The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en osaa olla sinkku.



Tai siis en mitenkään osaa nauttia sinkkupäivistä tai - vuosista.



Mut on aikanaan valettu siihen muottiin, että olen yhden naisen mies ja jopa kelpo semmoinen.



Huolestuttavaa on se, että mitä kauemmin olen yksin sen paremmin viihdyn yksin.



Luolassaan viihtyvä erakkorapu.



Ei tarvitse mitään, ei kaipaa mitään, mutta silti sisällä on suuri tyhjä kuoppa.



Jonain päivänä mä onnistun surmaamaan sisäisen Vaahteramäen Eemelini. En sillä saavuta mitään, mutta kivun luulisi loppuvan.

Onko nää viinan- vai keskiyön lähestymisen huuruja? Onhan sinkkuudessa positiivisiakin puolia. :) Mä ainakin olen niin saatanan onnellinen sinkkuudestani tällä hetkellä, vaikka samalla lailla pidin itseäni yhden naisen miehenä.
 
Nythän on niin, että - teille kaikille yhdessä ja erikseen just nyt ja tähän paikkaan toivottelen hyvää isänpäivää :) :heart:

Mä lähden aloittelemaan tuota huomispäivän hemmotteluosiota varaslähdön merkeissä :rolleyes: :D :heart:

Hyviä öitä :kiss:
 
oli sitten aakoolla jallua päässä tai ei niin asiaahan tuo yleensä pamuleeraa. jopa miehilläkin on välillä herkät hetkensä. minulla ainakin ollut koko tämän viikon, ja ihan selvissäpäin taaplattu tätä päivää lukuunottamatta.
 
Jonain päivänä mä onnistun surmaamaan sisäisen Vaahteramäen Eemelini. En sillä saavuta mitään, mutta kivun luulisi loppuvan.
En ymmärrä tätä. Luen rivien välistä (mahdollisesti virheellisesti, myönnän), että haluat pitää Eemelin hengissä. Miten hänen surmaamisensa sitten muka onnistuu? Ja kipu ei siihen ainakaan lopu. Tylppä jomotus ei ehkä särje, mutta tekee pahaa yhtä kaikki.
 
Mä en osaa olla sinkku.

Tai siis en mitenkään osaa nauttia sinkkupäivistä tai - vuosista.

Mut on aikanaan valettu siihen muottiin, että olen yhden naisen mies ja jopa kelpo semmoinen.

Huolestuttavaa on se, että mitä kauemmin olen yksin sen paremmin viihdyn yksin.

Luolassaan viihtyvä erakkorapu.

Ei tarvitse mitään, ei kaipaa mitään, mutta silti sisällä on suuri tyhjä kuoppa.

Jonain päivänä mä onnistun surmaamaan sisäisen Vaahteramäen Eemelini. En sillä saavuta mitään, mutta kivun luulisi loppuvan.

Ihmisen on hyvä olla yksin. Mä olen paljon yksin, joko olosuhteiden pakosta tai vapaaehtoisesti.
 
Jos olisit lapsenne kanssa metsässä ja karhu tulisi vastaan, olisitko valmis uhraamaan oman henkesi ja antaisit lapsen juosta karkuun ja itse jäisit karhun kynsiin?
Koitan parhaani mukaan välttyä emon ja poikasen väliltä.

Mut joo, tappelen karhunkin kanssa jos on pakko. Sääli karhua.

Sen sijaan susi ei koskaan metsästä yksin vaan aina laumassa. Hyvin äkkiä tulis ikävä äitiä ja automaattikivääriä.
 
Jos olisit lapsenne kanssa metsässä ja karhu tulisi vastaan, olisitko valmis uhraamaan oman henkesi ja antaisit lapsen juosta karkuun ja itse jäisit karhun kynsiin?
Hah.. Illalla syötäisiin karhupaistia lasten kanssa.
Jos niitä ois usiampi niin sitten antaisin pakoaikaa lapsilleni sinnittelemällä mahdollisimman pitkään.. Yhden karhun syön vaikka iltapalaksi. (puukko on AINA MUKANA)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä