Nykyäitien itsekkyys on pöyristyttävää!

• Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti
mies1harm.
Jos tämä on ihan alkeellista, niin miksi tarvitaan vaikeaselkoisia ranskalaisia filosofeja ja tutkijoita selittämään asia? Sinä et osaa, vaikka on ihan alkeistason juttua? :O

Olin ymmärtänyt, että varsin mieluusti opetat meitä käsitteelliseen ajatteluun kykenemättömiä naisia, mutta nyt sitten tunnetkin halua alkaa suhtautua huonosti ja karkeasti, kun kerrankin olisin asettunut palvovasti opettajan jalkain juureen imemään viisauden sanoja. :(

:LOL: (Sori.)
:D Hauskaa huumoria ja mua imartelee naisen ihailu , leikillinenkin, aina :) Jota muuten suomalaisnaiset saisivat opetella lisää, se ei "maksa" mitään. Ja se on miehille(kin) tärkeää, varsinkin kunnianhimoisille ;) Jumaloin myös naista, mutten ketä vain.

No, mä en oo tietoa kaikille jakava luonne. Ja se liittyy varmasti osaksi siihen, että olen kiinnostunut mm. modernismista esteettisesti, joka ei perustu peilaavuuteen todellisuuden ja itsensä tai ihmisten välillä.

iu
Alkuperäinen kirjoittaja mut tää todistaa;30373025:
et miehet on parempii kaunokirjallisuuden saralla faktaalista totuu tta katseltaessa :)
Ja sinäkin brutukseni oot alkanut viljellä sivistyssanoja, joita ei ees löydy sanakirjasta. :(

:D

Pitäiskö tästä nukkumaan, ei enää tahdo pysyä missään kuosissa nää mun jutut. Öitä milli! :)

mies1harm.
Ja sinäkin brutukseni oot alkanut viljellä sivistyssanoja, joita ei ees löydy sanakirjasta. :(

:D

Pitäiskö tästä nukkumaan, ei enää tahdo pysyä missään kuosissa nää mun jutut. Öitä milli! :)
Öitä :) Sun kanssa on paljon mukavampi keskustella nykyään kuin joskus ennen :) Hommaa toi MacIntyren kirja sillä siinä on kysymyksiä pohdittu paljon paremmin kuin mä voin varsinkaan täällä.

uskovainen isä
Olen syvästi uskovainen 36 v, 6 lapsen isä. Olen pöyristyneenä seurannut tätä keskustelua. Ettekö naiset lue Raamattua Pyhää Kirjaa??? Siellä on teille ohjeet. Ohjeet miten toimitaan perheessä ja seurakunnassa. Muuten teitä odottaa kadotus ja helvetin tuli. Miestä on kunnioitettava sillä mies on perheen pää. Naisten tehtävä on tehdä ja hoitaa lapsia. Rukoilen naiset teidän puolesta

Yhteistyössä