The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9MM
kirhavi miten sä jaksat mennä baariin selvinpäin? mä oo joskus aikoinaan kahesti kokeillu juonnu limskaa ja ne jutut kierti 30 minuutin viivellä ja sama alusta ei jaksa kyllä ite känniläistä 10 minuuttia kauempaa :) noh oon ollu varmasti itekkin rasittava känniläinen *:)

Huomenta!

Ompaha rauhallinen aamu. :heart: Tääl on niin hiljasta ko ulkoa ei tuu mitää ääniä. Aamukahviseuraki on itse rauhallisuus ( ainaki toisinaa). Vähä eri ku meijän jätkät, jotka aamusta asti pitää sitä omaa showtaan. :D ihan kivaa vaihtelua välillä.

Kohta sais viritellä tulet pesään ennenku viilenee liikaa. Mukavat sunnuntait kaikille, mää meen ny letittää hiuksia:wave:

• Tykkää
Reactions: Inanna ja IhQ
kirhavi miten sä jaksat mennä baariin selvinpäin? mä oo joskus aikoinaan kahesti kokeillu juonnu limskaa ja ne jutut kierti 30 minuutin viivellä ja sama alusta ei jaksa kyllä ite känniläistä 10 minuuttia kauempaa :) noh oon ollu varmasti itekkin rasittava känniläinen *:)
Mieki oon ollut selvinpäin. Yks kerta oli lääkekuuri.
Eron jälkeen ei hutsittanut juoda. Silloin olin kyl aika huonoa seuraa.

• Tykkää
Reactions: Inanna
IhQ
Mie harkitsen ihan tosissaan ilmottautua kuskiksi ens viikonlopun illanistujaisiin.
Ekaa kertaa ikinä, ku vasta sain ajokortin. Ne tuskin minnekään baariin tosin lähtee, että se olis vaan siel juhlapaikalla istuksimista..ja tietty juopuneen porukan juttuja. Ja mahdollisia kotiinheittämisiä sit loppuillasta..

Mie oon kans tämmönen selvinpäin baareilija !
Joskus kävin vaan tanssimassa baarissa ja melkein aina selvinpäin,
eron jälkeen sinkkukesän olin n.28 päivää kuukaudesta baarissa,
joista 26 selvinpäin.
Mie en nää siinä mitään kummaa :D

• Tykkää
Reactions: IhQ ja Bon-Bon
9MM
Mieki oon ollut selvinpäin. Yks kerta oli lääkekuuri.
Eron jälkeen ei hutsittanut juoda. Silloin olin kyl aika huonoa seuraa.
mulla alko sillain menee hermo kun se juttu alko aina alusta siis joka kerta ja se toiminta kun sen näkee selvinpän niin tulee sellanen eet ei helvatti okei onhan noita tullu itekki nrymyttyä oon ollu niin kännissä laivalla että luulin ruletti pöytää black jack pöydäks ja inttäny jaa ne kortit per yks niistä maailman omistaja illoista nolotus :)
kaadoin sen pöydä ja maksettavaa tuli.. noh olin punkkarien kaaa reisussa ja seuraavana aamuna oli jäätävä darra virossa ja sitku palataan laivaan niin toisella alko show täydessä jonotus sinne laivaan kun oltiin menossa ja huutaa alaas kapitalisti siat kuolema porvareille ja mulla saatanallinen darra ja ihan jokainen tapittaa meitä yritin hyppää sillon siihen maanrakoon mut ei perkele päässy mihkään halusin niin kovasti juosta maratoonin sillä hetkellä mutta ei ollut pakopaikkaa minnekkään kurkkua kuivasi sydän hakkasi mutta pakoon en perkele päässy ja siinä sitä samaa laulua jatku joku puoltuntii sitten saatanallien massa eessöä ja takana ja laulu raikas murhaavat katseet viilsivät :)

9MM
Mie harkitsen ihan tosissaan ilmottautua kuskiksi ens viikonlopun illanistujaisiin.
Ekaa kertaa ikinä, ku vasta sain ajokortin. Ne tuskin minnekään baariin tosin lähtee, että se olis vaan siel juhlapaikalla istuksimista..ja tietty juopuneen porukan juttuja. Ja mahdollisia kotiinheittämisiä sit loppuillasta..
noh yhen kerran aikoinaan lähin kuskisks tonne vastavirtaklubille punkkarien kaa. vattu mikä kotimatka kaks takapenkillä koko matkan toisti missä mun pullo on sammu hetken päästä heräs sä oot juonnu mun pullon ja täys auto mä oo neii kun muutenkaan en pidä jankkaamisesta niin se känniläisen jankkaus on mrrr

9MM
Mie oon kans tämmönen selvinpäin baareilija !
Joskus kävin vaan tanssimassa baarissa ja melkein aina selvinpäin,
eron jälkeen sinkkukesän olin n.28 päivää kuukaudesta baarissa,
joista 26 selvinpäin.
Mie en nää siinä mitään kummaa :D
joo siis jos on hyvä musa danssa paikak niin sitten siellä voi olla mut täällä ei juurikaan oo niin tai schaissee musaa sitä tumputi tum musaa mis ei oo itelle sellasta rytmistä melodiaa

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä