mun ei vaikuta tehä avausta, niihin ei kukaan vastaa...Ruutiskaa oo tehny alotusta vissiin aikoihin, siehän voisit päkertää jos kekkaillaan joku kiva.=) .
mun ei vaikuta tehä avausta, niihin ei kukaan vastaa...Ruutiskaa oo tehny alotusta vissiin aikoihin, siehän voisit päkertää jos kekkaillaan joku kiva.=) .
Tää on vaan mun mielipide, eikä siis sinänsä oikein tai väärin.ohan se
etelän varekset laittaa semmosen jalkaan sillon kun ne käy Lapissa irstailemassa
rykimäaikahan tarkottaa hirvien/porojen kiima-aikaa
Jälkeenpäin tekstiviestitse käyty keskustelu:Oli sitten vika kerta, kun lainaat?
lapin miehet on lyhyenläntiä ja muutenki rujoja, ei etelän pillut niille jaaai eikö lapin miehet sellasii käytä? sua nyt ei mukaan lasketa kun tiedetään yleisesti ettet käytä.
Alkuperäinen kirjoittaja Eikös;30441716:Lappiin tulla monesti "lasketteleen"?
Jaa, se menee tuollain.kyllä kyllä mutta eteläläiset "laskettelee" täällä keskenään
ettei vaan 9mm haikaile nyt itelle leikkikaveria?
kuka on 9mm ?? ei se vaikuuttaa nii nsaman laiselta ku mulla on vaikeeta jutella aina just niitä näitä sitä petraan tuolla puistoissa tai oon petrannu. Mut hän vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä mut nainen ihan vaan mietin kaveri hommia tai siis skidi juttui!ettei vaan 9mm haikaile nyt itelle leikkikaveria?
9mm on yks musta joka harmailee välillä täällä ketjussa ja kirjottaa just niinkuin sääkuka on 9mm ?? ei se vaikuuttaa nii nsaman laiselta ku mulla on vaikeeta jutella aina just niitä näitä sitä petraan tuolla puistoissa tai oon petrannu. Mut hän vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä mut nainen ihan vaan mietin kaveri hommia tai siis skidi juttui!
siis puhekiellelä ??9mm on yks musta joka harmailee välillä täällä ketjussa ja kirjottaa just niinkuin sää
Yep.siis puhekiellelä ??
enpä osaa sano tuohon mitään kun en ole ku sut nähnyt ja et sä ainakaan mikään rujo ole.lapin miehet on lyhyenläntiä ja muutenki rujoja, ei etelän pillut niille jaa
mitä ne rykimäsukilla
Sun autosi on sun. Omistaja/haltija lukee rekisteriotteessa.Jälkeenpäin tekstiviestitse käyty keskustelu:
Sanoin että alkaa katselemaan omaa autoa että mä saan micran takasin. Se oli silleen että "kiva juttu, kun oot luvannut mulle auton käyttöön..."
Sanoin et johan se sillä on kuukauden ollu, ja sit se että "ei me kyllä mistään kuukaudesta olla sovittu."
Sanoin että ei niin, mutta sillä on ollut auto käytössä kuten oon luvannut, mutta nyt vaan ilmoitin että hankkikoon oman auton asap että mä saan omani pois.
Ei kuulunut enää mitään. Vois kuvitella että kuukaudessa ehtis ihan hyvin katselemaan uutta autoa hajonneen tilalle ja olis vain kiitollinen että ylipäätään on saanut lainata autoa näinkin kauan. Mutta ei, sitä vaan ollaan tuudittauduttu siihen että nyt on auto käytössä eikä huolta huomisesta.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30441780:Moi. Joskus on päiviä ja hetkiä ku kaikki on hyvin ja kaikki luonaa, nyt ei todellakaan ole se hetki. Saako huutaa? AAAARRRGH!
Kiitos. huusin ilman lupaa.
mites hyyhmekisulla?Iltaa.
:wave: :kiss:
Joo ei taaksepäi ainakaa Kiitos :hug::hug:
Ei muuta kuin uutta päivää kohden vaan .