Käyt ostamassa uudet kengät.ei mulla ole sellasia. Noita pitkävartisia kenkiä on juu mutta kaikissa on karva sisäpuolella niin ne on vielä liian kuumia käyttää.
Käyt ostamassa uudet kengät.ei mulla ole sellasia. Noita pitkävartisia kenkiä on juu mutta kaikissa on karva sisäpuolella niin ne on vielä liian kuumia käyttää.
no miten sää oot ostanu monet karvasaappaat, oisit nyt ees yhet laittanu ilmanei mulla ole sellasia. Noita pitkävartisia kenkiä on juu mutta kaikissa on karva sisäpuolella niin ne on vielä liian kuumia käyttää.
nokun mä tykkään sellasista :ashamed:no miten sää oot ostanu monet karvasaappaat, oisit nyt ees yhet laittanu ilman
Makasatko sä ne?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30451150:Käyt ostamassa uudet kengät.
TottakaiMakasatko sä ne?
no vetää sitten ne jalkaansanokun mä tykkään sellasista :ashamed:
Nainen + jalkine = Carrie sinkkuelämästä. Ei kande kysyä, eikä etenkään ihmetellä.no miten sää oot ostanu monet karvasaappaat, oisit nyt ees yhet laittanu ilman
Mie nään unia vaikka kuin väsyttäs.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30451207:Mie en nähnyt edes unia. Olin nukahtanut jossain vaiheessa kirja kainalossa, yövalo päällä ja heräsin kahdeksan tuntia myöhemmin ihmetellen mitä tapahtui :O. Mie taisin olla väsy.
okei, onpas kiva mennä shoppailemaan toisen laskuunAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30451186:Tottakai
Mie näin taas ihan outoa unta.Olipa taas unet viime yönä. Yks uni oli tuhma. Mutta sitä se tekee kun on puutteessa.
Nyt olisi otollinen aika kirjoittaa pukille.Aamua. Mullekin sais joku kustantaa kivat talvimonot, etten osta kuomia.
Taidat haaveilla lassoleikeistä :saint:.Miten tuon unen tulkitsette?
Mie olen kirjottanu joulupukille jo yhdestä kirjasta ja pölyninurista, niin en kyllä kehtaa enköhän mä ne monot osta kuitenkin, en vaan liiemmin välitä shoppailusta, ja mulla on hassun malliset räpylät niin on hankalaa (ja superärsyttävää) etsiä kenkiä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30451243:Nyt olisi otollinen aika kirjoittaa pukille.
Mulla oli taas jotain ihme häröilyä. Omituisia unia.Mie näin taas ihan outoa unta.
Siinä olin jossain piilossa, mistä näin ku poliisit nappas jonkun tyypin kiinni jollain lasson tapaisella, mie yritin pyörällä ajella niitä karkuun, jossain ihmepaikassa ja olin ihan eksyksissä. No, lopulta ne sai miut kiinni mutta kun sanoin että mie en oo tehny mitään väärin niin ne sano että heijän on pakko ottaa ees joku kiinni ja lupasivat viedä miut munkkikahville.