The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä aloitin dokaamaan vasta kun ero oli lopputaputtelua vaille valmis.

Yritin juoda itteni hengiltä, mut se on liian hidasta touhua. En osannut tai jaksanut.

Nykyään ryyppään vain jos huvittaa, eikä mua kauheen usein edes huvita.
No onko se dokaaminen kauheesti sun oloa parantanut? Auttanut? Ilmanen vinkkini on vielä voimassa, lopeta se ryypiskely ja osallistu lastes elämään.
 
Mun kokemuksella vitutukseen ryyppääminen vaan lisää sitä vitutusta koska alkoholi voimistaa tunteita. Aamulla vituttaa edelleen, ja sen lisäks on vielä krapula ja rahaa menny hukkaan.


Mutta ehkä mä oon vaan kukkahattutäti.
Riippuu vähän siitä mikä vituttaa. Joissakin asioissa tunteet ei voimistu. Mä olen yksin niin voin käyttää rahat mihin huvittaa.
 
Jonain kauniina päivänä mä löydän mun Peppini.

Sen pienen punatukkaisen tytön, joka on kasvanut aikuiseksi, mutta ei liian aikuiseksi.

Joka osaa pitää minut kurissa ja rouvan nuhteessa, mutta ei edes yritä rajoittaa kilttejä menemisiäni.

Mä olen vasta 47, joten mulla on vielä aikaa odottaa sitä kaunista päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie ja poika
Jonain kauniina päivänä mä löydän mun Peppini.

Sen pienen punatukkaisen tytön, joka on kasvanut aikuiseksi, mutta ei liian aikuiseksi.

Joka osaa pitää minut kurissa ja rouvan nuhteessa, mutta ei edes yritä rajoittaa kilttejä menemisiäni.

Mä olen vasta 47, joten mulla on vielä aikaa odottaa sitä kaunista päivää.
Jaa, jospa löytäs sellasen joka voi olla mun kanssa koko loppuelämän. Ei jaksais sitä shittiä enää. 4 suhdetta mennyt vatuiksi.
 
Koira käytetty lääkärissä. Peräsuolessa on fisteli, se hoituu antibiooteilla. Kuvattiin samalla keuhkot kun sydänvika on. Sydän on laajentunut, aloitetaan siihen lääke, se hoituu sillä. Surkein uutinen oli, että sydämen päällä on iso kasvain joka painaa henkitorvea. Seurataan kolme viikkoa miten äkäisesti se leviää/leviääkö? Saa morfiinin kaltaista kipulääkettä sen ajan. Jos on musolmukkeissa, niin sitä voi solusalpaajilla hoitaa, mutta max 6-12kk elin aikaa.. :'(
 
Koira käytetty lääkärissä. Peräsuolessa on fisteli, se hoituu antibiooteilla. Kuvattiin samalla keuhkot kun sydänvika on. Sydän on laajentunut, aloitetaan siihen lääke, se hoituu sillä. Surkein uutinen oli, että sydämen päällä on iso kasvain joka painaa henkitorvea. Seurataan kolme viikkoa miten äkäisesti se leviää/leviääkö? Saa morfiinin kaltaista kipulääkettä sen ajan. Jos on musolmukkeissa, niin sitä voi solusalpaajilla hoitaa, mutta max 6-12kk elin aikaa.. :'(
:hug: perheenjäsenen sairastuminen on aina ikävää.
 
Koira käytetty lääkärissä. Peräsuolessa on fisteli, se hoituu antibiooteilla. Kuvattiin samalla keuhkot kun sydänvika on. Sydän on laajentunut, aloitetaan siihen lääke, se hoituu sillä. Surkein uutinen oli, että sydämen päällä on iso kasvain joka painaa henkitorvea. Seurataan kolme viikkoa miten äkäisesti se leviää/leviääkö? Saa morfiinin kaltaista kipulääkettä sen ajan. Jos on musolmukkeissa, niin sitä voi solusalpaajilla hoitaa, mutta max 6-12kk elin aikaa.. :'(
Armelias lopetus ja äkkiä.
 
Koira käytetty lääkärissä. Peräsuolessa on fisteli, se hoituu antibiooteilla. Kuvattiin samalla keuhkot kun sydänvika on. Sydän on laajentunut, aloitetaan siihen lääke, se hoituu sillä. Surkein uutinen oli, että sydämen päällä on iso kasvain joka painaa henkitorvea. Seurataan kolme viikkoa miten äkäisesti se leviää/leviääkö? Saa morfiinin kaltaista kipulääkettä sen ajan. Jos on musolmukkeissa, niin sitä voi solusalpaajilla hoitaa, mutta max 6-12kk elin aikaa.. :'(
Voi ei. :( :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä