The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mites hyyhmekisulla?

pörrö kuosissa ja villasukat luistoissa?
:D - jep ja jep

Ite asiassa viimeksi tänään olen pörröni kanssa ollut taistossa tuimassa...ja puhun tuosta korvia peittävästä osuudesta, se toinen nyt on ollut...no :snotty:..ollut tossa...

Muttaaa - siis meinasin jo omin pikkukätösin tarttua fiskarseihin ja lähteä raivaushommiin mutta tuo työnpirpana tuli sitten mua halaamaan ja sanomaan, että"...sä, äiti, oot aina niin kaunis ja sun hiukset on ihanaakin ihanampaa silkkiä ja samettia...oot melkein kuin Tähkäpää..."...

Ja mä otin tuon ISONA kohteliaisuutena :D

Villasukkia oon muuten puikotellut menemään ihan sormet rakkuloilla :O..jopa onnistuneesti eli saapi mun toinen rakas elämän mies lämmintä pikkusille varpikaisilleen :heart:

Mutta onhan muuten ollu ihan älyttömän sysiharmaanpimeetä aamusta iltaan :O. Sais lunta tulla!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
...kappas vaan, meijen prinsessa se näki sitten sen verran vauhdikkaita unia, että tuli rymähtäen alas sängystänsä. Pöpperöisenä ja säikähtäneenä hiukan tihrusti itkua mutta halittelun ja uudelleen peittelyn jälkeen nukahti samantein.

On nämä kolme kyllä varsinaisia meuhkaajia. Tosin vellokset ovat olleet nyt *kopkopkop* yöaikaan ihmeen iisisti...paitti että taisin just sammakoilla laittaa äksöntsäksöntilausta tulemaan :D.
 
On kirahvilla kestämistä...
Oon niin kiitollinen ettei mun tarvitse olla exien kanssa missään tekemisissä.

Ämpäri kuulostaa tyypiltä joka ottaa ja ottaa, ja kun olis tilanne että vois antaakin välillä, heittää joko tyhmävaihteen päälle tai marttyyriviitan ylle.
Riitely tai tyhmäily ei mun maailmaa kaada vaikka vituttaakin, mutta eniten mua harmittaa pojan puolesta. Ämpäri ei edes yrittänyt ehdottaa että tulis sittenkin poikaa hakemaan tai kysellyt muutenkaan sen perään. No, enpä tunne tippaakaan myötätuntoa sitten kun se seuraavan kerran valittelee ikävää kun heidän näkemisten väliin tulee about pyöreä kuukausi, jonka aikana herra on itse tehnyt kahdet oharit.

Onneksi sentään mä oon oppinut virheistäni enkä ehtinyt puolikkalle hehkuttaa että pääsee isin luokse yökylään, voin kuvitella miten paha mieli olis ollut toisella kun joutuukin perumaan sen.
 
Nyt ei mee hyvin. Sain sen verran ikäviä uutisia että paluulento on ylihuomenna. Huomiselle en enää saanut.

Oma perhe ja suku voi hyvin, mutta pitkään sairastaneen ystävän kunto on huonontunut eikä hänellä ole enää montaa päivää jäljellä. Ei yllätys mutta odottamaton kuitenkin
 
Riitely tai tyhmäily ei mun maailmaa kaada vaikka vituttaakin, mutta eniten mua harmittaa pojan puolesta. Ämpäri ei edes yrittänyt ehdottaa että tulis sittenkin poikaa hakemaan tai kysellyt muutenkaan sen perään. No, enpä tunne tippaakaan myötätuntoa sitten kun se seuraavan kerran valittelee ikävää kun heidän näkemisten väliin tulee about pyöreä kuukausi, jonka aikana herra on itse tehnyt kahdet oharit.

Onneksi sentään mä oon oppinut virheistäni enkä ehtinyt puolikkalle hehkuttaa että pääsee isin luokse yökylään, voin kuvitella miten paha mieli olis ollut toisella kun joutuukin perumaan sen.
:hug: - syöhän toi tommonen käytös ihan väkisinkin isosti myös sua juuri pp:n kautta : /. Onpa melkoinen tekele kyllä tämä ämpäri... harmillista, että näemmä oppinee kantapään kautta - optimistinen visio - toivon mukaan ymmärtää jossain vaiheessa miten isosti jäikään itse kaikesta hienosta paitsi suhteessaan pp:hen...

Mutta pp tulee pärjäämään kyllä :)! Äitinsä ja lähipiirinsä avustuksella tulee varmasti sitä miehen mallia mistä ammentaa.
 
Nyt ei mee hyvin. Sain sen verran ikäviä uutisia että paluulento on ylihuomenna. Huomiselle en enää saanut.

Oma perhe ja suku voi hyvin, mutta pitkään sairastaneen ystävän kunto on huonontunut eikä hänellä ole enää montaa päivää jäljellä. Ei yllätys mutta odottamaton kuitenkin
:hug:

Voimia ja kallisarvoisia hetkiä. Ystävyys ja rakkaus kantaa kyllä.
 
Nukahin sitten viereen iltasatua lukiessa.:O

Kaipa mä painun hampupesulle ja pehkuun tästä.

Hattaran kuvia mussukat.:kiss:

+raffi ja pits :hug:
 
:hug: - syöhän toi tommonen käytös ihan väkisinkin isosti myös sua juuri pp:n kautta : /. Onpa melkoinen tekele kyllä tämä ämpäri... harmillista, että näemmä oppinee kantapään kautta - optimistinen visio - toivon mukaan ymmärtää jossain vaiheessa miten isosti jäikään itse kaikesta hienosta paitsi suhteessaan pp:hen...

Mutta pp tulee pärjäämään kyllä :)! Äitinsä ja lähipiirinsä avustuksella tulee varmasti sitä miehen mallia mistä ammentaa.
Mä oon aina ajatellut että jos löydän uuden miehen, niin en toivo siitä mitään uutta isää puolikkaalle, mutta pikkuhiljaa alkaa tuntumaan siltä ettei se ehkä niin huono vaihtoehto oliskaan.


Äh, tuntuu pahalta aina vaan haukkua ämpäriä ties mistä. Välillä mietin että ei kai se nyt oikeesti voi olla noin tyhmä ja kelvoton mitä se antaa ymmärtää. Ja epäilen että oonko mä vaan pikkusieluinen, pienestä suuttuva ämmä tai huono artikuloimaan. Mun on oikeasti vaika uskoa enää että se on oikea ihminen, eikä mikään tosielämän trolli. Onko se aina ollut tommoinen ja tajuanko mä sen vasta nyt, vai onko se muuttunut jotenkin oleellisesti sen jälkeen kun jaettiin lusikat.

Mutta kyllä me puolikkaan kanssa pärjätään, vaikka nyt onkin uhmainen hetki välissä.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon aina ajatellut että jos löydän uuden miehen, niin en toivo siitä mitään uutta isää puolikkaalle, mutta pikkuhiljaa alkaa tuntumaan siltä ettei se ehkä niin huono vaihtoehto oliskaan.


Äh, tuntuu pahalta aina vaan haukkua ämpäriä ties mistä. Välillä mietin että ei kai se nyt oikeesti voi olla noin tyhmä ja kelvoton mitä se antaa ymmärtää. Ja epäilen että oonko mä vaan pikkusieluinen, pienestä suuttuva ämmä tai huono artikuloimaan. Mun on oikeasti vaika uskoa enää että se on oikea ihminen, eikä mikään tosielämän trolli. Onko se aina ollut tommoinen ja tajuanko mä sen vasta nyt, vai onko se muuttunut jotenkin oleellisesti sen jälkeen kun jaettiin lusikat.

Mutta kyllä me puolikkaan kanssa pärjätään, vaikka nyt onkin uhmainen hetki välissä.
Teidän kahden pärjäämisestä nyt ei ole epäilystäkään :).

Ehkäpä se teijen ero ja varsinkin sen jonkinasteinen ymmärtäminen on muuttanut miestä. Kovastikin. Voi olla ettei edes itsekään oikein tiedä, miten päin olla ja mennä. Jollain lailla - esim. tämä episodi auton kanssa - haluaa vielä kontrolloida sinua ja sun menemisiä ja elämistä. No, olipa niin täi näin, niin toivottavasti oikeasti tajuaa jossain vaiheessa aukaista kunnolla silmänsä ja ottaa sen oman vastuunsa ja paikkansa pp:n elämässä.

Ja ymmärrettävää on sekin, että teijen yhteydenpidoissanne on aina kuitenkin tunnelatausta mukana. Kurjaa puolestaan se, että se on useimmiten sitten sitä negatiivista - mutta siihen sä et kauheesti voi vaikuttaa, kun miehestä on saanut sellaisen kuvan, että välittäminen on hankalaa. Koetahan jaksella siellä. Ja pura ihmeessä olotilojasi täällä, kyllä se kummasti helpottaa ja auttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30441952:
Noi on kielletty jo aiemmin syksyllä, mutta nyt kuulemma en saa edes lähtee lentämällä lämpösemmän auringon alle ainakaan muutamaan kuukauteen. :mad:

Kuulemma happivajaus iskee korkeuksissa

:hug: - kuulostaa sen verta vakavalta kiellolta, että kannattais ottaa se ihan tosissaan.

Vitutuksesta huolimatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30441952:
Noi on kielletty jo aiemmin syksyllä, mutta nyt kuulemma en saa edes lähtee lentämällä lämpösemmän auringon alle ainakaan muutamaan kuukauteen. :mad:

Kuulemma happivajaus iskee korkeuksissa
Mee laivalla tai autolla. Autolla jos meet niin saat kivan road tripin siihen lisäksi. Voin tulla mukaan kartanlukijaksi.
 
:hug: - kuulostaa sen verta vakavalta kiellolta, että kannattais ottaa se ihan tosissaan.

Vitutuksesta huolimatta.

No onhan mulla ollu ongelmia keuhkojen kanssa jo koko syksyn, ja tulehdustila on edelleenkin niissä. No senverta on edistystä sairaalasta pääsyn jälkeen tapahtunut, että jaksan kävellä omin voimin jo jopa 100m yhtäjaksoisesti ilman rollaattioria.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä