Huomenta. Kuinkas on aamu alkanut?

  • Viestiketjun aloittaja Minni-hiiri harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Minni-hiiri harmaana
Minä odotin, että olis ollut lunta, kun sellaista ennustettiin. Täällä on kumminkin ihan yhtä musta maa kuin ennenkin.

Isosta joulukuusestakin on valot sammuneet. Onkohan taas ilkivaltaa vai mitä :(
 
Huomenta!
Täällä on lunta, pikkasen päälle 5cm :)

Aina se tuntuu yhtä metkalta lähteä "kylmiltään" auton rattiin kun on ensimmäinen lumi maassa, mutta eipä ollut liukasta kun tuossa pihamäessä.

Tarttis väkästää kinkkupiirakka uunivalmiiks ja odotella et tyttö herää että pääsee pihalle!
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Spencer Hastings
Paras aamu aikoihin. Ei soitettu töihin, vaikka lunta tulikin. Olin yön lapsenvahtina ja nyt paistetaan aamiaiseksi lettuja ja sen jälkeen mennään jatkaa lumiukkoa, joka eilen aloitettiin. Toovottavasti kukaan pikkujouluista palaava ei oo hajottanu matkallaan..... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
vierailija
Hyvän asian puolesta kärsit. Kummallista noin miehen näkökulmasta, miten eri tavalla eri naiset raskauden ja jopa synnytyksen kokevat.
Ihmiset kokee asiat eri tavalla. Mieti vaikka ihan tavallista flunssaa tai ilmavaivoja, nekin voi olla erilaisia ja tuottaa eriasteisia kipuja.

Mun aamu alkoi hyvin, pitkästä aikaa kotona, eikä kahteen viikkoon yötöitä tiedossa (alankohan olla liian vanha valvomiseen).
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ihmiset kokee asiat eri tavalla. Mieti vaikka ihan tavallista flunssaa tai ilmavaivoja, nekin voi olla erilaisia ja tuottaa eriasteisia kipuja.

Mun aamu alkoi hyvin, pitkästä aikaa kotona, eikä kahteen viikkoon yötöitä tiedossa (alankohan olla liian vanha valvomiseen).
Yksilöllistä on tuo yötyön kestäminenkin. Minulla ei koskaan ole ollut ongelmia, on työ ajoittunut sitten mihin tahansa vuorokauden aikaan tahansa ja isäni teki 3-vuorotyötä eläköitymiseensä asti eikä koskaan valittanut.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Hyvän asian puolesta kärsit. Kummallista noin miehen näkökulmasta, miten eri tavalla eri naiset raskauden ja jopa synnytyksen kokevat.

On se kummallista naisenkin silmin.

Mä menisin yhä mieluummin synnyttämään kuin hammaslääkäriin ja ne raskausajan kivut tuntuvat pieniltä kun vertaa tän päivän endometrioosi- ja kulumakolotuksiin.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä