The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltapäivää! :wave:

Jos goldie möksähdit jostain mun kommentista niin esitän vilpittömät pahoitteluni. En ees tiennyt mistä puhuttiin ja heitin vaan ekan kommentin joka tuli mieleen
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Iltaa!

mei sitten ylitöiks...2 ja puol tuntii + ajomatka niin jipii...jessus että olen poikki,5h selkä vääränä. Sitte ajattelin että paskat mistään vatsakivuista mutta on helevetinmoinen nälkä ja en olis saanut ite tehtyy mitään kuitenkaan enkä olis jaksanutkaan niin hain kebabii...ja jälkkäriks namia:ashamed:
että itteeni saan syyttää jos se rupee sit vatassa vaivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Iltaa!

mei sitten ylitöiks...2 ja puol tuntii + ajomatka niin jipii...jessus että olen poikki,5h selkä vääränä. Sitte ajattelin että paskat mistään vatsakivuista mutta on helevetinmoinen nälkä ja en olis saanut ite tehtyy mitään kuitenkaan enkä olis jaksanutkaan niin hain kebabii...ja jälkkäriks namia:ashamed:
että itteeni saan syyttää jos se rupee sit vatassa vaivaa.
Hmmmmmmmm, toi mun mieskin oli tänään just ton verran ylitöissä vai pitäiskö sanoa "ylitöissä" :D
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Iltaa!

mei sitten ylitöiks...2 ja puol tuntii + ajomatka niin jipii...jessus että olen poikki,5h selkä vääränä. Sitte ajattelin että paskat mistään vatsakivuista mutta on helevetinmoinen nälkä ja en olis saanut ite tehtyy mitään kuitenkaan enkä olis jaksanutkaan niin hain kebabii...ja jälkkäriks namia:ashamed:
että itteeni saan syyttää jos se rupee sit vatassa vaivaa.
ja kun maha jo muutenkin on sotkettu niin sitten vaan muutama tsihi kaupasta
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä