kuppi ja lopuksi vielä rippunen ylimääräistä. Mies vaihtoi mittalusikan :-/
Sitten puoli mukia kahvia, vähän sokeria ja toinen puoli maitoa.

9MM
hei mäkin jos mittaan niin just tolla lusikalla kauhon mut ne on kukkuroita aina :) heh löydettiin tytön kaa netistä shaun de sheep piiretyt aatteli net sillä välillä kerkeen aina siivoilla mut ne on sika hyvii ja tässä me tsiigaillaan niistä kumamtkin digastunu niihin. tyttö
sanoo aina pii ja pää niin sit katotaa :)

Näin taas unia. Toisessa unessa olin Dawson Creekistä parin jätkän kanssa. Yhessä olin thaikuissa yksin matkoilla.Miut ryöstettiin ja eksyin keskustasta. Ja yhtä en muista kuin että oli selkä kipeä. Selkäkivut oli tullu uniin. Kun heräsin välillä niin piti vaihtaa asentoa. On kipeä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä