Vähän myöhässä tupsahdit paikalle, kaikki on jo lähdössä.iltaa kaikille
Santa Cruz - Aiming High - YouTube
olis varmaan..silmät seisoo päässä ja ajatus ei kulje.ai jestas... oisko nukkumaanmenoaika sit
Niin on. Mä keitän just sopivaa kahvia. :xmas:se on taito laji varsinkin aamulal se kahvin keittäminen jos on tukkonen olo liian vahva saa aikaan oksennusrefleksin. Mut ei saa näkyä läpikään tai se on tiskivettä
Olisit sättäillyt mun kanssa täällä. Olin tuohon aikaan hereillä.Huomenta!
Lispetti, tuo Guardians of the galaxy oli just se leffa minkä meinasin käydä teatterissa kattomassa mut en sit käyny ku ne yksin viiti mennä sinnekään. Mut pitääpä hommata jossain vaiheessa dvd ja vilkasta.
Olispa nukuttanu, heräilin joskus 5-6 maissa enkä meinannu saada enää unta mut sit ku alko väsyttää uudelleen niin en meinannu saaha itteeni ylös ollenkaan. Mies on töissä ja lapset oli hereillä niin pakkohan se silti oli.
Kahvia oottelen täs ja yritän heräillä.
mulla se riippuu aina silmien auki olosta kun suoraan pussista kaadan kerros mulle sun secretti miten tulee perfecto kahvia mitta suhteet ja kahvilajike?Niin on. Mä keitän just sopivaa kahvia. :xmas:
Juhla mokka ja presidentti. Se varmaan riippuu mitasta minkä kokoinen on. Laitan tasan sen verran kuin on vettä. 2 kupillisen verran vettä ja 2 tasaista mitallista kahvia.mulla se riippuu aina silmien auki olosta kun suoraan pussista kaadan kerros mulle sun secretti miten tulee perfecto kahvia mitta suhteet ja kahvilajike?