Naulan kantaan . Ihanaa kerrassaan. Ei olisi malttanut sisälle tulla, mutta täytynee antaa lapsen jossain kohtaa nukkuakkin.Tekstistä voisi olla päättelevinään, että joku tykkää lumesta.
Naulan kantaan . Ihanaa kerrassaan. Ei olisi malttanut sisälle tulla, mutta täytynee antaa lapsen jossain kohtaa nukkuakkin.Tekstistä voisi olla päättelevinään, että joku tykkää lumesta.
:kiss: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30449928::kiss:
Bondage party boy next doorOn. Mitä siitä?
En oikeastaan, diagnooseja on vaikka muille jakaa.Terve.
..oijoi...kännykkä parka ...vois vaikka sulaa siinä kuumuudessa ...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30449956:Juu on kieltämättä kiva oottaa ku seuraavaks nähään ja soitellaan kuitenkin viel kun hän saa poikansa nukkuun :xmas:
Ilmassa kissatappelun makua lumen olemuksesta.Lumi sucks
Eikä! :heart:Lumi sucks
Ei ollenkaan, toiset tykkää, itse pärjäisin ilmanIlmassa kissatappelun makua lumen olemuksesta.
opcorn:
SöppänäVaikka ette tunne mua irl niin heitelkääs jotain adjektiiveja musta mitä tulee mieleen.
..ihastuttava...herkkä...huumorintajuinen...tunteellinen...temperamenttinen...naisellinen...rakastettava:heart:Vaikka ette tunne mua irl niin heitelkääs jotain adjektiiveja musta mitä tulee mieleen.
Vaikka ette tunne mua irl niin heitelkääs jotain adjektiiveja musta mitä tulee mieleen.
Ihastuttava ja kaikki mitä kattikin jo laittoi :heart:Vaikka ette tunne mua irl niin heitelkääs jotain adjektiiveja musta mitä tulee mieleen.
kiitos kiitos.tykkään näin yhteisesti kaikista:kiss:
ehkä outo kysymys tämä mutta halusin vain ulkopuolista näkemystä.
saa laittaa myös negistä.
no laittakoon ne joilla on jotain näytettävääjulkaiset liian vähän kuvia :keppi: