The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oonko mä ilkee jos saan jonkinsortin mielihyvää siitä että vittuilen toiselle? Tai en ehkä vittuile mut oon töykee silleen ihan tarkotuksellisesti vaikka en muuten sellanen ole. Vastaanottaja on kaikki vittuilut kyllä ansainnut.
Et oo, jos vittuilet aiheesta.

Kyllä mäkin nautin siitä että saan näpäytellä, vielä enemmän nautinnollista se on jos/kun tietää että se kolahtaa oikeassa osoitteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30436016:
Et oo, tai sit oon mäkin. Joskus vaan oikeesti täytyy tehdä niin. Sitte ku vielä tosiaan se toinen ansaitsee ne kaikki vittuilut nii ei siitä kannata yöuniaan menettää. :)
No tää kyllä ansaitsee jokasen vittuilun mitä itestäni irti saan. Ehkä tää on myös puolustuskeino/suojakeino. Jo oisin oma mukava itteni( mukavahan mä olen :D ) niin sitten voisin sanoa että mie romahan joten kun teen näin niin en ehkä niin helposti romahda ja näytä miltä oikeesti tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30436145:
KyöpelinVuorella on käynnistetty jouluhörhöilyt. Mie oon askarrellut joulukortteja :xmas:.
Miepä oonkin jo paketoinu kolmen ihmisen joululahjat :D Kortit askartelen vasta itsepäisyyspäivän viikonloppuna kaverin kanssa, sitteko rakas apina lähtee ah, niin rakkaalle isälleen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä