no laittakoon ne joilla on jotain näytettävää
no sullahan on
no laittakoon ne joilla on jotain näytettävää
Kukas lahjoi? :xmas:*mussuttaa suklaata sängyssä*
Sain suklaarasian.
Mun pikkumies. :heart:Kukas lahjoi? :xmas:
Mulla on jotain suolakeksejä ja tsihiä ja suklaatakin on kaapissa
On niitä kunnollisia miehiä siis vielä maailmassa :heart:Mun pikkumies. :heart:
jenkkiksiä joono sullahan on
jenkkiksiä joo
Lässyn lässyn :kiss:...ei naisen tartte olla mikään kuivan kesän orava (ja anteeksi nyt sitten pönttö ilmaisuni) vaan saa olla mistä ottaa kunnolla kiinnijenkkiksiä joo
Ja joillakin paljon enemmän kuin tinkulla.no kaikillahan niitä
Mullei oo. Mut mässään nyt niin paljon et kohta varmaan on. Toivottavasti ainakin.no kaikillahan niitä
Mullakin on.jenkkiksiä joo
Ai on vai? On sitten tosi vähän kun en huomannut silloin ku mentiin nukkuu. :OMullakin on.
Niin... ei sekään tunnu kivalta et meitä hoikempia saa haukkua kuivan kesän oraviksi, eikä me saada suuttua siitä. Vähän tyhmää ensin sanoa noin ja sitten heti perään että kaikkien pitää olla tyytyväisiä kehoonsa. Vaikeaa olla tyytyväinen itseensä, kun jatkuvasti saa kuulla vastaavia nerokkuuksia muiden suista omaan ulkonäköönsä liittyen.Lässyn lässyn :kiss:...ei naisen tartte olla mikään kuivan kesän orava (ja anteeksi nyt sitten pönttö ilmaisuni) vaan saa olla mistä ottaa kunnolla kiinni
Ja sitä paitti - jokaiselle on annettu just semmonen runko, mikä on ja se muotoutuu just semmoiseksi, miksi pitääkin matkan varrella. Pääasia on se, että siitä omasta kehostaa, vartalostaan, kurveistaan ja kaarevuuksistaan pitää hyvää huolta eli kohtelee hyvin ja arvostaa ja viihtyy siinä ja rakastaa sitä :heart:
Älä pyydä anteeksi sellaista mikä on totta.Tunnistan nuo itsessäni ja olen ne myöntänytkin.Mun mielestä tinku on kaikkea edellä mainittua, mutta myös ehkä vähän pessimistinen ja herkkähipiäinen.
Anteeks.
Myö metsästettiin äsken hiutaleita suoraan kielen päälle :ashamed:.Eikä! :heart:
Ihan oon oottamalla oottanu, että pääsen tekemään lumienkuleita pitkin poikin pihamaata...tai tiirailemaan ja ottamaan kiinni nenänpäähän ja lapasten pintaan lumihiutaleita...tai kuuntelemaan kun kengän alla narskuu pakkaslumi...tai muotoilemaan lumiukkoja- ja akkoja ja -kissoja jajaja...ja se ensimmäinen lumilyhty :heart:...
...armottomasta lumisodasta puhumattakaan !!! Siihen sitten kieriskelyt lumessa ja jos mister on paikalla niin lähisotataistelustakaan ei voi välttyä
Ja ne punaiset posket ja tuikkivat simmut :heart:....kuppi kuumaa kaakaota...
Lumi on :heart:
:hug: - pyysin jo anteeksi ilmaisuani. Ja anteeksi vielä kerran.Niin... ei sekään tunnu kivalta et meitä hoikempia saa haukkua kuivan kesän oraviksi, eikä me saada suuttua siitä. Vähän tyhmää ensin sanoa noin ja sitten heti perään että kaikkien pitää olla tyytyväisiä kehoonsa. Vaikeaa olla tyytyväinen itseensä, kun jatkuvasti saa kuulla vastaavia nerokkuuksia muiden suista omaan ulkonäköönsä liittyen.
Sulla vai?! No ei tasan ole.Mullakin on.
No et säkään mun mielestä oo yhtään vastenmielinen lyllerö vaikka oot jotain semmosta väittänyt.Sulla vai?! No ei tasan ole.
Jos aikuistuminen tarkottaa sitä, että ei saa peuhata lumessa ja lumen kanssa, niin antaa olla mokoman asian.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30450107:Myö metsästettiin äsken hiutaleita suoraan kielen päälle :ashamed:.
Ehkä mie vielä joskus aikuistun .
Sori. Meni kuppi nurin kun noita ihania kommentteja kuulee jatkuvasti... aina ei jaksa vain hymähdellä hiljaa.:hug: - pyysin jo anteeksi ilmaisuani. Ja anteeksi vielä kerran.
Pointti oli se, että omassa kehossaan pitäs viihtyä. Jos ei siinä viihdy, niin sitten sille asialle pitää tehdä jotakin, että viihtyy. Tarkoitus ei suinkaan ollut loukata ketään.
Ollaan vaan,ollaan vaikka ohukainen ja paksukainen. Sen kunniaksi tsih!No et säkään mun mielestä oo yhtään vastenmielinen lyllerö vaikka oot jotain semmosta väittänyt.
Ollaanko tasoissa?
Tästä tuli mieleen, kun mun eräs entinen ystävä muinoin jakso AINA "kauhistella" että syönkö ikinä mitään kun oon niin laiha, ja "syö nyt toinenki pulla kun oot tommonen kuikeli" jne. Ja se oli AINA kun tavattiin.Niin... ei sekään tunnu kivalta et meitä hoikempia saa haukkua kuivan kesän oraviksi, eikä me saada suuttua siitä. Vähän tyhmää ensin sanoa noin ja sitten heti perään että kaikkien pitää olla tyytyväisiä kehoonsa. Vaikeaa olla tyytyväinen itseensä, kun jatkuvasti saa kuulla vastaavia nerokkuuksia muiden suista omaan ulkonäköönsä liittyen.