The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30440205:
Päivää.

Musta tulee pian autosähköasentajakin, ku sain irrotettua ton soittimen tosta Volvosta, vihdoin ja viimein ja vielä ilman tällejä :LOL: Ei vaan, ei se mitään rakettitiedettä ollu.

Vielä kun sen sais Mersuun paikalleen, niin kaikki ois hyvin. Sitä mä en kyllä yksin aatellu tehä, mutta itse sen kuitenkin aattelin asentaa, josko sitte osais oikeesti joskus vielä ihan yksinäänkin sen laittaa, eka pitää vaa opetella :)

Pian saa lähteä töihin, josko tänää pääsis sekoittaa värejä, se on jänskää puuhaa, jos purkki o huonosti kiinni nii on 2kg väriä pitkin tehdasta :LOL:
työympäristön tuunaaminen piristää aina. Toiset laittaa viherkasveja, toiset pari kiloa värejä ympäriinsä
 
työympäristön tuunaaminen piristää aina. Toiset laittaa viherkasveja, toiset pari kiloa värejä ympäriinsä
Harmi ku ne joutuu siivoomaanki. Se ei oo kauheen mukavaa puuhaa, se väri kun on melkosen leviäväistä tavaraa. Pienen pieni läiskä riittää sotkemaan melkosen suuren pinta-alan, vaikkei ikinä uskois. Vaatteisiin kun sitä tulee niin se ei kuivu millään vaan menee läpi ihoon, sitte ku et huomaa, että sitä on jossain työvaatteessa, niin sitä vaan tarttuu joka paikkaan siitä niin kauan, että se vaate on pesty. Ihanaa, kerran mulla oli maha mustia pilkkuja täynnä ku olin onnistunu nojaamaan johonkin. Eikä se lähe pois ku kulumalla.
 
jotaki tämmöstä muistelenkin sun kertoilleen

eli jos tekisit toisen niin siitä tulis samanmoinen
Mun tuurilla puolikkaastakin tulee, se on nytkin jo niin rasittava että savu nousee korvista.
Lähinnä vituttaa kun tuntuu että komentamiseen on kokeiltu kaikkea paitsi väkivaltaa (jota en kokeile), enkä tiiä mikä tohon nyt sit tepsis että se rauhottuis ja käyttäytyis edes sen verran siivosti että ihmislapseksi tunnistais.
 
Märillä hiuksilla nukkumaan, check.
Unohda purkaa hampaiden/kasvojen pesua varen laitettu nuttura ennen sänkyyn menoa, check.
Katso peiliin herätessäsi ja järkyty, check.
Tajua miksi olet sinkku, check.
Mä nukun aina hiukset kiinni kun inhottaa sutia niitä naamalta pois unissaan. Jos on vähänkin kosteat nukkumaan mennessä aamulla on semmonen afro ettei ovesta mahdu kuin sivuttain
 
Mun tuurilla puolikkaastakin tulee, se on nytkin jo niin rasittava että savu nousee korvista.
Lähinnä vituttaa kun tuntuu että komentamiseen on kokeiltu kaikkea paitsi väkivaltaa (jota en kokeile), enkä tiiä mikä tohon nyt sit tepsis että se rauhottuis ja käyttäytyis edes sen verran siivosti että ihmislapseksi tunnistais.
:ashamed: mun kaveri kertoi miettineensä millä kummalla saa teini-ikäisen tyttärensä viikkaamaan vaatteensa kaappiin. Sitten oli miettinyt "mitä Bitch tekisi", varoittanut kerran että jos ei kledjut tuosta katoa hän heittää ne ulos ja sitten toteuttanut sen. On kuulemma pyykit menneet siitä asti suoraan narulta kaappiin aika kiltisti
 
:wave:

Huomenna mulle tulee kiva paketti :p
Tuli ostettuu itelle tällä kertaa mustia alusvaatteita pelkästään. Ja uusii sukkanauhaliivejä ja niihin kivoja sukkii, saa sit viikonloppuna vaiks yhdistellä niiden kans kivoja korkkareitaki :rolleyes:

Toki voipi olla, ettei nähä kyl tulevana viikonloppuna miehen kanssa, mut kuvalla vois sit ainaki heittää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kuvitelkaa sanan "ämpäri", jälkeen kaikkein kamalimmat sanat, teot, kiroukset ja manaukset mitä keksitte, ja liittäkää ne yhteen.

En oikeasti enää tiedä itkeäkö vai nauraa kun kuuppa on hajoamassa niin totaalisesti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä