The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413774:
:O jopas tunti jos toinenkin hujahti. Mie oon vaan kilkutellut puikkoja ja fiilistellyt Vain Elämää jaksoja putkeen :D.
Mitä sää neulot?
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413774:
:O jopas tunti jos toinenkin hujahti. Mie oon vaan kilkutellut puikkoja ja fiilistellyt Vain Elämää jaksoja putkeen :D.
Samaa ohjelmaa täälläkin katotaan, puikot tosin ovat saaneet lepääntyä ;)

Jokos sun tuubisi on valmiina? Mä muuten sain sen mun hässäkän valmiiksikin :O - en kyllä usko oikein itekään mutta niin hassusti pääs käymään. Pitihän mun ohjetta takomalla takoa ja lukea ja taisin jotain tajuta, kun sain silmukat oikein päätellyksikin :D

Vaan äläs mitä - esikoinen sitten tässä murjas tällä viikolla, että en viittis häntä opettaa neulomaan :O...heillä koulussa kun alkaa neulominen...:D voi varjele vaan!
 
Samaa ohjelmaa täälläkin katotaan, puikot tosin ovat saaneet lepääntyä ;)

Jokos sun tuubisi on valmiina? Mä muuten sain sen mun hässäkän valmiiksikin :O - en kyllä usko oikein itekään mutta niin hassusti pääs käymään. Pitihän mun ohjetta takomalla takoa ja lukea ja taisin jotain tajuta, kun sain silmukat oikein päätellyksikin :D

Vaan äläs mitä - esikoinen sitten tässä murjas tällä viikolla, että en viittis häntä opettaa neulomaan :O...heillä koulussa kun alkaa neulominen...:D voi varjele vaan!
Ei tuo vielä valmis ole. Ei tullut viikolla yhtään kilkateltua, mutta onhan tuo jo hyvää matkaa kohti valmista. Alamittainen jo tilasi miulta itselleen raidalliset villahousut :LOL:.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30413796:
Ei tuo vielä valmis ole. Ei tullut viikolla yhtään kilkateltua, mutta onhan tuo jo hyvää matkaa kohti valmista. Alamittainen jo tilasi miulta itselleen raidalliset villahousut :LOL:.
:D - taitaa pukata melkoisen tömäköitä liemiä ja loitsuja tuohon askarteluun....
 
Mä en osaa olla sinkku.

Tai siis en mitenkään osaa nauttia sinkkupäivistä tai - vuosista.

Mut on aikanaan valettu siihen muottiin, että olen yhden naisen mies ja jopa kelpo semmoinen.

Huolestuttavaa on se, että mitä kauemmin olen yksin sen paremmin viihdyn yksin.

Luolassaan viihtyvä erakkorapu.

Ei tarvitse mitään, ei kaipaa mitään, mutta silti sisällä on suuri tyhjä kuoppa.

Jonain päivänä mä onnistun surmaamaan sisäisen Vaahteramäen Eemelini. En sillä saavuta mitään, mutta kivun luulisi loppuvan.
 
Mä en osaa olla sinkku.

Tai siis en mitenkään osaa nauttia sinkkupäivistä tai - vuosista.

Mut on aikanaan valettu siihen muottiin, että olen yhden naisen mies ja jopa kelpo semmoinen.

Huolestuttavaa on se, että mitä kauemmin olen yksin sen paremmin viihdyn yksin.

Luolassaan viihtyvä erakkorapu.

Ei tarvitse mitään, ei kaipaa mitään, mutta silti sisällä on suuri tyhjä kuoppa.

Jonain päivänä mä onnistun surmaamaan sisäisen Vaahteramäen Eemelini. En sillä saavuta mitään, mutta kivun luulisi loppuvan.
Ajan mittaan toi kaikki helpottaa. Ei oikeesti ole muuta keinoa.
 
Mä en osaa olla sinkku.

Tai siis en mitenkään osaa nauttia sinkkupäivistä tai - vuosista.

Mut on aikanaan valettu siihen muottiin, että olen yhden naisen mies ja jopa kelpo semmoinen.

Huolestuttavaa on se, että mitä kauemmin olen yksin sen paremmin viihdyn yksin.

Luolassaan viihtyvä erakkorapu.

Ei tarvitse mitään, ei kaipaa mitään, mutta silti sisällä on suuri tyhjä kuoppa.

Jonain päivänä mä onnistun surmaamaan sisäisen Vaahteramäen Eemelini. En sillä saavuta mitään, mutta kivun luulisi loppuvan.
Montako pulloa jallua tyhjentynyt tänään?
 
Mä en osaa olla sinkku.

Tai siis en mitenkään osaa nauttia sinkkupäivistä tai - vuosista.

Mut on aikanaan valettu siihen muottiin, että olen yhden naisen mies ja jopa kelpo semmoinen.

Huolestuttavaa on se, että mitä kauemmin olen yksin sen paremmin viihdyn yksin.

Luolassaan viihtyvä erakkorapu.

Ei tarvitse mitään, ei kaipaa mitään, mutta silti sisällä on suuri tyhjä kuoppa.

Jonain päivänä mä onnistun surmaamaan sisäisen Vaahteramäen Eemelini. En sillä saavuta mitään, mutta kivun luulisi loppuvan.
näinhän se menee, mitä kauemmin yksin on niin sitä paremmin oppii itsenään olemaan. eikä se ole huono asia. mitä paremmin tunnet itsesi niin sitä enemmän siulla on annettavaa pepille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä