Mistä miehiä löytää?

• Viestiketjun aloittaja Miestä vailla
  • Ensimmäinen viesti
"Liinuska"
Baarielämästä en tykkää. Hyvien ystävien kanssa ehkä pari kertaa vuodessa, ja silloinkin me mennään sinne käkättämään yhessä eikä mitää miesjuttuja ole mielessä. Tinderia kokeilin mutta sellainen pelkkään ulkonäköön perustuva huiskiminen ei oo mun juttu. Nettideitti on ihan hyvä jos on kärsivällisyyttä. Ekaks tulee 20 yksrivistä apinaviestiä ja kullinkuvaa. Sit joskus tulee parempia. Itse opin kantapään kautta että kannattaa olla kärsivällinen ja joustava. Jotkut haluaa tavata heti, jotkut haluaa kirjotella muutaman viikon ensin. Jotkut ilmasee itseään hyvin, toiset huonommin. Ei kannata luovuttaa heti, luullen että eka intuitiivinen fiiis jonkun äijän viestistä on aina 100% oikea. Kaks viimesintä suhdetta on suomi24-lähtöisiä. Sinne mä taas menen jos rupee treffailu joskus taas nappailemaan.

[QUOTE="Sanni";30375983]Mikäs on häppäri sun miestilanne nykyään?[/QUOTE]

Sinkkuna olen. En mä tuolla baareissa miesten perässä juokse ainoastaan, ihan mukava siellä hengata eikä homehtua kotona. Katkeroituisin varmaan muuten :D

Silloin kun muinoin kävin baareissa, kävi flaksi kun olin lähes arkivaatteissa ja puoliflegmaattinen. Sit kun olin tällännyt ja yritin olla puoleensavetävämpi, niin oli hiljaisempaa. Mulla on miesasioissa tapahtunut eniten silloin, kun en yritä.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Sanni";30376009]Äläs, mitä tapahtui sille viimeisimmälle poikaystävälle? Eikös se ollu kuitenkin aika tuore tapaus vielä? Olitte muuttamassa yhteenkin ja silleen? :O[/QUOTE]

Oli joo, ei me yhteenmuutoista oltu puhuttu. Mä olen liian mustasukkainen ja sain kilarit jos sen ex kysyi viestillä johonkin ongelmaansa apua jne. Aina samasta tulee ne pahimmat riidat eli mustasukkaisuudesta. :/ Hirveän pettynyt olen, koska mä olisin ollut vielä valmis yrittämään ja taas olen samassa pisteessä että epäonnistuin, ja sitten naisena sitä syyttele itseään jälkikäteen miten oisi voinut ehkäistä ongelmat..

Sinikka74
Oli joo, ei me yhteenmuutoista oltu puhuttu. Mä olen liian mustasukkainen ja sain kilarit jos sen ex kysyi viestillä johonkin ongelmaansa apua jne. Aina samasta tulee ne pahimmat riidat eli mustasukkaisuudesta. :/ Hirveän pettynyt olen, koska mä olisin ollut vielä valmis yrittämään ja taas olen samassa pisteessä että epäonnistuin, ja sitten naisena sitä syyttele itseään jälkikäteen miten oisi voinut ehkäistä ongelmat..
LAPSENA.. sähän oot ihan pentu vielä ;D

• Tykkää
Reactions: päätön
Olet sä pentu, ja ole iloinen siitä :D
Pikkuhiljaa kasvat ja mustasukkaisuus yms. sekoilu jää historiaan kunhan yrität ottaa opiksesi, niin mullekin kävi, vaikka olin girlfriend from hell sun ikäisenä.
Kiitos<3 Yritän todellakin. Niin turhia riitoja nekin on vaikka itsellä on sinä hetkenä loukatuin ja epävarmin olo. Mä vielä kostan ne ja yritän "näpäyttää" miestä vaikka eihän se kun pahenna tilannetta vain. Kai se pitää mieheks valita kiltti ja hyvin sovittelevainen tapaus:D

Ei, vaan yrittää kasvaa ihmisenä ettet olisi niin mahdoton. Mustasukkaisuus johtuu huonosta itsetunnosta ja omistushalusta. Sille voi ainakin yrittää tehdä jotain.
Toki mutta kyllä mä olen valmis tinkimään nyt seuraavien kanssa muista ominaisuuksista jos on kiltti jne, ne miehet on muutenkin aviomiesmateriaalia. Tuo edellinen oli pitkään aluksi vain pilden perässä josta ois pitänyt vetää johtopäätökset. Hyvä näin jälkikäteen jossitella, mut enpähän ensi kerralla ota vakavasti pelimiehiä. He on ja pysyy sellaisina. :(

toinen74
Toki mutta kyllä mä olen valmis tinkimään nyt seuraavien kanssa muista ominaisuuksista jos on kiltti jne, ne miehet on muutenkin aviomiesmateriaalia. Tuo edellinen oli pitkään aluksi vain pilden perässä josta ois pitänyt vetää johtopäätökset. Hyvä näin jälkikäteen jossitella, mut enpähän ensi kerralla ota vakavasti pelimiehiä. He on ja pysyy sellaisina. :(
Mjoo, mutta muista ettei se sun mustasukkaisuus muuta asiaa, jos jotain ikävää on tapahtuakseen niin se kyllä tapahtuu, ei sitä nalkuttaminen, epäily tms. estä. Itselläkin on mukavampi olla kun ei anna mustasukkaisuuden nakertaa. Toisaalta se on kyllä niin vastenmielinen piirre ihmisessä, että se voi ajaa kumppanin hakemaan parempaa seuraa, vaikka olisi kuinka kiltti ja kunnollinen.

Mjoo, mutta muista ettei se sun mustasukkaisuus muuta asiaa, jos jotain ikävää on tapahtuakseen niin se kyllä tapahtuu, ei sitä nalkuttaminen, epäily tms. estä. Itselläkin on mukavampi olla kun ei anna mustasukkaisuuden nakertaa. Toisaalta se on kyllä niin vastenmielinen piirre ihmisessä, että se voi ajaa kumppanin hakemaan parempaa seuraa, vaikka olisi kuinka kiltti ja kunnollinen.
No mutta ei kunnolliset miehet hakeudu toisten naisten seuraan! Mulle ei ole eläessäni kukaan mies sanonut että mä haluan tehdä virityksiä. Tuo loukkasi aivan kamalasti ja hän kun on vähän Assi niin ei ymmärtänyt miksi siitä itkin ja loukkaannuin. Että oli mulla ilmeisesti aiheetkin olla mustasukkainen, kun pahin pelko toteutui. Oon täynnä vihaa vieläkin.

yökyöpelin vuori
Baarista löysin mieheni <3 Ei ole tonttu eikä torvelo, vaan ihana rehti kunnollinen mies. Yhdessä ollaan oltu jo kohta 10 vuotta...
Eli tuurin kauppaa se taitaa olla, ei niinkään paikasta kiinni. Missä on miehiä, sieltä voi kunnollisenkin löytää (tai sitten jotain ihan muuta).

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
vierass
Eksän löysin aikoinaan kaverin illanistujaisista, nyksän baarista/ravintolasta.
Muutaman kerran oltiin samaan aikaan samassa paikassa, juteltiin ja tanssittiin. Sitten hän antoi lapulla puhelinnumeronsa ja pyysi ottaan yhteyttä jos joskus siltä tuntuu.

"Pike"
Löysin nykyisen mieheni kansalaisopiston Portugalin kurssilta. Huomattiin, että kemiat kohtaisi ja alettiin tapailemaan kurssin ulkopuolellakin. Ja sitä on kestänyt nyt jo viisi vuotta :)

ccc
Kyllä meitäkin on. Itse ainakin pidän itseäni kunnon miehenä. En ole ikinä pettänyt, ei edes ole käynyt mielessä. En juo alkoholia kuin harvoin ja silloinkin ns. sivistyneesti. Urheilen. Tärkeintä on lasteni hyvinvointi. Puolisoni hyvinvointi (jos olisi mutta sairaudet veivät). jne. Tällä hetkellä yh isänä vain lapset ovat se joka ovat minulle tärkeintä.

Yhteistyössä