Mistä miehiä löytää?

• Viestiketjun aloittaja Miestä vailla
  • Ensimmäinen viesti
MJOO
Kyllä meitäkin on. Itse ainakin pidän itseäni kunnon miehenä. En ole ikinä pettänyt, ei edes ole käynyt mielessä. En juo alkoholia kuin harvoin ja silloinkin ns. sivistyneesti. Urheilen. Tärkeintä on lasteni hyvinvointi. Puolisoni hyvinvointi (jos olisi mutta sairaudet veivät). jne. Tällä hetkellä yh isänä vain lapset ovat se joka ovat minulle tärkeintä.
turpa tukkoo mies1:0

"Mamma"
Näin nelikymppisenä voisin kommentoida, että pelottavinta mitä voisi tapahtua olisi että pitäisi taas etsiä itselleen miestä... Nuorena se oli helppoa ja vaikeutui vaikeutumistaan. Onneksi löytyi puoliso, mutta kaikki ne nuorena koetut suhteet ja viritykset yms... apua, en todella haluaisi sitä enää uudelleen. Olen iloinen ja mukava (nuorena olin nätti ja ihan hyväkroppainen), mutta minua kiinnostaneet miehet viihtyivät kanssani vaan hetken. Niistä joista en itse ollut kiinnostuntut oli kyllä tarjolla. Enää ei olisi kyllä markkinoita muuhun kuin kaveruuteen. Toivon, että en joudu enää siihen.

"Niinpä"
[QUOTE="Mamma";30382408]Näin nelikymppisenä voisin kommentoida, että pelottavinta mitä voisi tapahtua olisi että pitäisi taas etsiä itselleen miestä... [/QUOTE]

Ja siihen päälle vielä kun on lapsia. Ei välttämättä kauhean helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30382652:
Niin mulle tuo laittoi, jonka kanssa nyt tapailen. Tai ensin tuli kaveripyyntöä ja sit katoin et pari yhteistä tuttua joten ei voi olla kauheen paha ja siittä se lähti. Nyt reilun kuukauden verran joka päivä viestitelty ja soiteltu ja tapaillaan aina kun mahdollista :D
Enpä taida alkaa sellaseen. Jos ei tuu ketään "vastaan" niin sitten ollaan yksin.

minä en usko miehen tai naisen etsimiseen. kyllä se se osuu kohdalle vaikka kauppareisulla jos on osuakseen.
Ei ketää löydy jos ettimällä ettii. En mä ainakaa oo vuosiin ettiny ketää ja mitäs sitte kävikää uutena vuotena, siinä se mies sitte oli enkä kyllä vuosi sitte olisi uskonu, että vuoden 2014 lopus muutan avoliittoon. :D

m1987
minä en usko miehen tai naisen etsimiseen. kyllä se se osuu kohdalle vaikka kauppareisulla jos on osuakseen.
Riippuu täysin henkilön luonteesta. Jos olet puhelias, sosiaalisesti rohkea ja seurallinen, niin silloin toki tutustuu toisiin vaikka siellä kauppareissulla. Sitten taas jos et omaa näitä kyseisiä ominaisuuksia, niin silloin se tutustuminen alkavan seurustelu- tai seksisuhteen toiseen osapuoleen vaatii joko satumaista tuuria (joku toinen tulee tekemään sinulle aloitteen, johon suostut) tai tietoista ja työlästä etsimistä esimerkiksi deittipalstalta.

Itsellä on tällä hetkellä potentiaalista seurustelusuhteen aloittamisikää taustalla siinä viitisentoista vuotta, enkä toistaiseksi ole kertaakaan törmännyt henkilöön, jonka kanssa minulla olisi syntynyt jotakin molemminpuolista "vipinää". En ole myöskään ikinä seksuaalisessa mielessä halannut tai suudellut ketään naista tai tyttöä, varsinaisesta seksistä puhumattakaan.

Ihan viime aikoina itsellä on alkanut tikittää biologinen kello suht kovaa (lapsia olisi mukava saada useampikin kappale ennen kuin ikä lähestyy neljääkymmentä). Eli taidanpa lähitulevaisuudessa rekisteröityä sinne deittisivustoille ja alkaa tosissaan panostaa kumppanin löytämiseen. Sitä satumaista tuuria, mitä sopivan kumppanin löytäminen kassajonosta tms. vaatisi en aio jäädä odottamaan, koska tätä menoa olen vanhainkodissa ennen kuin se tapahtuu.

• Tykkää
Reactions: Goldie

Yhteistyössä