The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaah, kohta tarttee taas mennä. Kuopus kouluun ja itte töihin.

Tänään kuopuksen synttäripäivä, 7v. voi jessus. Mihin tää aika menee?:O
Onnee sinne.:flower:

No nii-i, mitä hittoa! Meidänkin nuorin täyttää 7v näillä näppäimillä. Vastahan tuo takiainen päästi tissistä irti.:O

Nää on nyt vissiin ne kuuluisat ruuhkavuodet, aika menee siivillä.

• Tykkää
Reactions: IhQ
Onnee sinne.:flower:

No nii-i, mitä hittoa! Meidänkin nuorin täyttää 7v näillä näppäimillä. Vastahan tuo takiainen päästi tissistä irti.:O

Nää on nyt vissiin ne kuuluisat ruuhkavuodet, aika menee siivillä.
Meikäläisen kuopus täytti just 13

Tosin mun ruuhkavuoteni päättyivät kolme vuotta sitten, mutta ajan kulku ei ole hidastunut.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422642:
Onkohan Laura huomannut, että uusi villitys on säilöä lapsivedet. Voi sitten muiden mammojen kanssa vertailla koostumusta, väriä jne.

Onneksi miun lapsiluku on täynnä. Ei tarvitse sortua moiseen muotivillitykseen :xmas:.
Minä? Säilyttää jotain synnytyksestä? Juu.. Minähän olen se tyyppi joka ei ota vauvaa syliin ennenkuin se on pesty.. Nyt ne ei kuulema enää pese vauvoja. Varaudun kahdella-kolmella paketilla puhdistuspyyhkeitä ja pullolla jotain pesuöljyä.. Ja ehkä mies voi tuoda kotoa ammeellisen vettä.. Muistona synnäriltä otan vauvan, muut roinat saavat pitää minun puolesta...

Minä? Säilyttää jotain synnytyksestä? Juu.. Minähän olen se tyyppi joka ei ota vauvaa syliin ennenkuin se on pesty.. ..
Yleensä on tapana säilyttää se vauva?

Esikoislikka kun syntyi, niin homma meni hätäsektioksi. Rouvakullan heikosta hapesta johtuen semmoiset asiat kuin pesu ja ensiruoka (15 ml lahjoitusmaitoa tuttipullosta) jäi uunituoreen ja onnesta ymmyrkäisen isin vastuulle.

Noita hetkiä multa ei saa pois.

• Tykkää
Reactions: IhQ
To-pe vapaata ja viikonloppu töitä. Mitähän sitä tekis. Tänään vois vetää kännit.
Nurkkabaarini on ollut jo nelkyt minsaa auki. miks helvetissä olen vielä nukkumaluukussani?
Sitäpaitti nurkkabaarin parhaalla shakinpelaajalla on kuulemma tänään tilipäivä, joten hänellä on tänään varaa pelata tappionkin riskillä.

• Tykkää
Reactions: Bon-Bon ja Lispetti
Oon ollut kahdeksan vuotta syömättä lihaa, kohta kaks kuukautta ilman alkoholia, nyt käynnistyi kolmas päivä ilman tupakkaa, neljä tammivauvaa kasvaa reippaasti.

Mun päässäni kuuluu toistolla Homer Simpsonin ääni kuiskaamassa "you stupid little hippie."
Mä en vois olla ilman lihaa. Tupakin lopettaminen ei olis pahitteeksi. Tässä mielentilassa en edes ajattele lopettamista. Kattoo sitten joskus tulevaisuudessa.

mää näin aika pelottavaa unta: aluksi olin semmosen 10 paikkasen lentokoneen kyydissä ja yht'äkkiä pilotti ohjasti koneen päin säiliöautoa seurauksella että koneesta irtos siipi

silloin me matkustajat tajuttiin, että pilotii aikoo tehä itsarin ja siinä hötäkässä pilotti ampui mua pistoolilla käsivarteen ja pohkeeseen ennenkuin ampui ittensä

sitten selvisi että pilotti oli tän ketjun aakoo ja että hänen oikea nimensä oli Arvid

mun haavat parani itelleen ja asiaa taivasteltiin yhdessä ketjulaisten kanssa ja erityisesti jäi mieleen että kyöpsis oli pukeutunut m62 maastopukuun ja näytti siinä syntisen hyvältä

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä