Onnee sinne.:flower:Jaah, kohta tarttee taas mennä. Kuopus kouluun ja itte töihin.
Tänään kuopuksen synttäripäivä, 7v. voi jessus. Mihin tää aika menee?:O
Ei kait ihan noin radikaalisti voi sanoa? Mies ja ihminen samassa lauseessa?huomenta :flower:
miehetkö muka ihmisiä, meeppä tiiä
Meikäläisen kuopus täytti just 13Onnee sinne.:flower:
No nii-i, mitä hittoa! Meidänkin nuorin täyttää 7v näillä näppäimillä. Vastahan tuo takiainen päästi tissistä irti.:O
Nää on nyt vissiin ne kuuluisat ruuhkavuodet, aika menee siivillä.
Minä? Säilyttää jotain synnytyksestä? Juu.. Minähän olen se tyyppi joka ei ota vauvaa syliin ennenkuin se on pesty.. Nyt ne ei kuulema enää pese vauvoja. Varaudun kahdella-kolmella paketilla puhdistuspyyhkeitä ja pullolla jotain pesuöljyä.. Ja ehkä mies voi tuoda kotoa ammeellisen vettä.. Muistona synnäriltä otan vauvan, muut roinat saavat pitää minun puolesta...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30422642:Onkohan Laura huomannut, että uusi villitys on säilöä lapsivedet. Voi sitten muiden mammojen kanssa vertailla koostumusta, väriä jne.
Onneksi miun lapsiluku on täynnä. Ei tarvitse sortua moiseen muotivillitykseen :xmas:.
Mee too..Huomenta, iltavuoro tänään.
Yleensä on tapana säilyttää se vauva?Minä? Säilyttää jotain synnytyksestä? Juu.. Minähän olen se tyyppi joka ei ota vauvaa syliin ennenkuin se on pesty.. ..
Yleensä on tapana säilyttää se vauva?/QUOTE]
Luehan koko kommentti loppuun
Nurkkabaarini on ollut jo nelkyt minsaa auki. miks helvetissä olen vielä nukkumaluukussani?To-pe vapaata ja viikonloppu töitä. Mitähän sitä tekis. Tänään vois vetää kännit.
Mistä lähtien miesten on pitäny osata lukea?Yleensä on tapana säilyttää se vauva?/QUOTE]
Luehan koko kommentti loppuun
Ennenkaikkea miehen ei tulisi kyseenalaistaa naiselta saatuja ohjeita. Jos et osaa lukea, esitä. Capish! :stick:Mistä lähtien miesten on pitäny osata lukea?
Eiks mies pärjää aika pitkälle jos vastaa kaikkeen vaan että "kyllä rakkaani."Ennenkaikkea miehen ei tulisi kyseenalaistaa naiselta saatuja ohjeita. Jos et osaa lukea, esitä. Capish! :stick:
ei onnistu, jos vastaa mekaanisesti kaikkeen että "kyllä rakkaani" niin nainen hoksaa että mies ei edes kuunteleEiks mies pärjää aika pitkälle jos vastaa kaikkeen vaan että "kyllä rakkaani."
Mutta nekin kinat päättyy sit miehen sanoihin, "kyllä rakkaani, sinä olet oikeassa ja minä väärässä."ei onnistu, jos vastaa mekaanisesti kaikkeen että "kyllä rakkaani" niin nainen hoksaa että mies ei edes kuuntele
pitää rikkoa kuvio vänkäämällä ajoittain vastaan
juur näin, sitte vielä sovintoseksiä päälleMutta nekin kinat päättyy sit miehen sanoihin, "kyllä rakkaani, sinä olet oikeassa ja minä väärässä."
Mä en vois olla ilman lihaa. Tupakin lopettaminen ei olis pahitteeksi. Tässä mielentilassa en edes ajattele lopettamista. Kattoo sitten joskus tulevaisuudessa.Oon ollut kahdeksan vuotta syömättä lihaa, kohta kaks kuukautta ilman alkoholia, nyt käynnistyi kolmas päivä ilman tupakkaa, neljä tammivauvaa kasvaa reippaasti.
Mun päässäni kuuluu toistolla Homer Simpsonin ääni kuiskaamassa "you stupid little hippie."