Mistä miehiä löytää?

• Viestiketjun aloittaja Miestä vailla
  • Ensimmäinen viesti
"Niinpä"
No... melko harvalla 40+ on ihan pieniä lapsia ja jos on, niin eiköhän suhdekin ole niin tuore, että siitä ei ole ehtinyt erota.

Kouluikään tai teineksi ehtineet lapset taas eivät ole niin vanhemmassaan kiinni etteikö parinhaku onnistuisi.
Toisethan saattaa erota jo siinä vaiheessa kun on raskaana.
Nelikymppinen voi olla vaikka 38-42v ja tuossa vaiheessa monella saattaa olla esim alle 10v ikäisiä lapsia.
En sanonut että on mahdotonta löytää mutta voi olla vaikeeta. Ja vielä kun ajattelee että monesti ne lapset on suurimman osan ajasta äidillä ettei sitä aikaakaan kauheasti ole etsiskelyyn/tapailuun.

"Riähkä"
Ei toimi takuuvarmasti mutta useimmiten silloin "löytää" sopivimman kun ei varsinaisesti etsi mutta liikkuu positiivisin mielin ulkona ja nettiäkin voi kokeilla, ei liian tosikkoasenteella sitäkään sitten.
Uskon tuurista olevan kiinni nämä asiat ja millaisen kuvan itsestään antaa muille.

3 exää baarista (tai 1 ulkopuolelta vuonna kivi) ja aviomies löysi minut netistä :D Ikää jo sen yli 40.. eli noin kolmikymppisenä kokeilin nettiä ja hyvin tärppäsi! Ehkä se ettei odotukset olleet kovin korkealla auttoi.

Baarissa toki se ulkoinen olemus vaikuttaa ja niin pitääkin olla. Jos ei kyse ole epätoivoisesta ihmisestä niin silloin ainakin voi olettaa olevansa toisen mieleen fyysisestikin ja kamalinta olisi olla "kivaa vaimomatskua" mutta ei-viehättävä ulkoisesti. Eli ihme papatusta aina ettei sillä ulkonäöllä saa olla väliä, kun makuja on monia niin tavallaan sillä ei olekaan merkitystä kuin vain sopivan tyypin löytymiseen.
Itselleni niitä "kunnon miehiä" tuli tyrkylle/sain kontaktin aikoinaan olemalla vähemmän tällätty mutta siisti silti, toi esiin sitä perusluonnettani ja maanläheisyyttä. Itsensä esille tuonti merkkaa sillä ei kannata antaa ns.vääriä mielikuvia jos meinaa pidempää kuin yhtä yötä (tai haluaa miehen jolle on erittäin tärkeää miltä nainen näyttää muiden silmiin).. silloin toki eri tavalla sinne baariin, heh.

No miehet katsovat ulkonäköä enemmän ja täten kauniimmat saavat eniten huomiota ja mahdollisuuksia ihan kaikkialla mutta erityisesti baariympäristössä.
Ulkonäkö ei kuitenkaan kanna kovin pitkälle. Huomiota voi saada enemmän, mutta se jää aika lyhytkestoiseksi, kun kauniin kuoren alta paljastuu joku täysi urvelo. Sen jälkeen sitä ihmetteleekin, että mistä kohtaa toi edes näytti hyvälle.

Hyvää miestä on aika vaikea löytää. :(
Mun nähdäkseni kylät on pullollaan hyviä miehiä. Niitä on ihan valtavasti. Ongelma on vaan se, että ootko sinä riittävän hyvä sille, jonka haluat, jotta sekin haluaa olla sulle hyvä :)

((( lisäys: En siis tarkoita sitä, että joku ei olisi ihmisenä riittävän hyvä, vaan lähinnä sitä, että kun oikeanlaiset ihmiset ajautuu yhteen, siitä seuraa hyvää ja kummallakin on tarve olla vähän parempi, kuin onkaan )))

Viimeksi muokattu:
Mun nähdäkseni kylät on pullollaan hyviä miehiä. Niitä on ihan valtavasti. Ongelma on vaan se, että ootko sinä riittävän hyvä sille, jonka haluat, jotta sekin haluaa olla sulle hyvä :)

((( lisäys: En siis tarkoita sitä, että joku ei olisi ihmisenä riittävän hyvä, vaan lähinnä sitä, että kun oikeanlaiset ihmiset ajautuu yhteen, siitä seuraa hyvää ja kummallakin on tarve olla vähän parempi, kuin onkaan )))
Näinpä.

Ja pikemminkin siten, että kun se ei näy mitenkään päällepäin kenen kanssa ne kemiat natsais, niin aikaa tärvääntyy uskon loppumiseen asti niihin lopulta kiinnostamattomiin.

Näinpä.

Ja pikemminkin siten, että kun se ei näy mitenkään päällepäin kenen kanssa ne kemiat natsais, niin aikaa tärvääntyy uskon loppumiseen asti niihin lopulta kiinnostamattomiin.
Aika pitkälti näin.
Koko hommaa sotkee vielä tarve löytää se joku. Jotkut haluaa sen jonkun niin kovasti, että jäävät roikkumaan sellaisen perään, joka ei oikeasti ole kovinkaan rakastunut. Eikä ne koskaan rakastu, vaikka sitä kuinka yrittäisi sopeutua ja muokkaantua toisen mieliksi.

Itse olen aikanani kohdellut miehiä varmaan huonosti ja kylmästi. Mulla oli tarve löytää se "oikea". Siinä tuli kokeiltua jos jonkinlaista boyfriendiä. Minä olin aivan varmasti se paska tyyppi niissä suhteissa, koska ne ei olleet miehiä, joiden takia minä olisin halunnut olla se "vähän parempi" ihminen. Ne miehet oli aivan varmasti, aivan ihania ja mukavia ja ne olisi olleet oikein hyviä kumppaneita... mutta kun ne ei olleet mun mies :)

Tänään olen onnellinen siitä, etten jäänyt kenenkään kumppaniksi siksi, että se on ihan hyvä, vaan viimein löysin sen, jota ilman en haluaisi olla, vaikkakin se on totaalinen mulkku välillä :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Arachnophobia
Aika pitkälti näin.
Koko hommaa sotkee vielä tarve löytää se joku. Jotkut haluaa sen jonkun niin kovasti, että jäävät roikkumaan sellaisen perään, joka ei oikeasti ole kovinkaan rakastunut. Eikä ne koskaan rakastu, vaikka sitä kuinka yrittäisi sopeutua ja muokkaantua toisen mieliksi.

Itse olen aikanani kohdellut miehiä varmaan huonosti ja kylmästi. Mulla oli tarve löytää se "oikea". Siinä tuli kokeiltua jos jonkinlaista boyfriendiä. Minä olin aivan varmasti se paska tyyppi niissä suhteissa, koska ne ei olleet miehiä, joiden takia minä olisin halunnut olla se "vähän parempi" ihminen. Ne miehet oli aivan varmasti, aivan ihania ja mukavia ja ne olisi olleet oikein hyviä kumppaneita... mutta kun ne ei olleet mun mies :)

Tänään olen onnellinen siitä, etten jäänyt kenenkään kumppaniksi siksi, että se on ihan hyvä, vaan viimein löysin sen, jota ilman en haluaisi olla, vaikkakin se on totaalinen mulkku välillä :)
Tule Kalajoen juhannusfestareille. Oon Arska ja voit vaikka huudella mua siä niin näytän hyvän paikan missä voit sellaisen saada ainakin festareiden ajaksi

vierailija.
No... melko harvalla 40+ on ihan pieniä lapsia ja jos on, niin eiköhän suhdekin ole niin tuore, että siitä ei ole ehtinyt erota.

Kouluikään tai teineksi ehtineet lapset taas eivät ole niin vanhemmassaan kiinni etteikö parinhaku onnistuisi.
Aika pahasti olet hakoteillä. Olin juuri luokkakokouksella ja siellä suurimmalla osalla meistä yli nelikymppisistä oli pieniä lapsia. Moni oli opiskellut pitkään ja luonut ensin uraa ja aloittanut lasten teon vasta myöhemmällä iällä. Osa nuorena aloittaineista oli pykännyt iltatähden ja muutama oli toisella kierroksella ja tehnyt uuteen suhteeseen vielä yhteisen lapsen. Suurimmalla osalla oli pitkät parisuhteet.

Yhteistyössä