The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Halituksia kaikille!:hug::hug::hug: ja parit pusut päälle :kiss::kiss:

Huomenna pitäis lähteä ajelemaan. Kolmen hengen ryhmäajo autokoulun autolla. Siis 3 oppilasta + ope. Jonnekin hornantuuttiin missei toimi ees GPS...piti maanantaina ottaa googlemapsista muistiinpanot että osattais mut mie tässä omalla ajalla vielä koitin vähän yksityiskohtaistaa niitä...
Vaikka sanoi se ope että hällä on paperikartta mukana jos satutaan eksymään :snotty:

Halituksia kaikille!:hug::hug::hug: ja parit pusut päälle :kiss::kiss:

Huomenna pitäis lähteä ajelemaan. Kolmen hengen ryhmäajo autokoulun autolla. Siis 3 oppilasta + ope. Jonnekin hornantuuttiin missei toimi ees GPS...piti maanantaina ottaa googlemapsista muistiinpanot että osattais mut mie tässä omalla ajalla vielä koitin vähän yksityiskohtaistaa niitä...
Vaikka sanoi se ope että hällä on paperikartta mukana jos satutaan eksymään :snotty:
gps:n toiminta perustuu satelliitteihin joten olisin lähes satavarma että suomesta ei löydy semmosta paikkaa missä se ei pelaa

Oi kun ihanaa!

Mulle kelpais kans,tosin jalkahieronnan vaihtaisin niska-hartia hierontaan tai selkähierontaan.En kestä jos jalkateriin kosketaan.
Mie taas rakastan sitä, kun mies hieroo mun jalkoja, tuntuu niin hyvältä. :heart:
Ja on kuitenkin harvinaista herkkua meillä, mut kiva kun välillä muistaa pitää hyvänä. :)

Jalkahieronnat on parhautta :heart:
Oon niin kade.

Mun jalkoja on mies hieronut tasan yhen kerta kun se on "tylsää".
Ehdotin kyllä et voin ens kerraks taiteilla varpaan kynsiin kynsilakalla minisarjakuvat luettavaks, mut ei seuraavaa kertaa koskaan tullut... Mur.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä