ere
Älä vittu jaksa aina valittaa siitä että suhteita on mennyt vituiks.Jaa, jospa löytäs sellasen joka voi olla mun kanssa koko loppuelämän. Ei jaksais sitä shittiä enää. 4 suhdetta mennyt vatuiksi.
Älä vittu jaksa aina valittaa siitä että suhteita on mennyt vituiks.Jaa, jospa löytäs sellasen joka voi olla mun kanssa koko loppuelämän. Ei jaksais sitä shittiä enää. 4 suhdetta mennyt vatuiksi.
Minä olen aina ollut sitä mieltä että sairas eläin lopetetaan heti! Mutta. Sitten kun sulla on ollut kymmenen vuotta ystävä joka katsoo silmiin kun pitäisi sanoa "lopetetaan".. Ei prkl pystynyt vaikka yritin. Ei sillä kipuja ole, väsynyt se on. Katsotaan jos joulukuussa sitten laitetaan viimenen piikki. Eihän siinä ole järkeä pitää kipulääkkeellä puoli raatoa jo lopussa tukehtuu. Kyllä sen tiedän. Mutta ei ole ihan helppo päätös.Armelias lopetus ja äkkiä.
Anteeks kun mun paha olo ärsyttää sua.Älä vittu jaksa aina valittaa siitä että suhteita on mennyt vituiks.
no olenhan minä pieni ja aikas ujo ja hiljainen. nyt on kyllä tuota ulkoista habitusta vähän muutettu ja kaivettu naama esiin tuolta karvakasan altaTeidän juttuja kuunnellessa kiitän onneani siitä että oon nainen, hyvännäköinen ja -kokoinen, ja siihen päälle vielä kiva ja mielestäni ihan sopivasti räpätätikin.
Ja pojalle pyhpyh.
Ai nytkö näkyy naamakinno olenhan minä pieni ja aikas ujo ja hiljainen. nyt on kyllä tuota ulkoista habitusta vähän muutettu ja kaivettu naama esiin tuolta karvakasan alta
Joku löytyis heti, tai alle kymmenen minuutin. En mä ihan avuton ole.kyllä se elämä vielä sellaisenkin eteen tuo. niin sinulle, minulle kuin aakoollekin.
Mitä sitä itkemään enää kun paska on jo housussa,ne miehet on jättänyt sut joten lopeta jo ruikutus.Anteeks kun mun paha olo ärsyttää sua.
jep, olihan siinä hiukan niittämistäAi nytkö näkyy naamakin
Ei ne kaikki ole mua jättänyt. Pitänee sitten olla puhumatta täällä ja pitää asiat sisällä.Mitä sitä itkemään enää kun paska on jo housussa,ne miehet on jättänyt sut joten lopeta jo ruikutus.
:'( :hug: :hug:Koira käytetty lääkärissä. Peräsuolessa on fisteli, se hoituu antibiooteilla. Kuvattiin samalla keuhkot kun sydänvika on. Sydän on laajentunut, aloitetaan siihen lääke, se hoituu sillä. Surkein uutinen oli, että sydämen päällä on iso kasvain joka painaa henkitorvea. Seurataan kolme viikkoa miten äkäisesti se leviää/leviääkö? Saa morfiinin kaltaista kipulääkettä sen ajan. Jos on musolmukkeissa, niin sitä voi solusalpaajilla hoitaa, mutta max 6-12kk elin aikaa.. :'(
Ja siulla on hyvä musiikkimaku :attn:Teidän juttuja kuunnellessa kiitän onneani siitä että oon nainen, hyvännäköinen ja -kokoinen, ja siihen päälle vielä kiva ja mielestäni ihan sopivasti räpätätikin.
Ja pojalle pyhpyh.
:hug:Mutta ei ole ihan helppo päätös.
Äläkä sä näe vaivaa toisten elämästä.Älä vittu jaksa aina valittaa siitä että suhteita on mennyt vituiks.
yhtään vähempään ei minullakaan ole tarkoitus tyytyä.virheistä on opittu. toivottavasti niitä on kaks jäljellä ettei mene tappeluksiJoku löytyis heti, tai alle kymmenen minuutin. En mä ihan avuton ole.
Peppejä on markkinoilla vain yksi.
Vaan koitahan löytää hänet jonka puolesta kävelisit tuleen, jos hän pyytäisi.
Tietenkin, en kai mä huonoa musiikkia kuuntelisAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30412437:Ja siulla on hyvä musiikkimaku :attn:
Entäpä jos mie heittäydyn sikapossuksi ja isken teidän naiset.yhtään vähempään ei minullakaan ole tarkoitus tyytyä.virheistä on opittu. toivottavasti niitä on kaks jäljellä ettei mene tappeluksi
sit kyllä ajan tolla mun pienellä autolla sen sun pompannapin yli koirankin usutan kimppuun, se tappaa sut häntää heiluttamalla ja kättä nuolemalla.Entäpä jos mie heittäydyn sikapossuksi ja isken teidän naiset.
Ihan sama miksi erositte mutta lähivanhemman velvollisuus on pitää etä ajantasalla lasten hommista. En nyt tarkoita mitään jokapäiväisiä juttuja mutta muuten.Mun mielestä se on vaan suoraan sanottuna munaton nössö ja idiootti odottaessaan että on mun velvollisuus ja tehtävä kertoa aina mitä kuuluu, ja mielestäni ei pitäis sille, eikä sulle, olla ylivoimaista ottaa se puhelin käteen ja pitää sitä yhteyttä, eikä vain (valittaesn?) odottaa että sun puhelin soi.
Mut mie oon aina tykännyt niistä biiseistä mitä olet laittanut .Tietenkin, en kai mä huonoa musiikkia kuuntelis
Miten tää on käyny ilmi, enhän mä tänne oo kai kauheasti mitään linkkaillut
No tietenkin mä ilmoitan aina jos tapahtuu/on tiedossa jotain normaalista poikkeavaa, mutta en mä muuten jaksa (enää) nähdä vaivaa siihen että soitan ja kerron muuten vaan kuulumisia. Tein sitä aika kauan, mutta sitten ko se oma-aloitteisuus puuttui toiselta kokonaan niin päätin olla puuttumatta ja patistelematta enempää. Hän hoitaa vanhemmuutensa kuten haluaa, mä infoan kaikesta tärkeästä/erityisestä ja muuten vaan-kuulumisten kysely on hänen harteillaan.Alkuperäinen kirjoittaja Eri mieltä tosta;30412465:Ihan sama miksi erositte mutta lähivanhemman velvollisuus on pitää etä ajantasalla lasten hommista. En nyt tarkoita mitään jokapäiväisiä juttuja mutta muuten.
Oho, mä oon aina aatellu että kukaan ei edes kuuntele niitäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30412476:Mut mie oon aina tykännyt niistä biiseistä mitä olet laittanut .