The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
BB
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30451207:
Mie en nähnyt edes unia. Olin nukahtanut jossain vaiheessa kirja kainalossa, yövalo päällä ja heräsin kahdeksan tuntia myöhemmin ihmetellen mitä tapahtui :O. Mie taisin olla väsy.
Mie nään unia vaikka kuin väsyttäs.

IhQ
Miul on ollu vielä semmoiset "syyskengät" käytössä mut niissä alkaa varpaita kylmämään jo tällä säällä aika nopsaan. Pitänee maiharit etsiä varastosta, niihin mahtuu villasukkakin.

Semmosia toppatoppakenkiäkin oon miettiny, mut tulee jotenkin flashback kun miettii että jokus pentuna käytettiin melkein samanlaisia..

Tän tapaisia.

Tulipa iso kuva

IhQ
Olipa taas unet viime yönä. Yks uni oli tuhma. Mutta sitä se tekee kun on puutteessa.
Mie näin taas ihan outoa unta.
Siinä olin jossain piilossa, mistä näin ku poliisit nappas jonkun tyypin kiinni jollain lasson tapaisella, mie yritin pyörällä ajella niitä karkuun, jossain ihmepaikassa ja olin ihan eksyksissä. No, lopulta ne sai miut kiinni mutta kun sanoin että mie en oo tehny mitään väärin niin ne sano että heijän on pakko ottaa ees joku kiinni ja lupasivat viedä miut munkkikahville. :LOL:

• Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Mulla on nyt karvakengät, ei ainakaan oo mun mielestä liian kuumat. Toisaalta ei se karvavuori mikään paksu ole. Ja musta on muutenkin muuttunut vilukissa :D

Niin ja huomenta! Meinasi iskeä kiukku päälle, kun hain kaupasta aamukahvin mukaan, mutta se saakutin pannu oli juurtunut keittimen alustaan kiinni :D. Väänsin ja käänsin ja hyvä etten saanut koko keitinhökötystä nurin... Kyllä se lopulta sitten irtosi siitä ja sain kahvini.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30451243:
Nyt olisi otollinen aika kirjoittaa pukille.
Mie olen kirjottanu joulupukille jo yhdestä kirjasta ja pölyninurista, niin en kyllä kehtaa :D enköhän mä ne monot osta kuitenkin, en vaan liiemmin välitä shoppailusta, ja mulla on hassun malliset räpylät niin on hankalaa (ja superärsyttävää) etsiä kenkiä.

BB
Mie näin taas ihan outoa unta.
Siinä olin jossain piilossa, mistä näin ku poliisit nappas jonkun tyypin kiinni jollain lasson tapaisella, mie yritin pyörällä ajella niitä karkuun, jossain ihmepaikassa ja olin ihan eksyksissä. No, lopulta ne sai miut kiinni mutta kun sanoin että mie en oo tehny mitään väärin niin ne sano että heijän on pakko ottaa ees joku kiinni ja lupasivat viedä miut munkkikahville. :LOL:
Mulla oli taas jotain ihme häröilyä. Omituisia unia. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä