The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muuta vaan!! No, se työjuttu on riski joka on otettava jos muutosta nykyisestä haluaa. Mites opintovapaa?
No meillä tulee ensvuonna muutos niin näkee sitten miten mun työnkuva muuttuu,toivottavasti parempaan. Mut en mä voi kyllä irtisanoutua jos ei oole vakkaripaikkaa tarjolla. Voisihan sitä kai jotain muutakin tehdä kun keksis vaan että mitä.
Enkä ole innostunut mistään opintovapaista kun ei toi opiskelu oikeen enää kiinnostais. Ja siitä kun ei saa edes palkkaa jonkun kämäsen tukirahan vain.
 
Jopas se sinkoiluttaa, täällä taas :wave:

Päivä on mennyt jonkinsortin lasarettia pitäessä - esikoinen kippeenä ja turkasen kiukkusena eli tarttee pitää silmätkin kurissa, eritoten kuulema meikäläisen :O mikä tarkottaa sitä että kuulun jälleen ellen jopa alati "äiti on paska"- joukkueeseen :D. Ja meikäläinen on kärvistellyt ökköolossaan koko päivän ajan eikä tästä taija tulla loppua :x..

Ois voinu luulla siis, että päivä on ollut iisipiiseilyä mutta kilin kellit - yhtä matalalentoa ja ihme säätöä ja menemistä. Miehenkin vapaa päivä on mennyt enempivähempi tien päällä - kuinkas muutenkaan :D - asioita hoidellessa, nyt kait me ollaan kunnolla ekaa kertaa aloillamme.

Vaan eipä mitään - se on huomenna perjantai :). Pistetään pipariksi koko homma :p, väkisinkin tässä tippetappe- lysteilyä pukkaa.
 
No meillä tulee ensvuonna muutos niin näkee sitten miten mun työnkuva muuttuu,toivottavasti parempaan. Mut en mä voi kyllä irtisanoutua jos ei oole vakkaripaikkaa tarjolla. Voisihan sitä kai jotain muutakin tehdä kun keksis vaan että mitä.
Enkä ole innostunut mistään opintovapaista kun ei toi opiskelu oikeen enää kiinnostais. Ja siitä kun ei saa edes palkkaa jonkun kämäsen tukirahan vain.
Aikuiskoulutukseen voi saada ansiosidonnaista opintorahaa jos on ollu tietyn ajan samalla työnantajalla. Oppisopimuksesta maksetaan palkkaa.
 
Alkuiltaa:wave:

Vosiko jo tulla kevät?! Inhoan tätä kylmää ja pimeetä.
Ja pomo on ihan perseestä. Ja mun elämässä on nyt kaikki ihan sikinsokin,yritän sitä kokoajan selvitttää umppareista pois mutta tuntuu et tuun hulluks. Huoh,kiitos ja anteeks.
:hug:

Ei muuta kuin uutta suuntaa vain kaikilla saroilla :)! Maiseman vaihdos voisi olla ihan hyväksikin, pääseehän sieltä sitten pois, jos siltä tuntuu mutta jäispähän ainakin kaikki mieltä pahasti sotkevat ajatukset ympäristön kera menneisyyteen. Joskus vain pitää repäistä ja isosti, pelata upporikasta ja rutiköyhää.

Voipi muuten jäädä isommaltikin harmittamaan, jos jää siihen entisille uomilleen kärventymään ja katkeroitumaan.

Määräaikaisuuksista voi poikia niitä pysyviäkin työpaikkoja, kun pääsee ensalkuun laittamaan jalkaa ovenväliin. Kannattaa ainakin tosissaan miettiä ja ryhtyä sillä silmällä jo katselemaan uutta osoitetta.
 
Kiitos :hug:
Tässä kohtaa pitäisin eutanasian laillisuutta hyvänä asiana. Nyt vaan pumpataan lääkkeitä niin kauan kuin sydän lyö vaikkei ole mitään toivoa
...se on kovaa katseltavaa ja vieressä olemista omaisilta ja läheisiltä :hug:. Tukekaa toisianne surussanne, ottakaa mahdollinen surutyöntuki vastaan, jutelkaa ja itkekää ja rakastakaa isosti.


Elämän julmat kasvot osaavat olla todella julmat.
 
PK!! :wave:

Mitä mies? Mikä on vointi?

Terve! :) "Vähän" (hävetys) olen ollut poissa palstalta... Ei tässä mitään, ihan hyvä vointi. Autoakin pitäisi saada alkaa ajamaan ensi kuun puolivälistä, jos nyt ei takapakkia tule. Ei toki kannata vielä liian optimistinen olla, tiedä mitä vielä sattuu.

Fyysisesti ihan jees, henkisesti veetuttaa. :D Käytiin tänään katsastamassa pojan autoa kaksi päivää myöhässä ja hylätty & ajokielto sieltä tuli. Ruostevauriota , palloniveltä ja käsijarrua korjattavaksi... Eniten ketuttaa, että tuli ajokieltoa kun vietiin myöhässä... Saatanan japanilaiset autot :D

Mitäs sulle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30446291:
dfbgfnk ftk uktk tkyk kugk lktrfhgmjg, ykugk ugk ugk uk :mad: :headwall:
:hug:

Onko pipi vai jouluko ottaa koville?
 
Terve! :) "Vähän" (hävetys) olen ollut poissa palstalta... Ei tässä mitään, ihan hyvä vointi. Autoakin pitäisi saada alkaa ajamaan ensi kuun puolivälistä, jos nyt ei takapakkia tule. Ei toki kannata vielä liian optimistinen olla, tiedä mitä vielä sattuu.

Fyysisesti ihan jees, henkisesti veetuttaa. :D Käytiin tänään katsastamassa pojan autoa kaksi päivää myöhässä ja hylätty & ajokielto sieltä tuli. Ruostevauriota , palloniveltä ja käsijarrua korjattavaksi... Eniten ketuttaa, että tuli ajokieltoa kun vietiin myöhässä... Saatanan japanilaiset autot :D

Mitäs sulle?
No hyvä että oot voimistunut:) Joka päivä askel parempaan.

Ei mulla yllätys yllätys mitään erikoista...Elämääni mietin et mitä sille tekis,en oo keksinyt vielä mitään.
 
Onneksi on perhe joka tukee ja antaa muuta miettimistä. Kaikki ipanat hyökkäsi tänne ja alkoi vaatia ruokaa.

Ei vaan, ihan kiva olla kotona vaikka paluu aikaistui ikävästä syystä. Jääpähän keväälle enempi lomaa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä