nyt kun mietin niin en kyl tykkää jos reisiä hierotaan.oikeestaan pohkeet on ainoa kohta mihin mun jalkoihin saa koskea.Mä en tykkää yhtään että pohkeita hierotaan
Oot kyllä kummallinen mimmi, jalkoja eisaa hieroa mutta on ihan okei roiskasta mällit pitkin naamaanyt kun mietin niin en kyl tykkää jos reisiä hierotaan.oikeestaan pohkeet on ainoa kohta mihin mun jalkoihin saa koskea.
Oot kyllä kummallinen mimmi, jalkoja eisaa hieroa mutta on ihan okei roiskasta mällit pitkin naamaa
no saahan,pohkeita saa justahan mä niin sanoin.Oot kyllä kummallinen mimmi, jalkoja eisaa hieroa mutta on ihan okei roiskasta mällit pitkin naamaa
no saahan,pohkeita saa justahan mä niin sanoin.
ja joo,o oon kummalline :xmas:
haittaakse:vampire:
outoa kuulla sun suusta kun sun mielestä mällit ruiskastaan vaan sisään,muuten ne menee hukkaan jos ruiskasee muualle.ei haittaa, pikku pervoilu on hyvästä
outoa kuulla sun suusta kun sun mielestä mällit ruiskastaan vaan sisään,muuten ne menee hukkaan jos ruiskasee muualle.
sä oot niin kaavoihin kangistunutjuu mutta kannatan pervoilua yleisellä tasolla
ite en tosiaan roiski mihin sattuu
sä oot niin kaavoihin kangistunut
koita joskus ruiskasta muualle niin voit yllättyä
miks se akka pitäs vaihtaa:Oei jaksa enää näillä kympeillä vaihtaa akkaa tommosen pikkuasian takia
miks se akka pitäs vaihataa:O
Muijan reaktio vois ainakin yllättää, jos varottamatta räkäsis naamallesä oot niin kaavoihin kangistunut
koita joskus ruiskasta muualle niin voit yllättyä
se ei salli pervoiluja, jos alkasin temppuilemaan niin saisin olla kokonaan ilman
Ei haittaa, me muutkin ollaanno saahan,pohkeita saa justahan mä niin sanoin.
ja joo,o oon kummalline :xmas:
haittaakse:vampire:
Siehän ajoissa meinaat livahtaa.
Mie lähen kans jo kohti sänkyä, väsyttää jo |OSiehän ajoissa meinaat livahtaa.
Kauniita unia ja hattaran kuvia.:kiss:
Ei meillä ainakaan..sen jos tekis niin sit olis nyrkillä naamaan-meininki..Jaah täällä on taas mällit naamaan-meininki.