The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ohan se

etelän varekset laittaa semmosen jalkaan sillon kun ne käy Lapissa irstailemassa

rykimäaikahan tarkottaa hirvien/porojen kiima-aikaa
Tää on vaan mun mielipide, eikä siis sinänsä oikein tai väärin.

Mun mielestä kortsut on keksitty satunnaisten irtosuhteiden varalta, ei vakituisen parisuhteen ehkäisymenetelmäksi.

Ja ei, en koskaan ukkomiesvuosinani kuljettanut kortsua lompakossani, koska se olis ollut turhaa. En kuljeta nykyäänkään, koska se olis vielä turhempaa.
 
Oli sitten vika kerta, kun lainaat?
Jälkeenpäin tekstiviestitse käyty keskustelu:

Sanoin että alkaa katselemaan omaa autoa että mä saan micran takasin. Se oli silleen että "kiva juttu, kun oot luvannut mulle auton käyttöön..."
Sanoin et johan se sillä on kuukauden ollu, ja sit se että "ei me kyllä mistään kuukaudesta olla sovittu."
Sanoin että ei niin, mutta sillä on ollut auto käytössä kuten oon luvannut, mutta nyt vaan ilmoitin että hankkikoon oman auton asap että mä saan omani pois.

Ei kuulunut enää mitään. Vois kuvitella että kuukaudessa ehtis ihan hyvin katselemaan uutta autoa hajonneen tilalle ja olis vain kiitollinen että ylipäätään on saanut lainata autoa näinkin kauan. Mutta ei, sitä vaan ollaan tuudittauduttu siihen että nyt on auto käytössä eikä huolta huomisesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tweet ja krut
"hei"
yks kyssäri naisille mut siis täällä kylillä on yks nainen tod näk yh. Mut siis siinä on se merkillistä et ollaan missä kaupungissa tahansa niin ollaan samaan aikaan samassa paikassa! esim menin skidin kaa tonne hoploppiin ja siellä se oli :) Mut mut siis tunnen jollain tapaa läheiseksi ihmisen. Tarkotan sitä että skidit niin miten mä sit lähestyn sitä? kun mä oon aina tavannu frendit hiukan toisella tapaa mut tää saa mut ujoks ! siis lapselle lisää leikki kavereita :)
 
[QUOTE="hei";30441721]yks kyssäri naisille mut siis täällä kylillä on yks nainen tod näk yh. Mut siis siinä on se merkillistä et ollaan missä kaupungissa tahansa niin ollaan samaan aikaan samassa paikassa! esim menin skidin kaa tonne hoploppiin ja siellä se oli :) Mut mut siis tunnen jollain tapaa läheiseksi ihmisen. Tarkotan sitä että skidit niin miten mä sit lähestyn sitä? kun mä oon aina tavannu frendit hiukan toisella tapaa mut tää saa mut ujoks ! siis lapselle lisää leikki kavereita :)[/QUOTE]

ettei vaan 9mm haikaile nyt itelle leikkikaveria?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
On kirahvilla kestämistä...
Oon niin kiitollinen ettei mun tarvitse olla exien kanssa missään tekemisissä.

Ämpäri kuulostaa tyypiltä joka ottaa ja ottaa, ja kun olis tilanne että vois antaakin välillä, heittää joko tyhmävaihteen päälle tai marttyyriviitan ylle.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Jälkeenpäin tekstiviestitse käyty keskustelu:

Sanoin että alkaa katselemaan omaa autoa että mä saan micran takasin. Se oli silleen että "kiva juttu, kun oot luvannut mulle auton käyttöön..."
Sanoin et johan se sillä on kuukauden ollu, ja sit se että "ei me kyllä mistään kuukaudesta olla sovittu."
Sanoin että ei niin, mutta sillä on ollut auto käytössä kuten oon luvannut, mutta nyt vaan ilmoitin että hankkikoon oman auton asap että mä saan omani pois.

Ei kuulunut enää mitään. Vois kuvitella että kuukaudessa ehtis ihan hyvin katselemaan uutta autoa hajonneen tilalle ja olis vain kiitollinen että ylipäätään on saanut lainata autoa näinkin kauan. Mutta ei, sitä vaan ollaan tuudittauduttu siihen että nyt on auto käytössä eikä huolta huomisesta.
Sun autosi on sun. Omistaja/haltija lukee rekisteriotteessa.

On hyvin inhottavaa jos tarttee leikkiä machomiestä saadakseen omansa takaisin.
Etenkin kun et ole mies, etkä kauheen macho.
 
erer
joo ei kyl pysty huijjamaan enempää tuntuu aina sydämessä . Mut ei kysyin sitä siksi et vaikuttaa tosi hyvälle tyypille on läsnä lapselle ja hyvä ihminen :) ni ei sellasia koskaan tunne liikaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä