Nonih, asiaa
Et ole huono täti,sulla ollut niin paljon omissa jutuissa.Nyt hyvillä mielin tyttöjä katsomaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30353730:Me lähetään siskon tyä. Pääsen palluttaa pikku rinsessoja :heart: Oon ollu nii huono täti, etten oo nähny niitä kahtee kuukautee ja ne on oppinu puhuu suomee ja saksaa ja käveleen sillä välillä. :'(
no mitä turhia lähtee sinne meteliin tuhlaamnaan rahojaan ja (vonkaamaan,edes omaa) kun sitä sitte kuitenkin saa kotona.tasan ei käy onnen lahjat baarireissujen suhteen mutta lopputulos oli kiva
Eihän se aamupala pahaa tekis.. oon herännyt puoli kasilta ja aamiainen on tähän mennessä ollut 6 mukia kahviapitäsköhän jotain aamupalaa...kuka veis mut aamupalalle valmiiseen pöytään??
6! ja vatsa kiittää.Eihän se aamupala pahaa tekis.. oon herännyt puoli kasilta ja aamiainen on tähän mennessä ollut 6 mukia kahvia
Just tyhjensin mun aamupalapöytäni. Röyh!pitäsköhän jotain aamupalaa...kuka veis mut aamupalalle valmiiseen pöytään??
Mä en oikeestaan koskaan keitä kahvia muuta kuin pannullisen. En muista milloin olisin viimeks keittäny x- kuppia.6! ja vatsa kiittää.
ei mulle mitäänpekonia, munia ,ruisleipää ja pannullinen kahvia. kyllä taas vatsa kiittää.
on siinä herrasmies....ei mitään jätetty.Just tyhjensin mun aamupalapöytäni. Röyh!
uhrauduin ja söin pois nuo mitä sinä et voi syödä.ei mulle mitään