The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Saako vaan olla möllöttää,ei jaksa mitään.
Näin (painajais :D ) unta. Unessa oli goldari,köpsykkä,mies ja joku tuntematon. Oltiin goldarilla jossa g ja k pussaili :O ja sitte köpsy ja goldari halus lähtee paikalliseen...no mentiin ja köpsy ja goldari ehtivät tilata juomat ja sit mä olin tilaamassa omaa niin mies sano että hän voi maksaa sen,no sitte siihen ilmesty se joku tuntematon nainen ja yritti saada miehen tarjoomaan sillekin...goldari oli taustalla ja katto pahalla silmällä...Sitte mä heräsin...painajaisuni. Ehkä heräsin kun en halunnut saada turpiini kun tarjottiin juoma :D
Kaikkea sitä näkeekin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30353730:
Me lähetään siskon tyä. Pääsen palluttaa pikku rinsessoja :heart: Oon ollu nii huono täti, etten oo nähny niitä kahtee kuukautee ja ne on oppinu puhuu suomee ja saksaa ja käveleen sillä välillä. :'(
Et ole huono täti,sulla ollut niin paljon omissa jutuissa.Nyt hyvillä mielin tyttöjä katsomaan:)
 
Huomentaaa!!!! olipas sopivan kirpakkaa haravoida hetki pihalla. Nyt voikin ulkoiluttaa imuria täällä sisällä. Ja pölyrättiä. Ja moppia. Kummasti kiinnostaa kaikki muu kun pitäs tenttiin päntätä
 
On se kiva kun saa töistä tekstarin eikä siinä lue et kuka sen on laittanut...sehän voi olla keneltä vaan. Toisaalta on aavistus mut eikö hyviin tapoihin kuulu että laitetaan keneltä se on jos käytössä työpuhelin. ärsyttävää toimintaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä