Mä oon tänä vuonna ostanut kaksi, ja molemmilla kerroilla petyin kun ei ollut niin hyvää kuin joskus ennen. En osta enää.Onko kukaan muu huomannut, että roiskeläppäpizzat ei maistu enää läheskään yhtä hyville kuin joskus 20 vuotta sitten?
Mä oon tänä vuonna ostanut kaksi, ja molemmilla kerroilla petyin kun ei ollut niin hyvää kuin joskus ennen. En osta enää.Onko kukaan muu huomannut, että roiskeläppäpizzat ei maistu enää läheskään yhtä hyville kuin joskus 20 vuotta sitten?
Mulla on varmaan manselisä, tai nääslisä.tietääkseni kukaan muu ketjulainen ei asu lapissa joten joo, lapinlisä on mun yksinoikeus
keksikää etelänvarekset omat lisänne
Me voidaan bamlaa slangii ja vaihtaa rahat fyrkaksija tsadilaisilla on sitte tsadilisä
ja tsadin maaltatulleilla hesalisä
niimpä, nyt se on 10 per kiloNiin on. Opiskeluaikoina sai 5 tonnaripurkkia kympillä ja sillon elettiin markka-aikaa
Ihmekös tuo, kun ei niitä meinaa enää meristä löytyä.tonnikala on muuten nykyään ristuksen kallista
kalliimpaa kuin norjanlohi
[video=youtube;xtcSziIdZlw]http://www.youtube.com/watch?v=xtcSziIdZlw[/video]Me voidaan bamlaa slangii ja vaihtaa rahat fyrkaksi
no ilmankos, en oo tullu ajatelleeksi mutta koska hinta on noussu niin paljon niin en oo siks ostanu vuosiinIhmekös tuo, kun ei niitä meinaa enää meristä löytyä.
En tiedä nykytilannetta, mut ei täst kauaa ole kun jokseenkin jokainen Norskikalankasvattamo oli pankin hallussa ja niistä dumpattiin markkinoille lohta polkumyyntitullihinnoin.tonnikala on muuten nykyään ristuksen kallista
kalliimpaa kuin norjanlohi
En tiedä nykytilannetta, mut ei täst kauaa ole kun jokseenkin jokainen Norskikalankasvattamo oli pankin hallussa ja niistä dumpattiin markkinoille lohta polkumyyntitullihinnoin.
Mä teen noin useinkin, vaikka kumpikin kätöseni toimii. :ashamed:tulipa sitte tehtyä ruokaa vasemmalla kädellä
Mä ostan aika harvoin myös, yleensä jos tonnikalaa syön niin sitten raakana sushiriisin päällä . Toki joskus väsään purkkitonnikalasta jotain pikasyömistä. Mutta enemmän mä kissoille tonnikalaa kotiin kannan kuin itselle, ja niillekin suht harvoin.no ilmankos, en oo tullu ajatelleeksi mutta koska hinta on noussu niin paljon niin en oo siks ostanu vuosiin
ja muutenkin mää teen nykyään kalasäilykkeeni omin pikku kätösin
Kissat on ihkuja. Kyllä tietävät mistä kaltaisensa löytävät.Kissa parkkeeraa samoin tein ittensä syliin kun ehdin istahtamaan jonnekin. Täs koneella ollessa laittaa etutassut tohon pöydän reunalle On niin asiassa mukana..
Meillä aina yksi kissa tulee päälle nukkumaan öisin. Ihan sama vaikka kyljellään nukkuisin, niin se tulee tuohon kyljen ja lantion päälle. Eikä siitä voi sitten liikkua yhtään, ettei kissa häiriinny vaikka olisin miten puutunut :kieh:Kissa parkkeeraa samoin tein ittensä syliin kun ehdin istahtamaan jonnekin. Täs koneella ollessa laittaa etutassut tohon pöydän reunalle On niin asiassa mukana..
Yleensä ne toljottaa vieressä.mihin kissaperheessä pannaan katit silloin kun pannaan?
äkkiä tuntuis että se häiritseeYleensä ne toljottaa vieressä.