Mä aloitin dokaamaan vasta kun ero oli lopputaputtelua vaille valmis.Sori kauhee avautuminen, on vähän arka paikka toi viinan kittaaminen.
:hug:Sori kauhee avautuminen, on vähän arka paikka toi viinan kittaaminen.
No onko se dokaaminen kauheesti sun oloa parantanut? Auttanut? Ilmanen vinkkini on vielä voimassa, lopeta se ryypiskely ja osallistu lastes elämään.Mä aloitin dokaamaan vasta kun ero oli lopputaputtelua vaille valmis.
Yritin juoda itteni hengiltä, mut se on liian hidasta touhua. En osannut tai jaksanut.
Nykyään ryyppään vain jos huvittaa, eikä mua kauheen usein edes huvita.
No ei se nyt niin paha enää oo. Elämä on nyt hyvää ko kenenkään dokailut ei liikuta mua:hug:
Mun kokemuksella vitutukseen ryyppääminen vaan lisää sitä vitutusta koska alkoholi voimistaa tunteita. Aamulla vituttaa edelleen, ja sen lisäks on vielä krapula ja rahaa menny hukkaan.Joskus ryyppääminen auttaa. Kun vituttaa niin pitää nollata välillä.
Riippuu vähän siitä mikä vituttaa. Joissakin asioissa tunteet ei voimistu. Mä olen yksin niin voin käyttää rahat mihin huvittaa.Mun kokemuksella vitutukseen ryyppääminen vaan lisää sitä vitutusta koska alkoholi voimistaa tunteita. Aamulla vituttaa edelleen, ja sen lisäks on vielä krapula ja rahaa menny hukkaan.
Mutta ehkä mä oon vaan kukkahattutäti.
Peukku tälle.kännää kun on hauskaa ja piä korkki kii kun vituttaa.
Jaa, jospa löytäs sellasen joka voi olla mun kanssa koko loppuelämän. Ei jaksais sitä shittiä enää. 4 suhdetta mennyt vatuiksi.Jonain kauniina päivänä mä löydän mun Peppini.
Sen pienen punatukkaisen tytön, joka on kasvanut aikuiseksi, mutta ei liian aikuiseksi.
Joka osaa pitää minut kurissa ja rouvan nuhteessa, mutta ei edes yritä rajoittaa kilttejä menemisiäni.
Mä olen vasta 47, joten mulla on vielä aikaa odottaa sitä kaunista päivää.
Näyttävällä naaraalla on aina valinnanvaraa.Jaa, jospa löytäs sellasen joka voi olla mun kanssa koko loppuelämän. Ei jaksais sitä shittiä enää. 4 suhdetta mennyt vatuiksi.
:hug: perheenjäsenen sairastuminen on aina ikävää.Koira käytetty lääkärissä. Peräsuolessa on fisteli, se hoituu antibiooteilla. Kuvattiin samalla keuhkot kun sydänvika on. Sydän on laajentunut, aloitetaan siihen lääke, se hoituu sillä. Surkein uutinen oli, että sydämen päällä on iso kasvain joka painaa henkitorvea. Seurataan kolme viikkoa miten äkäisesti se leviää/leviääkö? Saa morfiinin kaltaista kipulääkettä sen ajan. Jos on musolmukkeissa, niin sitä voi solusalpaajilla hoitaa, mutta max 6-12kk elin aikaa.. :'(
Armelias lopetus ja äkkiä.Koira käytetty lääkärissä. Peräsuolessa on fisteli, se hoituu antibiooteilla. Kuvattiin samalla keuhkot kun sydänvika on. Sydän on laajentunut, aloitetaan siihen lääke, se hoituu sillä. Surkein uutinen oli, että sydämen päällä on iso kasvain joka painaa henkitorvea. Seurataan kolme viikkoa miten äkäisesti se leviää/leviääkö? Saa morfiinin kaltaista kipulääkettä sen ajan. Jos on musolmukkeissa, niin sitä voi solusalpaajilla hoitaa, mutta max 6-12kk elin aikaa.. :'(
kyllä se elämä vielä sellaisenkin eteen tuo. niin sinulle, minulle kuin aakoollekin.Jaa, jospa löytäs sellasen joka voi olla mun kanssa koko loppuelämän. Ei jaksais sitä shittiä enää. 4 suhdetta mennyt vatuiksi.
Vai pieni ja ruma... Ulkonäöllä ole suurta merkitystä. Muut asiat siinä merkitsee.Näyttävällä naaraalla on aina valinnanvaraa.
Koitas joskus olla pieni ja ruma mies. Saa meinaan olla ihan perkeleen hyvä suustaan voidakseen taluttaa naarasotuksen kämpilleen. Harvinaista.
olepa tuohon päälle vielä hieman ujo tuppisuu niin kaikki helpottuuNäyttävällä naaraalla on aina valinnanvaraa.
Koitas joskus olla pieni ja ruma mies. Saa meinaan olla ihan perkeleen hyvä suustaan voidakseen taluttaa naarasotuksen kämpilleen. Harvinaista.
Voi ei. :hug:Koira käytetty lääkärissä. Peräsuolessa on fisteli, se hoituu antibiooteilla. Kuvattiin samalla keuhkot kun sydänvika on. Sydän on laajentunut, aloitetaan siihen lääke, se hoituu sillä. Surkein uutinen oli, että sydämen päällä on iso kasvain joka painaa henkitorvea. Seurataan kolme viikkoa miten äkäisesti se leviää/leviääkö? Saa morfiinin kaltaista kipulääkettä sen ajan. Jos on musolmukkeissa, niin sitä voi solusalpaajilla hoitaa, mutta max 6-12kk elin aikaa.. :'(
Mä olen ujo mutta ei tuo ole haitannut.olepa tuohon päälle vielä hieman ujo tuppisuu niin kaikki helpottuu