The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Muuttolaatikoita alkaa oleen mun makuuhuoneessa pinottuna aikasta kivasti tän päivän saldona 10 täyttä isoa laatikkoa. Miten nuohin kaappeihin mahtuukin nuon paljon??
Komerosta laitoin omia kenkii pahvilaatikkoihin... kaksi täynnä ja muutamat parit vielä jäi hyllyille.. oliskohan aika jo luopuu joistakin :D

Niin ja vuokrasin itelle valmiiks ensviikolle pakettiauton, millä voin sit roudata nuo isommat tavarat.
Asiat alkaa pikkuhiljaa olla sillä mallil, et voin surutta jättää tän kylän taakseni ja alottaa alusta uuden paremman elämän :)
 
Sillo ku mul oli kisu niin se oli joskus sängys ja joskus sängyn alla kun touhuttiin.Tietenkin tyrkättiin sängystä pois jos tuli sinne kesken puuhien. Jotenkin ei se kissa ole niin häiritsevä kun koira joka tuijottaa vieressä. Mut sitten jos ei sängyssä touhuttu niin sitten se vaan oli missä oli,ei sitä häätämään pystynyt.
 
Kunhan mä palaan kotiin, meidän kissa murjottaa ja osoittaa mieltään mulle muutaman päivän. Se osaa olla loukkaantuneempi kuin teinityttö jolta kielletään osallistuminen kotibileisiin
Sama juttu tuolla meidän katilla, jonka jo aiemmin mainitsin. Jos en anna märkäruokaa silloin kun se tahtoisi, niin se istuu selin muhun päin ja välillä vilkaisee olan yli ja naukaisee pitkään ja surkeasti loukkaantunut ilme naamalla.

Se myös komentaa ihmiset nukkumaan.
 
Sillo ku mul oli kisu niin se oli joskus sängys ja joskus sängyn alla kun touhuttiin.Tietenkin tyrkättiin sängystä pois jos tuli sinne kesken puuhien. Jotenkin ei se kissa ole niin häiritsevä kun koira joka tuijottaa vieressä. Mut sitten jos ei sängyssä touhuttu niin sitten se vaan oli missä oli,ei sitä häätämään pystynyt.
Ei mua häiritte yhtään, vaiks koira siin vieres välil käy kattoon, nopeesti kyl yleensä menny muualle :D ( toki yleensä en siinä ees välttämättä huomaakaan mitään muuta kuin itse asian )
 
ne älyää olla palaamatta?
Kyllä ne yleensä. Ei ne ees joka kerta toljota. Mutta turha laittaa oviakaan kiinni, koska siitä vasta paniikki syntyisi ja ne avaisi sen oven. Heti sen jälkeen, kun ensin sitä ovea on raavittu rääkyen maailmanloppua.

Ja komppaan tinkua, että ennemmin mua koira häiritsisi, en tiedä miksi :D. Ja vielä enemmän jos olisi lapsia ja tietäisi, että ne voi paukata paikalle hetkenä minä hyvänsä.
 
Kyllä ne yleensä. Ei ne ees joka kerta toljota. Mutta turha laittaa oviakaan kiinni, koska siitä vasta paniikki syntyisi ja ne avaisi sen oven. Heti sen jälkeen, kun ensin sitä ovea on raavittu rääkyen maailmanloppua.

Ja komppaan tinkua, että ennemmin mua koira häiritsisi, en tiedä miksi :D. Ja vielä enemmän jos olisi lapsia ja tietäisi, että ne voi paukata paikalle hetkenä minä hyvänsä.
täytyy tunnustaa että moni kirnuus on kaatunu kersojen takia

su aamuna viimeks
 
IhQ
Meillä kissat on yleensä yöt vessassa, välillä annetaan olla vapaana mut sillon ei kyl nuku kunnolla kukaan. Jos ei kissa tunge tyynylle/mahan päälle nukkumaan niin sit ne vetää hirveetä rallia ympäri kämppää ja kaivaa jostain, en tiiä ees mistä ne ees aina löytää, jonkin pikku lelun mitä on kiva kolisuttaa pitkin lattioita..
 
Meillä kissat on yleensä yöt vessassa, välillä annetaan olla vapaana mut sillon ei kyl nuku kunnolla kukaan. Jos ei kissa tunge tyynylle/mahan päälle nukkumaan niin sit ne vetää hirveetä rallia ympäri kämppää ja kaivaa jostain, en tiiä ees mistä ne ees aina löytää, jonkin pikku lelun mitä on kiva kolisuttaa pitkin lattioita..
Jos ei muuta löydy, voi aina heittää huulirasvan/avaimet/tikkuaskin pöydältä ja sännätä perään. Jos sattuu vielä olemaan portaat joita alas voi heittää mahd kolisevan esineen sen parempi
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä