The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sori. Meni kuppi nurin kun noita ihania kommentteja kuulee jatkuvasti... aina ei jaksa vain hymähdellä hiljaa.
Nöy hätä ja no hard feelings :hug: :kiss:..en vain osannut ilmaista haluamaani oikein. Mölli olin kyllä.

Ulkonäöstä saa ihan jokainen kuulla kyllä. Ja mun mielestä aivan turhaan. Jokaisella kun on omansa ja juuri sellaisenaan jo riittävä ja hyvä. Ihmisen ittensä vaan pitää löytää se tasapaino ja harmonia oman kroppansa suhteen, että siinä oikeesti viihtyy. Jenkkoineen kaikkineen tai sitten ilman niitä.

Kun se kaikista tärkein on siellä rinnuksissa sykkimässä ja tuntemassa sekä korvien välissä :heart:

Peace and love :)

Tästä tuli mieleen, kun mun eräs entinen ystävä muinoin jakso AINA "kauhistella" että syönkö ikinä mitään kun oon niin laiha, ja "syö nyt toinenki pulla kun oot tommonen kuikeli" jne. Ja se oli AINA kun tavattiin.

Yhden kerran vaan meni hermot siihen ainaseen painon esiin tuontiin ja kysyin miltä tuntuis kun aikasin hälle sanoa että "syötkös vähän liikaa kun oot noin pyöree" tai "älä nyt sitä pullaa ota ettet liho enempää".
No, ei ymmärtänyt pointtia, suuttu ja tivasi että haukuinko tosiaan läskiksi :rolleyes:

En ymmärrä vieläkään miten hän ei mitenkään päin ymmärtänyt mun pointtia...
Ja koitin selittää useamman kerran, mut ei niin ei.
Jep, itelläkin tehnyt mieli sanoa jotain vastaavaa, mutta eipä ole vielä pokka riittänyt siihen... Yleensä vain sanon, että tiedän kyllä olevani hoikka, eikä se ole mulle mikään uutinen. Yleensä ne hiljenee jo sillä :D. Ehkä sitten ensi kerralla voisi kokeilla kysyä, että arvostellaanko sitten seuraavaksi sinun ulkonäköäsi.

IhQ
Tääl mie kukun vieläkin :headwall: eksyin tuubiin kattelemaan videoita. :snotty:

Mut jospa tästä nyt ponkaisis tonne pisulle, pesulle ja nukkumaan :D

Hyvät yöt ja kauniit unet kaikille!!:kiss:

IhQ
Vai kuvia..ja mielikuvia..

Mie en oo tyytyväinen kroppaani, oikeestaan mihinkään osaan siitä. Toisaalta, en sais valittaa koska miul ei kuitenkaan oo itsekuria tai muuta miten sitä sais muutettua paremmakskaan. Että mitäs läksit nii..

-->hipsii muhkuineen nurkkaan (tai sänkyyn) häpeämään.

Nykyään mua ei haittaa noi kommentit,
Kun ei ne kommentoijat yleensä pahalla.
Nuorempana oli herkkiksempi.

Naapuri tokas kesemmällä jotta "siis voi helvetti kun ei uskois et oot kaks viikkoa sitten synnyttä, ku miten sä oot tommonen riuku!?"
Sanoin vaan kiitos, koska siis kohteliaisuudeks se kai sen tarkotti :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä