The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä pakkasin kaiken yksin, sovin muuttoauton ja -miehet kuukautta etukätee. Viikko ennen muuttoa kuulen kiertoteitse että muuttoautoni kuljettaja lähtee hollantiin eikä tule muuttamaan. Tuli pikku paniikki keksiä mistä saan auton tilalle. Kolme päivää ennen muuttoa kuulin kiertoteitse että yhdellä muuttomiehellä on jännetupen tulehdus, eikä pysty kantamaan.
Veri meinas kiehua, mutta yks vanha koulukaveri tuli sitten hätiin ja velipoika oli kipeällä kädellään soitellut lisää kantoapua, ja muuttopäivänä hämmennyin kun sainkin kolmen muuttomiehen sijasta viis miestä ja yhden naisen :D
 
IhQ
No katos katos :D - olipa käynyt kurkkaamassa juttuja tai sitten ei (olisiko muuten oikeasti voinut niin tehdä?), niin joka tapauksessa ansaitsee nyt kehut. Vihjata voisit kuinka kivaa olikaan, kun jätti pelaamiset väliin ja tulikin sipisemään ja pusittelemaan ja...sekä olikin aamulla kiva ylläri, kun teit aamupalaa...jotta ottaisi vinkistä vaaria ja saisi sitä ryhtiliikettä aikaiseksi :).

Oi että, tuosta uutisesta tulikin hyvä mieli myös tähän osoitteeseen :)!
No tietää se ainakin missä mie aikaani netissä vietän..ja miun valituksia ei nyt vois olla tunnistamatta..:ashamed:että periaatteessa mutta en tiiä tuhlaisko se aikaansa tämmösiin. :D
 
Se, että tietää jonkun tekevän kuolemaa ei ole mitään verrattuna siihen että konkreettisesti näkee jonkun tekevän kuolemaa. En ollut osannut varautua vaikka luulin.
 
aika rankassa paikassa on ny pitsi :hug:

toisaalta pelkää mutta toisaalta ehkä vähän toivooki että toinen pääsis pois

[video=youtube;97DwMIf7_lI]https://www.youtube.com/watch?v=97DwMIf7_lI[/video]
 
aika rankassa paikassa on ny pitsi :hug:

toisaalta pelkää mutta toisaalta ehkä vähän toivooki että toinen pääsis pois

[video=youtube;97DwMIf7_lI]https://www.youtube.com/watch?v=97DwMIf7_lI[/video]
Ihminen oli pari viikkoa sitten jaloillaan ja nyt pelkkä kuori joka kommunikoi silmillään kun ei pysty liikkumaan eikä puhumaan. Hartaasti toivon ettei tämä vaihe kestä kauaa
 
Ihminen oli pari viikkoa sitten jaloillaan ja nyt pelkkä kuori joka kommunikoi silmillään kun ei pysty liikkumaan eikä puhumaan. Hartaasti toivon ettei tämä vaihe kestä kauaa
:hug: - toivon ystävällesi nopeaa ja niin kivutonta lähtöä kuin mahdollista (kipupumppu on varmaan käytössä) sekä hyvää matkantekoa

Sinulle lähetän lämpimiä ajatuksia. Kuoleman läsnäolo yllättää aina. Silloinkin kun siihen olisi varautunut, aina se satuttaa sillä lopullisuudellaan sekä sillä kuinka se ehtii muuttamaan ihmisen kuorta... Järkyttyyhän siinä väkisin. Mutta hyvä kun ehditte nähdä ja toistenne hyvästellä.
 
Eka uhmaton päivä kahteen viikkoon pikkujäbän kanssa. Kuin ihanaa. Voitais tehdä vähän joulukortteja isovanhemmille ja kummeille se kunniaks, ja syödä pojan leipomia dinosauruspipareita. Eka annan kyllä pojalle ison halin ja rutistuksen.
 
:hug: - toivon ystävällesi nopeaa ja niin kivutonta lähtöä kuin mahdollista (kipupumppu on varmaan käytössä) sekä hyvää matkantekoa

Sinulle lähetän lämpimiä ajatuksia. Kuoleman läsnäolo yllättää aina. Silloinkin kun siihen olisi varautunut, aina se satuttaa sillä lopullisuudellaan sekä sillä kuinka se ehtii muuttamaan ihmisen kuorta... Järkyttyyhän siinä väkisin. Mutta hyvä kun ehditte nähdä ja toistenne hyvästellä.
Kiitos :hug:
Tässä kohtaa pitäisin eutanasian laillisuutta hyvänä asiana. Nyt vaan pumpataan lääkkeitä niin kauan kuin sydän lyö vaikkei ole mitään toivoa
 
Alkuiltaa:wave:

Vosiko jo tulla kevät?! Inhoan tätä kylmää ja pimeetä.
Ja pomo on ihan perseestä. Ja mun elämässä on nyt kaikki ihan sikinsokin,yritän sitä kokoajan selvitttää umppareista pois mutta tuntuu et tuun hulluks. Huoh,kiitos ja anteeks.
 
Varo mitä sanot,muutan vielä sinne :D

Olen sivusilmällä katsellutkin uutta paikkaa mutta kaikki on määräaikaisia ja mulla ei oikeen ole varaa irtisanoutua vakituisesta paikasta ja jäädä killumaan epävarmana määräaikaisiin. Olen ollut niin paljon työttömänä ja määräaikasena jota on ketjutettu, että en halua siihen rumbaan yhtään.
 
Varo mitä sanot,muutan vielä sinne :D

Olen sivusilmällä katsellutkin uutta paikkaa mutta kaikki on määräaikaisia ja mulla ei oikeen ole varaa irtisanoutua vakituisesta paikasta ja jäädä killumaan epävarmana määräaikaisiin. Olen ollut niin paljon työttömänä ja määräaikasena jota on ketjutettu, että en halua siihen rumbaan yhtään.
Muuta vaan!! No, se työjuttu on riski joka on otettava jos muutosta nykyisestä haluaa. Mites opintovapaa?
 
aika nihkeesti on muuten kirpalla mennyt tavaraa..onneks on halpa vuokra ja sekin puoliks äitin kans.Otettiin nyt vielä yheks viikoks vaikka sit jäätäiskiin tappiolle,nyt ollaan pikkusen voiton puolella et saa nähdä meneekö plusmiinusnollaan.Ihan sama toisaalta kunhan romusta pääsee eroon. Täytyy kyl sanoa et tosi huono kirppa toi missä nyt on,tavara ei liiku juuri yhtään. Täytyy ensvuoden puolella viedä vanhaan tuttuun paikkaan missä oikeesti se tavara liikkuu ja aina on saanut ihan hyvän voiton.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä