Kuulin joskus että mälli on tehokasta kasvojen hoitovoidetta. Nykyään näytän alle 30- vuotiaaltaEi meillä ainakaan..sen jos tekis niin sit olis nyrkillä naamaan-meininki..
Kuulin joskus että mälli on tehokasta kasvojen hoitovoidetta. Nykyään näytän alle 30- vuotiaaltaEi meillä ainakaan..sen jos tekis niin sit olis nyrkillä naamaan-meininki..
No jospa mieki sitten.Mie lähen kans jo kohti sänkyä, väsyttää jo |O
Öitä kaikille ja kauniit unet jokaiselle!
Ei meillä ainakaan..sen jos tekis niin sit olis nyrkillä naamaan-meininki..
Kostaisit mieluummin samalla mitalla ja roiskasisit sen naamaanEi meillä ainakaan..sen jos tekis niin sit olis nyrkillä naamaan-meininki..
Jipun ekalla levyllä on kivoja biisejä, mulla on se. Mut uudemmista en oo tykännyt. Ja Samuli Edelmanin kanssa duetoitu Jos sä tahdot niin on ihku!voi järkky,ei tota jippua pysty ees kuuntelee,meni äänettömälle siksi aikaa.muutenkaan en yhtään tykkää tuosta.
Samat fiilikset täällämä en voi sietää sit taas tota samulin ja jipun duettoa,en sitten yhtään. samulista tykkään kyllä.
Ei vittu miten rasahteli rusinat pullassa tänään ja teki mieli irstisanoutua äitiydestä lopullisesti.
Jäbä oli vääntäny pakastimen niin kylmälle ettei saanu enää lohkottua piparitaikinasta napostelupalasia :kieh:
Mä oon vielä hereillä mut ei täällä tapahdu mitään.Nukkuuko kaikki?