The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Armelias lopetus ja äkkiä.
Minä olen aina ollut sitä mieltä että sairas eläin lopetetaan heti! Mutta. Sitten kun sulla on ollut kymmenen vuotta ystävä joka katsoo silmiin kun pitäisi sanoa "lopetetaan".. Ei prkl pystynyt vaikka yritin. Ei sillä kipuja ole, väsynyt se on. Katsotaan jos joulukuussa sitten laitetaan viimenen piikki. Eihän siinä ole järkeä pitää kipulääkkeellä puoli raatoa jo lopussa tukehtuu. Kyllä sen tiedän. Mutta ei ole ihan helppo päätös.
 
Koira käytetty lääkärissä. Peräsuolessa on fisteli, se hoituu antibiooteilla. Kuvattiin samalla keuhkot kun sydänvika on. Sydän on laajentunut, aloitetaan siihen lääke, se hoituu sillä. Surkein uutinen oli, että sydämen päällä on iso kasvain joka painaa henkitorvea. Seurataan kolme viikkoa miten äkäisesti se leviää/leviääkö? Saa morfiinin kaltaista kipulääkettä sen ajan. Jos on musolmukkeissa, niin sitä voi solusalpaajilla hoitaa, mutta max 6-12kk elin aikaa.. :'(
:'( :hug: :hug:
 
IhQ
Annan nyt kaikille teille oikein ison halin. Tunnutte olevan sen tarpeessa :D :hug:

Paitsi ere vois nyt painua muihin ketjuihin aukomaan naamaansa. Tai vaikka painaa tuota oik.yläkulmassa olevaa ruksia...
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Eri mieltä tosta
Mun mielestä se on vaan suoraan sanottuna munaton nössö ja idiootti odottaessaan että on mun velvollisuus ja tehtävä kertoa aina mitä kuuluu, ja mielestäni ei pitäis sille, eikä sulle, olla ylivoimaista ottaa se puhelin käteen ja pitää sitä yhteyttä, eikä vain (valittaesn?) odottaa että sun puhelin soi.
Ihan sama miksi erositte mutta lähivanhemman velvollisuus on pitää etä ajantasalla lasten hommista. En nyt tarkoita mitään jokapäiväisiä juttuja mutta muuten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eri mieltä tosta;30412465:
Ihan sama miksi erositte mutta lähivanhemman velvollisuus on pitää etä ajantasalla lasten hommista. En nyt tarkoita mitään jokapäiväisiä juttuja mutta muuten.
No tietenkin mä ilmoitan aina jos tapahtuu/on tiedossa jotain normaalista poikkeavaa, mutta en mä muuten jaksa (enää) nähdä vaivaa siihen että soitan ja kerron muuten vaan kuulumisia. Tein sitä aika kauan, mutta sitten ko se oma-aloitteisuus puuttui toiselta kokonaan niin päätin olla puuttumatta ja patistelematta enempää. Hän hoitaa vanhemmuutensa kuten haluaa, mä infoan kaikesta tärkeästä/erityisestä ja muuten vaan-kuulumisten kysely on hänen harteillaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä