The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30438825:
Lähinnä kidutusta :kieh:
Eiku sillä vaan, et jokseenkin jokainen kämpässään vieraillut nainen onnistuu lyömään päänsä samaan oveen, eikä mies osaa vaihtaa noin vaarallista ovea.

Jokainen mun kämppääni eksynyt, ihan sukupuolesta riippumatta on löytäny tiensä ulos itteään satuttamatta, vaikka tossa eteisessä onkin ahdasta.
 
IhQ
Huomenta!

Ei jumaliste voi olla totta, mie en tiiä taaskaan mihkä miun pitäis mennä. Tai no, töihin varmaan vaikka sanoin siellä eilen että menen tänään kouluun.
Mutta ku ei siellä koulussa olekaan tänään mitään vaan oli jo eilen....millon olin myös töissä ku katoin väärää lukujärjestystä.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Räkäistä huomenta.:wave:

Täällä ollaan lenssun kourissa. On se heleketti kun tälläi alkanu pukkaamaan melkein joka vuos.

Lapset on onneks terveinä.
 
Päivää.

Musta tulee pian autosähköasentajakin, ku sain irrotettua ton soittimen tosta Volvosta, vihdoin ja viimein ja vielä ilman tällejä :LOL: Ei vaan, ei se mitään rakettitiedettä ollu.

Vielä kun sen sais Mersuun paikalleen, niin kaikki ois hyvin. Sitä mä en kyllä yksin aatellu tehä, mutta itse sen kuitenkin aattelin asentaa, josko sitte osais oikeesti joskus vielä ihan yksinäänkin sen laittaa, eka pitää vaa opetella :)

Pian saa lähteä töihin, josko tänää pääsis sekoittaa värejä, se on jänskää puuhaa, jos purkki o huonosti kiinni nii on 2kg väriä pitkin tehdasta :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä